پنجره آلومینیومی شامپاینی یکی از محبوب ترین رنگ های پنجره آلومینیومی در جهان است.  به عبارتی دیگر پنجره آلومینیومی با رنگ شامپیانی یا کرم رنگ طرفداران زیادی دارد و به نوعی در دسته رنگ های لوکس قرار می گیرد.

اما پیش از آنکه وارد مقوله پنجره آلومینیومی شامپاینی بشویم بهتر است نگاهی به نسل جدید پنجره های دوجداره یا همان پنجره های آلومینیومی ترمال بریک داشته باشیم.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک و پنجره آلومینیومی شامپاینی

پنجره های دوجداره ترمال بریک را باید نسل جدیدی از پنجره های آلومینیومی دانست. این نوع پنجره ها علاوه بر قابلیت بالا در مهار اتلاف انرژی رنگ پذیری بسیار مطلوبی نیز از خود نشان می دهند.

پنجره های ترمال بریک در رنگ های مختلفی عرضه شده و جنبه زیبایی آن بالا است. در نتیجه طیف مختلفی از رنگ ها را می توان بر سطوح داخلی و خارجی این پنجره ها اعمال کرد که پنجره آلومینیومی شامپاینی یکی از همین محصولات است.

بیشتر بدانید: تفاوت پنجره ترمال بریک و نرمال چیست؟

پنجره آلومینیومی ترمال بریک و پنجره آلومینیومی شامپاینی

پنجره آلومینیومی شامپاینی در چه طرح هایی اجرا می شود؟

مطمئناً اولین سؤالی که به ذهنتان رسیده این است که آیا پنجره آلومینیومی شامپاینی در طرح کشویی، دو حالته و یا حتی در و پنجره تراس هم قابلیت اجرا دارد؟ پاسخ به سؤالات شما مثبت است.

پنجره آلومینیومی با رنگ شامپاینی با طراحی داخلی و خارجی ساختمان کاملا مطابقت دارد. این رنگ همچون همچون طیف طلایی مخاطبین فراوانی را شیفته خودش کرده است. پنجره ترمال بریک آلومینیومی با رنگ شامپاینی در انواع سیستم های پنجره اجرایی است.

پنجره آلومینیومی شامپاینی و دکوراسیون داخلی

قبل تر به هم راستایی پنجره آلومینیومی شامپاینی و دکوراسیون داخلی اشاره شد. در حقیقت یکی از دلایل مهم برای محبوبیت پنجره های شامپاینی، تطبیق پذیری بالای آن با انواع دکوراسیون های داخلی ساختمان است.

رنگ شامپاینی یکی از خاص ترین و نادرترین رنگ ها است و ترکیب آن با سازه های آلومینیومی محصولی بسیار زیبا را به بازار راهی می کند.

پنجره آلومینیومی شامپاینی و دکوراسیون داخلی

مزایای پنجره آلومینیومی شامپاینی

مزیت پنجره آلومینیومی شامپاینی تفاوت چندانی با رنگ ها دیگر ندارد زیرا هسته اصلی این پنجره ها نوع ترمال بریک است که بر اساس آن می توان پنجره های دوجداره و سه جداره را جهت جلوگیری از نفوذ سرما و عایق بندی صوتی به کار گرفت.

توانایی تحمل وزن بالا از جمله ویژگی های پنجره آلومینیومی است که نوع پنرجه آلومینیومی شامپاینی نیز از عهده آن بر می آید.

ویژگی منحصر به فردی به نام تیغه پلی آمید

پنجره های دوجداره ترمال بریک از تیغه پلی آمید برای عایق بندی درونی استفاده می کنند و پنجره آلومینیومی شامپاینی نیز از چنین مکانیزمی بهره می گیرد.

این مکانیزم با جدا کردن قاب پنجره به دو قطعه داخلی و خارجی وقفه های حرارتی بوجود آورده که در نتیجه آن انتقال گرما را تا هزار برابر کاهش می یابد. چنین حالتی در پنجره آلومینیومی شامپاینی باعث ایجاد عایقی قوی در ساختمان ها می گردد.

آنادیز پنجره آلومینیومی شامپاینی

آنادیز پنجره آلومینیومی شامپاینی

فرایند تولید پروفیل آلومینیومی شامپاینی به نسبت سایر پنجره ها متفاوت است و اجرای آن تولید کننده ای حرفه ای می طلبد.

در فرایند آنادایز رنگ آمیزی پروفیل ها بر اساس فعل و انفعالات شیمیایی انجام می شود. در این روش پروفیل های آلومینیومی در حوضچه های رنگ قرار داده می شوند؛ در این مدت زمان طیفی از رنگ روی پروفیل ایجاد می وشد که رنگ شامپاینی یکی از آن ها است.

قیمت پنجره آلومینیومی شامپاینی

عوامل متعددی در قیمت پنجره ترمال بریک آلومینیومی مؤثر هستند؛ به عنوان مثال همه این فرایند آنادایز که به آن اشاره شد یکی از اصلی ترین عوامل است و طبعاً قیمت پنجره شامپاینی را اندکی بالاتر از سایر رنگ ها قرار می دهد.

سایر موارد مربوط به جنس پروفیل، نوع یراق آلات و همچنین خود طرح پنجره است، به عنوان مثال پنجره آلومینیومی ساده با رنگ شامپاینی به نسبت ارزانتر از پنجره دو حالته شامپاینی است.

بیشتر بدانید: آنادایز پنجره آلومینیومی

قیمت پنجره آلومینیومی شامپاینی

نکته پایانی

ماناپنجره تولیدکننده انواع پنجره آلومینیومی ترمال بریک و نرمال با مدل های بازشو متفاوت بر اساس نیاز شما است.

محصولات ماناپنجره با توجه به قدمت و سابقه در خط تولید پیشرفته از تنوع خوبی برخوردار می باشد. پنجره دوجداره آلومینیومی در انواع مختلف لولایی، کشویی و لیفت اسلاید قابلیت تولید دارد.

اگر قصد خرید این نوع از پنجره ها را دارید می توانید برای استعلام قیمت و دریافت پیش فاکتور با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top