پنجره‌های ریلی امروزه طرفداران خاص خود را پیدا کرده است و نمونه این نوع پنجره ها را میتوانید در تمامی خانه‌های مدرن و امروزی مشاهده کنید ولی سوالی که برای بیشتر افرادی که علاقه مند به داشتن این نوع از پنجره‌های دوجداره هستند پیش میاید که کدام نوع از این پنجره‌ها مناسب‌تر است.

در این جا می خواهیم چندین مدل از پنجره‌های ریلی مناسب را به شما معرفی کنیم که از طرفداران زیادی برخوردار هستند و میشه گفته بیشترین میزان استفاده را دارند.

پنجره ریلی معمولی

این نوع پنجره را شما میتوانید همان پنجره های سبک قدیمی و معمولی بشناسید که هم قابلیت تولید با پروفایل upvc را دارد و هم پروفایل‌های آلمینویومی و همچنین داخل این پنجره ها شیشه دوجداره بکار برده می شود.

شاید مهم‌ترین نکته‌‌ای که باعث میشود این پنجره را بسیار مورد استفاده قرار میگرد قیمت کمتر این پنجره نسبت به نمونه‌های دیگر باشد

این نوع پنجره هم با آلومینیوم ترمال بریک قابل تولید است و هم با با پروفیل upvc اگر بدنبال هزینه کمتر هستید قیمت پنجره کشویی upvc مناسب تر است.

پنجره کشویی مدل لیفت اند اسلاید

بیشتر بخوانید: تعویض لاستیک پنجره دوجداره 

پنجره کشویی مدل لیفت اند اسلاید

شاید بشود گفت بهترین نوع پنجره کشویی که دیگر معایب ریلی معمولی را از نظر عایق بودن ندارد، پنجره دوجداره لیفت اند اسلاید می باشد. این نوع پنجره در هر ابعادی قابل تولید می باشد و بزرگترین ابعاد یک پنجره با این مدل قابل تولید می باشد و برای معماری های مدرن و ویلایی بهترین گزینه و پیشنهاد می باشد.

این پنجره قابل تولید در عرض ۱۰ متر و ارتفاع ۴ متر به صورت ۳ است. عملکرد این پنجره به صورتی است که با حرکت دستگیره پنجره ابتدا لیفت و سبس بصورت اسلایدینگ در ریل خود قرار می گیرد.

پنجره کشویی مدل فولکس واگنی

بیشتر بخوانید: پنجره دوحالته بهترین نوع پنجره دوجداره 

پنجره کشویی مدل فولکس واگنی

این پنجره تقریبا تمامی معایب و ضعف‌های نمونه قبل از خود را پوشسش داده است و توانسته است آنها را رفع کند و خود را به عنوان بهترین نوع پنجره کشویی معرفی کند.

عملکرد این نوع پنجره همانند درب ماشین فولکس واگن می باشد، با حرکت دستگیره پنجره ۱۰ سانت به سمت داخل می آید و سپس توسط غلطک های مخصوص در ریل خود قرار می گیرد.

تنها مشکلی که میشود به این پنجره نسبت داد شاید قیمت بالای آن نسبت به دیگر نمونه‌ها باشد ولی این پنجره نسبت به قیمتی که دارد از کیفیت بالاتری برخوردار است

با توجه به توضیحاتی که در بالا انجام شد میتوانید با اطلاعات کافی و همچنین با شناخت دقیق به انتخاب پنجره خود بپردازید ولی باید ذکر کرد که مانا پنجره یکی از بهترین طراحان و همچنین تولیدکنندگان انواع پنجرهای محسوب میشود و میتوانید با خیال راحت از مانا پنجره، پنجره خود را انتخاب کنید.

جهت استعلام قیمت انواع پنجره دوجداره با واحد فروش ماناوین تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top