با معرفی جدیدترین پنجره های دوجداره، شما انتخابی شایسته خواهید داشت.

آیا شما هم برای انتخاب پنجره های منزل خودتان به دنبال جدیدترین مدل پنجره های دوجداره upvc هستید؟ در این مطلب به این موضوع می پردازیم

 

از مهم ترین آن می توان به: مدل سنتی، اشکال چند ضلعی و دایره ای و … اشاره کرد.

پنجره دوجداره چگونه کار می کند؟

پنجره دوجداره با یک پنجره معمولی تفاوت‌های بسیاری دارد.

پنجره دوجداره به جای داشتن یک صفحه شیشه ای، دو صفحه دارد. این دو صفحه شیشه ای، با شکافی به نام نوار فضا از هم جدا می شوند که می توان آن را با گاز بی اثر پر کرد یا از آن‌ها برای ایجاد خلاء بین صفحات استفاده کرد.

ماهیت این شکاف هر چه باشد، هدف آن کند کردن انتقال گرما به داخل خانه در تابستان و نگه داشتن فضای داخلی خانه، به صورت خنک و راحت است.

بیشتر بدانید : مناسب ترین پنجره ریلی

پنجره‌های دوجداره زمانی که در کنار پرده‌های کرکره ای که مانع از تابش خورشید به طور مستقیم روی شیشه می شوند، قرار می گیرد، در جلوگیری از انتقال گرما به سمت شما موثرتر واقع می شوند.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک

همانطور که در مقاله های قبل اشاره شد، امروزه استفاده از پنجره های دوجداره طرفداران زیادی دارد.  پنجره های دوجداره، با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارند، در زمره ی مناسب ترین پنجره ها هستند.

با پیشرفت فناوری حوزه ی پنجره سازی نیز دچار تحول شد.

این امر باعث شد که، جدیدترین پنجره های دوجداره تولید شوند و در بازار به فروش برسند.

ما در این مقاله می خواهیم به معرفی جدیدترین پنجره های دوجداره بپردازیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید: ۵ معيار مهم جهت انتخاب پنجره دوجداره آشپزخانه

معرفی جدیدترین پنجره های دوجداره سال

اگر بخواهیم به معرفی جدیدترین پنجره های دوجداره بپردازیم، باید آنان را از نظر نوع یراق و نیز از نظر متریال به کار رفته در آن بررسی کرد. با توجه به کیفیت بالای مواد به کار رفته در جدیدترین پنجره های دوجداره، شما می توانید انتخابی شایسته داشته باشید.

زیرا انتخاب پنجره ی مناسب می تواند در آرامش و روحیه ی اعضای خانواده مفید واقع شود.

از مهمترین پنجره های دوجداره از نظر مواد به کار رفته می توان به پنجره های دوجداره upvc و آلومینیومی اشاره کرد.

این نوع پنجره ها، ظاهری مدرن و کلاسیک دارند و با هر دیزاینی قابلیت ست شدن دارند.

همچنین این نوع پنجره ها، دارای طرح و رنگ های زیبا هستند. همین امر باعث شده است که طرفداران خاص خود را داشته باشد. در ادامه به معرفی جدیدترین پنجره های دوجداره می پردازیم.

معرفی جدیدترین پنجره های دوجداره

انواع مدل پنجره های دوجداره

پنجره دوجداره upvc دارای مدل های مختلفی هستند که در همین قسمت شما را با این مدل ها مختصرا آشنا خواهیم کرد.

۱- پنجره ی دوجداره مثلثی شکل: این نوع پنجره برای افرادی که سلیقه ای خاص دارند، پیشنهاد می شود. استفاده از این مدل پنجره، باعث می شود که دیزاین محیط نیز، زیباتر جلوه داده شود.

این نوع پنجره برای خانه هایی با سبک و دیزاین مدرن، مناسب است.

