خانه تان قدیمی است و می خواهید پنجره آلومینیومی رنگی برای آن نصب کنید؟ دلواپسید که پنجره آلومینیومی رنگی فقط سه چهار رنگ داشته باشد؟ پس این متن را بخوانید.

تا دو دهه قبل پنجره آلومینیومی رنگی واژه ای غریب بود و پنجره آلومینیومی رنگی برابر بود با رنگ سفید یا رنگ سرد و بی روح نقره ای. اما الان دست تان برای انتخاب محصول خیلی بازتر است.

رنگین کمانی از رنگ در پنجره آلومینیومی رنگی 

برای پنجره آلومینیومی امروزه بیش از ۲۰۰ طیف رنگ پیدا می شود؛ تازه این آمار و ارقام منهای آپشنی به نام لمینت پنجره است که خودش مجالی دیگر برای پرداختن می خواهد.

علاوه بر تنوع، پنجره آلومینیومی برای اجرا هم محدودیتی وجود ندارد و به فرض بخشی از آن که داخل خانه است می تواند رنگی متفاوت با نمای بیرونی داشته باشد.

رنگین کمانی از رنگ در پنجره آلومینیومی رنگی

روش های تولید پنجره آلومینیومی رنگی

رنگ آمیزی پوردی: در این روش  پروفیل پنجره آلومینیومی توسط نوار نقاله به داخل کابین رنگ پاشی رفته و سپس در کوره پخت رنگ قرار می گیرد.

از جمله مزایای رنگ آمیزی پنجره آلومینیومی به روش پودری، می توان به قابلیت اجرا در تمام سطوح، تنوع رنگ، سازگاری با محیط زیست، کیفیت و استحکام بالا اشاره کرد.

رنگ آمیزی دکورال: در این روش پس از طی فرایند رنگ آمیزی پودری، عملیات دکورال بر روی پنجره آلومینیومی انجام می شود که آن را برای اجرا در طرح های معماری سنتی مناسب سازی می کند.

مزایای پنجره آلومینیومی رنگی

مزیت فنی پنجره آلومینیومی رنگی همچون انواع دیگر پنجره های آلومینیومی است و قابلیت های دیگر همچون دو جداره بودن و روش های باز شوندگی شاید بر مزیت فنی آن بیفزاید.

به طور کلی اما خاصیت مهم پنجره آلومینیومی رنگی زیبایی شناختی آن است.از همین رو در طیف سفید، زرشکی، خاکستری، چوبی، قرمز، زرد و… روانه بازار می شود.

پنجره آلومینیومی رنگی و فرم خاص

پس از توسعه صنعت در و پنجره آلومینیومی و افزایش کیفیت متریال تشکیل دهنده اتصالات، پیشرفت‌هایی قابل توجه در کاربرد پنجره آلومینیومی پدید آمد.

امروزه پنجره آلومینیومی با تنوع، کاربرد و فرم هایی فراوان عرضه می شود و  می توان گفت تقریبا تمامی اشکال، رنگ ها و فرم های کلاسیک و مدرن از هر جنس و متریال را میتواند پوشش بدهد.

چه رنگ هایی از پنجره آلومینیومی رنگی محبوب است؟

چه رنگ هایی از پنجره آلومینیومی رنگی محبوب است؟

انتخاب نوع رنگ در پنجره آلومینیومی به سلیقه ی شخصی هر فرد بستگی دارد با این حال همانطور که گفتیم  پنجره آلومینیومی قابل هماهنگی با رنگ های دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان است .

رنگ طلایی پنجره آلومینیومی ، برای سبک های لاکچری بسیار متناسب است همچنین رنگ زرشکی پنجره برای شیشه های طلایی و رفلکس گزینه  خوبی به نظر می رسد.

فاکتوری مهم به نام کیفیت

درها و پنجره آلومینیومی، از نظر بصری زیبا هستند اما باید در انتخاب محصول دقت به خرج داد تا متریال و رنگ به کار رفته از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

این نکته را باید در نظر گرفت که اشعه خورشید، فرسایش حاصل از باد و باران در استهلاک پنجره آلومینیومی رنگی موثر هستند.

پس اگر این مورد برایتان اهمیت دارد وسواس بیشتری در جنس انتخابی داشته باشید تا زیبایی حاصل از پنجره آلومینیومی نیز مدت طولانی تری خانه تان را چشم نواز می کند.

مجموعه مانا پنجره یکی از تولیدکنندگان برتر پنجره دو جداره در ایران است که محصولات خود را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد، اگر قصد خرید این نوع از پنجره ها را دارید می توانید با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top