کرکره بین دوجداره بسیار مناسب جهت فضاهای اداری و پارتیشن ها می باشد.  با استفاده از این محصول می توانید از پنجره اطاق خود به دیگر بخش های محل کار خود نظارت داشته باشید به طوری که شما می توانید از پنجره اطاق خود دیگر بخش ها را نظاره گر باشید بدون اینکه افراد پشت پنجره داخل اطاق شما را ببینید. از اینرو این مدل کرکره که بین دوجدار شیشه دوجداره قرار می گیرد بسیار مناسب جهت پنجره اطاق های مدیریت می باشد و از این نظر یک محصول منحصر به فرد می باشد. این محصول قابل نصب بر روی انواع پنجره upvc و آلومینومی و چوبی می باشد.

انوع کرکره بین دوجداره مانا پنجره:

۱- مدل ترک: با ضخامت نهایی ۳۲ میلیمتر – مناسب جهت ابعاد کوچک

۲- مدل هلندی: با ضخامت نهایی ۴۵ میلیمتر – مناسب جهت ابعاد بزرگ

۳- کرکره برقی : کرکره ای که با نیروی برق و توسط یک ریموت کنترل بالا و پایین می باشد.

کرکره بین دوجداره

* کلیه مدل های این محصول در شرکت مانا پنجره توسط ولوم و یا ریموت بالا و پایین می شود و از دیگر مدل ها به علت نوع عملکردشان استفاده نمی شود*

کرکره بین دوجداره

چه اصولی در خرید کرکره بین دوجداره باید رعایت گردد:

  • با توجه به اینکه کرکره بین دوجدار شیشه قرار می گیرد و وکیوم و آب بند می گردد و دسترسی به آن بسیار سخت می باشد، از اینرو بهتر است از کیفت کرکره و متعلقات آن اطمینان خاطر پیدا کنید و یک محصول با کیفیت را خریداری نمایید که در طی زمان احتیاج به تعمیر پیدا نکند.
  • کرکره ها توسط یک ولوم مخصوص که در ارتفاع فریم پنجره قرار می گیرد ، به حرکت در می آیند و سایه روشن می شوند. این کرکره ها قابلیت بالا و پایین رفتن را دارند اما بهتر است جهت بالا بردن طول عمر از این قابلیت استفاده ننمایید و صرفا به سایه و روشن کردن اکتفا نمایید ، توجه کنید که در هنگام خرید از ولوم های آلومینیومی و استیل استفاده شده باشد و پلاستیکی نباشند.
  • رنگ کرکره با توجه به نوع و کاربری دکوراسیون خود انتخاب نمایید. از رنگ های پر فروش یکی سفید است و دیگری نقره ای ، رنگ های طرح چوب نیز جهت پنجره هایی که طرح چوب هستند مورد استفاده قرار می گیرد.
  • همیشه سعی کنید کرکره و فریم مخصوص آن را از یک شرکت خرید نمایید، بعنوان مثال قاب را از جای دیگر و کرکره را از جای دیگر خرید ننمایید.
  • اگر ابعاد شما بزرگ است حتما شیشه دوجداره ای خریداری نمایید که دوجداره آن سکوریت شده باشد. جهت ایمنی بالا
  • قاب شما باید حداق ۳۲ میلیمتر(  مدل ترک ) جهت نصب این شیشه دوجداره کرکره دار فضا داشته باشد و جهت مدل هلندی فضای مورد نیاز ۴۵ میلیمتر می باشد. 

 

مزایای استفاده از کرکره بین دوجداره :

  • زیبایی
  • دوام بالا
  • مقاوم در برابر گرد و خاک و رطوبت هوا با توجه به اینکه در فضای وکیوم بین شیشه دوجداره قرار گرفته است.
  • مناسب جهت هر نوع فضا
  • تنوع رنگ جهت انواع سلیقه و سبک معماری
  • استفاده آسان و راحت
  • تنظیم ورودی نور از ۰ تا ۱۰۰ درصد
  • مناسب جهت انواع پنجره چوبی، پنجره دوجداره ، پنجره upvc ، پنجره آلومینیومی

 

جهت سفارش محصول کرکره بین دوجداره شما می توانید با شماره های ۰۲۱۲۲۵۶۰۹۱۲ و ۰۲۱۲۲۵۶۰۹۰۷ واحد فروش مانا پنجره تماس حاصل فرمایید. و یا اینکه ابعاد خود را به شماره ۰۹۱۹۵۹۰۰۷۹۵ تلگرام و یا واتس آپ نمایید. 