۲- پنجره ی دوجداره چند ضلعی شکل: در ادامه ی معرفی جدیدترین پنجره های دوجداره، بد نیست که به یکی از قشنگ ترین مدل های جدید بپردازیم. پنجره ی دوجداره چند ضلعی، طراحی جدیدی است که برای سبک خانه های مدرن مناسب است.

این مدل پنجره به دلیل زیبایی خیره کننده ای که دارد، چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

۳- پنجره دوجداره دایره ای شکل: اغلب این مدل پنجره ها در طراحی ویلاها استفاده می شود. علاوه بر محیط داخلی ویلا، در فضای بیرونی آن نیز از این مدل پنجره ها استفاده می شود.

۴- پنجره دوجداره با شکل های نامتوازن: برخی افراد دوست دارند، طراحی پنجره ی منزل یا محل کارشان متفاوت باشد. پیشنهاد ما این است که از پنجره ی دوجداره با اشکال نامتوازن و متفاوت استفاده کنند.

این نوع پنجره ها، باعث می شود که به محیط، زیبایی خاص و خارق العاده ای داده شود.

۵- پنجره دوجداره سنتی: در این قسمت می خواهیم پنجره ی دوجداره سنتی را به شما معرفی کنیم.

شاید بگویید که پنجره ی سنتی از مد افتاده است، در حالی که اینطور نیست و امروزه تلفیق معماری سبک مدرن و سنتی، باعث شده است که به محیط، زیبایی چشمگیری بخشیده شود.

این مدل پنجره تلفیقی از معماری ایرانی و اسلامی است. افرادی که خواهان احیای فرهنگ اصیل ایرانی هستند، از طرفداران این نوع پنجره ها به شمار می روند.

در طراحی این مدل پنجره، از رنگ ها و نورهای زیبایی استفاده می شود.

۶- پنجره دوجداره رنگی: علاوه بر مدل های قبلی، مدل پنجره ی دوجداره رنگی نیز، از جدیدترین طرح ها به شمار می رود. زیرا رنگ های شاد در طراحی و دیزاین خانه و همچنین روحیه ی اعضای خانواده، نقش اساسی دارد.

با تحولی که در صنعت پنجره سازی شد، استفاده از پروفیل های رنگی در ساخت پنجره های دوجداره رایج شد. این امر باعث آن شد که استفاده از این مدل پنجره، فضا را برای اعضای خانواده دلنشین کند.

بیشتر بدانید : مکانیزم پنجره دوجداره فولکس واگنی

معرفی جدیدترین پنجره های دوجداره

مزایای استفاده انواع مدل پنجره های دوجداره

۱-  هر کدام دارای زیبایی های منحصر به فرد هستند.

۲-  هر کدام دارای تنوع در طرح و رنگ هستند.

۳- با توجه به این که، هر کدام از این پنجره ها از یو پی وی سی، ساخته شده است، دارای مقاومت در برابر حرارت، صوت و طول عمر بالایی هستند.

۴- هر کدام از این مدل پنجره ها در هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده است.

۵- استفاده از این مدل پنجره ها ساده است و ساختار پیچیده ندارند.

ماناپنجره با ارائه انواع جدیدترین و شیک ترین پنجره های متنوع از امکانات اخیر ، خدمات خود را به ساختمانهای خصوصی و تجاری ارائه می دهد.

تمام فریم های ما برای جدیدترین و بهترین مدل پنجره های دوجداره با صرفه جویی در مصرف انرژی هستند و در هزینه های اضافی دیگر صرفه جویی می کنند.

مشتریان ما می توانند از یک تضمین برجسته مطمئن باشند که با هیچ کس در این صنعت قابل رقابت نیست. ما به خاطر آرامش چشمگیر شما کاملاً بیمه شده ایم.

اگر می خواهید و قصد دارید یک پنجره را سفارش دهید و یا به طرح هایی که داریم نگاهی بیاندازید ، می توانید به با ما تماس مستقیم بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top