پنجره upvc وینتک با توجه به اینکه یک پروفیل استاندارد و اکونومی می باشد از اینرو مصرف بسیاری در پروژه های نوسازی پنجره upvc دارد. این پروفیل با توجه به طرح ها و مدل های مختلف می تواند پاسخگوی خوبی به نیاز مهندسین در بخش صنعت ساختمان باشد. پنجره دوجداره وینتک اگر به صورت استاندارد تولید شود ، با توجه به قیمت مناسب آن نسب به سایر پروفیل های upvc، گزینه مناسبی است جهت بخش نوسازی صنعت ساختمان.

نوسازی پنجره upvc

با توجه به سبک معماری نما و نوع رنگ سنگ نما شما می توانید پنجره دوجداره خود را متناسب با آن انتخاب نمایید. بعنوان مثال اگر نمای شما آجر قرمز بود و سبک معماری سنتی، می تواند از سری پروفیل های طرح چوب استفاده نمایید.

نکاتی که در بخش نوسازی پنجره upvc باید رعایت گردد:

۱- بهترین نوع فریم آهنی نوع ۶۰*۴۰ می باشد. پنجره upvc روی قسمت ۶ سانت فریم آهنی نصب می گردد.

۲- اگر ابعاد پنجره شما بزرگ است ، حتما اتصال هایی را در عرض بالا و پایین به سقف و کف بزنید تا قوطی تاب بر ندارد. در هنگام پیچ کردن پنجره دوجداره ، پیچ نصب فریم آهنی را به سمت پایین می کشد و اگر فریم اتصال به سقف نداشته باشد، فریم جابجا می شود و گچ دیوار ترک می خورد.

۳- اگر فریم آهنی را در وسط دیوار کار می گذارید در این حالت می توانید از پروفیل ۶ سانت و یا ۷ سانت استفاده نمایید.

۴- اگر فریم آهنی را هم باد گچ تمام شده از داخل کار می کنید در این حالت باید از فریم یال دار یا همان لبه دار که مخصوص تعویض پنجره های قدیمی می باشد باید استفاده نمایید. یال پروفیل بازسازی وینتک ۴ سانت می باشد که کاملا رخ نمایان ۴ سانت قوطی را پر می کند.

۵- اگر پنجره های شما کوچک است جهت پایین آوردن هزینه هاینان می توانید از قوطی ۳۰*۵۰ نیز استفاده نمایید که پنجره ما بر روی نشمین ۳سانت فریم آهنی نصب می گردد.

۶- اگر نمی خواهید قوطی کار کنید و محل نصب پنجره را با سنگ در می آورید، باید به معمار خود تاکید کنیدکه ابعاد را دقیق و شاقول تحویل دهد و جنس سنگ باید طوری باشد که با پیچ نصب پنجره ترک نخورد. سرامیک اصلا استفاده نکنید چون ترک می خورد.

۷ – اگر فلاشینگ کار می کنید، لبه فلاشینگ را بیاورید تا لبه انتهایی فریم و جوش بدهید، فلاشینگ را روی فریم نیاورید.

۸- اگر سبک پنجره های شما خم می باشد، فریم های خود را حتما نورد کنید و با روش چاک انجام ندهید. حتما شعایی از دایره باشد. چون پروفیل پنجره upvc به صورت شعاعی از دایره خم می شود.

۹-اگر ابعاد پنجره شما خیلی بزرگ است و قرار است در طبقات ۴ به بالا نصب شود فقط و فقط از پروفیل سری ۷ ویستابست با مولین استاتیکی و یا پنجره آلومنیومی ترمال بریک ، چون در طبقات بالا فشار وارد شده از طرف باد بسیار بالا می باشد و پنجره در طی زمان دفورمه و از رگلاژ خارج می شود. بعنوان مثال اگر عرض شما بالای ۴ متر است و ارتفاع پنجره ۲ متر و قرار است در ط ۴ به بالا نصب شود، در این حالت حتما از پنجره دوجداره ویستابست سری ۷ که در ستون های آن قوطی با ضخامت ۲ تعبیه شده است ، استفاده نمایید و جهت طبقات بالای ۸ نیز این ابعاد حتما باید با آلومینیوم تولید شود.

 

5/5 - (2 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top