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 41 Comments

  1. سلام وقت بخیر
    امکانش هست منو راهنمایی کنید بعضی مجموعه ها میگن این مدل مگنتیش خوبه بعضیا میگن برقی بعضیام میگن ولومی بهتره
    واقعا کدومشون مناسبتر و بهتره؟

    1. سلام
      اگر از مدل هلندی استفاده کنید در عملکرد کرکره بین دوجداره مشکلی پیش نخواهد آمد. جهت استخر حتما باید شیشه دوجداره به صورت کاملا استاندارد و با وسواس کامل تولید گردد تا بخار در بین دوجداره شیشه تشکیل نگردد.

  2. سلام اوقات به کام
    ما برای یک مجموعه دولتی میخوایم از این مدل پنجره استفاده کنیم البته ساختمان قدیمیه چطور میتونیم ازتون قیمت بگیریم

  3. سلام وقت بخیر
    کرکره ما خراب شده یکی دوتا پره هاش کج شدن و بالا پایینم نمیشه،شما تعمیراتم دارین و اگر بله هزینش به چه صورته؟

  4. سلام
    ما برای یه پروژه بازسازی برای حمام مستر مد نظر داریم از این مدل استفاده کنیم میخواستم بدونم از نظر فنی مشکی پیش نمیاه یا بخار نمیگیره؟

  5. سلام شیخی هستم از سبزه وار
    من از این مدل میخوام برای درب استخر استفاده کنم فضامونم خیلی مرطوبه میخوام به صورت درب رستورانی باز بشه آیا امکان پذیر هست؟

  6. سلام
    عصرتون بخیر
    این مدل رو ما قیمت گرفتیم یکم بالاست یه دوستی بهمون پیشنهاد دادن به جای این مدل یه سری پنجره ها هست که یه ماده ای ظاهرا بین دوجدار شیشه میزنن که با یه دکمه میتونی پنجره رو مات کنی با دکمه دیگه شیشه شفاف بشه حالا سوالم اینه از شما در مرحله اول ایا همچین چیزی امکان پذیره؟در مرحله دوم آیامجموعه شما میتونه برام.ن اجراش کنه؟ و هزینه هاش به چه صورته؟؟؟

  7. سلام و خداقوت
    ببخشید میخواستم بدونم این مدل پنجره ها برای منزل هم مناسبن یا یه حالت اداری دارن و برای محیط کار مناسبه؟؟؟

  8. سلام و خداقوت به شما و تیم کاریتون
    میخواستم بدونم امکان این وجود داره که ما شیشه های دوجداره پنجره فعلیمونو با این شیشه های کرکره دار عوض کنیم؟هزینش چقدر میشه؟چند روزه آماده میشه

  9. سلام وقت بخیر و خسته نباشید ممنونم از تیم کاریتون بابت نصب پنجره هامون خیلی خوب راهنمایی کردین و با مشاوره ای که از مجموعه شما گرفتیم هزینمون خیلی کمتر شد و واقعا تنها مجموعه ای بودین که به نفع مشتری مشاوره میدادین نه خودتون و ما از خروجی کار هم راضی هستیم و خواستیم از شما و همکارانتون صمیمانه تشکر کنیم

  10. سلام
    ببخشید برای ابعاد برداری خودتون تشریف میارین و مشاوره هم ازتون میخواستم ولی ما گرگان هستیم مسأله ای نیس؟

  11. سلام
    میخواستم رنگ بندی کرکره هاتونو بدونم و اینکه رنگای مختلف باهم فرق دارن؟و چطور میتونم سفارش بزارم

  12. سلام و خسته نباشید
    ما از این کرکره ها داریم یه چند روزه خراب شده یعنی یه ورش پایین مونده یور دیگش جمع شده بالا میشه راهنماییم کنید الان باید چیکار کنم؟درست میشه این یا نه؟

  13. سلام وقتتون بخیر
    ما پنجره هامون UPVC هستن و خونمونم نوسازه میخواستم بدونم اگر بخوایم کرکره بین شیشه هامون بزاریم میشه دیگه؟هزینشم لطف میکنید؟

    1. سلام
      بله در کرکره های بین شیشه دوجداره از انواع رنگ های مطابق با دکوراسیون داخلی خود و پنجره موجد ، استفاده نمایید، مثل سفید ، نقره ای ، طلایی و ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top