بهترین تولیدکننده پنجره آلومینیومی چه ویژگی ای دارد؟ این سوالی است که امروزه همزمان با رواج استفاده از پنجره های آلومینیومی زیاد به ذهن مشتریان خواهد خورد.

برای پاسخ به این سوال نخست باید بدانیم که از یک پنجره آلومینیومی خوب چه انتظاراتی باید داشت؟ این پنج ویژگی کلی را می توان برای آن لیست کرد:

  • قاب بندی مناسب یا همان قالب استاندارد
  • طراحی و چشم نوازی زیبا
  • تعمیر و نگهداری آسان
  • طول عمر و امنیت
  • مقرون به صرفه بودن

شناسایی عناصر بالا در یک محصول ما را بهتر به این نتیجه خواهد رساند که آیا با تولیدکننده خوب سر و کار داریم یا خیر.

بهترین تولیدکننده پنجره آلومینیومی، قاب را می شناسد

قاب پنجره آلومینیومی به مثابه اسکلت آن است و هرچه این اسکلت از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، پنجره و در را برای سالیان بیشتری سر پا نگه خواهد داشت.

اگر تولیدکننده ای، قاب ها را به خوبی جوشکاری کرده و از درزگیر سیلکونی برای آن استفاده کند، بی شک یکی از معیارهای بهترین بودن را پاس کرده است؛ قاب خوب هرگونه شکافی بین در و پنجره و دیوار را می پوشاند و همین مهم از ورود گرد و غبار و جانوران جلوگیری خواهد کرد.

بهترین تولیدکننده پنجره آلومینیومی چه ویژگی ای دارد؟

استانداردهایی برای آب بندی و هوابندی

به ظاهر پیش پا افتاده به نظر می رسد اما بهترین تولیدکننده پنجره آلومینیومی باید دو استاندارد مهم آب بندی و هوابندی را برای طراحی محصولش پاس کرده باشد. استاندارد آب بندی با نام Class 9A EN 12208 شناخته می‌ شود.

همچنین استاندارد هوابندی مطرح نیز Class 4 EN 12211 است. این استاندارد اروپایی، روش‌ های تعیین مقاومت پنجره و در آلومینیومی را در برابر بار باد و فشارهای مثبت و منفی تعریف می کند.

بهترین تولیدکننده پنجره آلومینیومی چه استانداردی را باید رعایت کند؟

بهترین تولیدکننده و تنوع سبد محصولات

بهترین تولیدات موجود در بازار مربوط به تولیدکنندگانی هستند که سبد محصولات آنان در کنار کیفیت از تنوع بالایی برخوردار باشد.

خوشبختانه در بازار گزینه های مختلفی از جمله نرمال، ترمال بریک، کشویی و… حق انتخاب بالایی به مشتریان می دهد و قاعدتا عنوان بهترین تولیدکننده پنجره آلومینیومی لایق کارخانه ای خواهد بود که توان تولید اکثر این محصولات را داشته باشد.

کیفیت و طول عمر  

بر خلاف کمد وسایل اتاق خواب شما که ممکن است یکی-دو سال دیگر جای خود را به نوعی جدیدتر بدهد، پنجره حداقل برای ۷-۸ سالی مهمان پیکر ساختمان شما خواهد بود.

بهترین تولیدکننده پنجره آلومینیومی با درک این موضوعی محصولاتی شیک تولید می کند که صرفا پیوسته به موج های زودگذر نباشد و به اصطلاح Old Fashion نشود.

خدمات پس از فروش قابل چشم پوشی نیست

کار مشتری و تولیدکننده با پرداخت پول و نصب پنجره آلومینیومی تمام نمی شود بلکه تازه وارد شکل دیگری خواهد شد.

یراق آلات پنجره و رفع مشکلاتی همچون افتادگی طی زمان و تعمیرات شیشه های دو جداره چیزی نیست که خودتان از عهده اش بر بیایید؛ پس بهترین تولیدکننده پنجره آلومینیومی را انتخاب کنید که حداقل خیال تان از خدمات پس از فروشش راحت باشد.

بهترین تولیدکننده پنجره آلومینیومی، طراحی محصول و خدمات دهی مطلوب

 تولید کننده ای که حساب جیب مشتری را می کند!

جیب پسند بودن محصولات نکته ای است که یک شرکت مشتقات آلومینیومی را به بهترین تولیدکننده پنجره آلومینیومی تبدیل میکند.

نگران نباشید! در این مورد دست تولیدکنندگان در و پنجره آلومینیومی به نسبت جنس چوبی بازتر است زیرا قیمت پنجره آلومینیومی به نسب سایر متریال بسیار مقرون به صرفه است.

سخن آخر و نکته ای که همچنان باقی است

این روزها در بازار تولید در و پنجره آلومینیومی دست زیاد شده است. هر آنچه در بالا عنوان شد از این جهت است که در بازار کمتر دچار سردرگمی بشوید و آسان تر بتوانید تولید کننده مطلوب خود را شناسایی کنید.

پیشنهاد می شود که در برای انتخاب محصول به وبسایت تولیدکنندگان سر بزنید و توضیحات شان را با متر و معیاری که شرح دادیم تطبیق بدهید؛ استانداردها را در نظر داشته باشید و دست آخر به حساب و کتاب جیب و بودجه تان بهترین تولیدکنند پنجره آلومینیومی را انتخاب کنید.

ماناپنجره بهترین تولیدکننده پنجره آلومینیومی

مجموعه مانا پنجره یکی از بهترین تولیدکنندگان برتر پنجره آلومینیومی دو جداره در ایران است که محصولات خود را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد، اگر قصد خرید این نوع از پنجره ها را دارید می توانید با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top