معمولا وقتی پای خرید چیزی به میان بیاید، ارزان ترین قیمت و بیشترین کارایی مد نظر مشتری است. درب آلومینیوم ارزان نیز یکی از جستجوهای مشتریانی است که به دنبال به کارگیری این محصول در محل زندگی یا کار خود هستند.

اگر به دنبال قیمت درب آلومینیوم ارزان هستید، باید متر و معیارهایی کیفی را در نظر بگیرید تا ضمن صرف پولی کمتر، جنسی با کیفیت نیز عایدتان شده باشد و گرنه تنها با کاهش دادن هزینه کرد پول، کیفیت را فدا کرده اید.

درب آلومینیوم ارزان یا ارزان سازی درب آلومینیوم؟

نخستین نکته ای که باید همین ابتدا در نظر بگیرید، تفاوتی اساسی بین درب آلومینیوم ارزان و ارزان سازی درب آلومینیوم است.

در حقیقت برای ساخت درب آلومینیومی ارزان از پروفیل های اقتصادی و ارزان تر استفاده می شود اما در ارزان سازی، پای کاهش کیفیت مصالح در میان است که ضمن کاهش عمر مفید مصالح، هزینه تعمیرات در دوران بهره برداری را نیز افزایش می دهد.

بیشتر بدانید: ارزانترین قیمت پنجره

وزن و قیمت درب آلومینیوم ارزان

وزن و قیمت درب آلومینیوم ارزان

یکی از مهمترین فاکتورها در تعیین فیمت درب آلومینیومی وزن آن است. این درب ها معمولاً در وزن ۸/۵  تا ۱۱ کیلو ساخته می شوند که در اصل درب های پروفیل سنگین نام دارند.

در مورد قیمت درب آلومینیوم ارزان باید این نکته کلی را در نظر بگیرید که درب های آلومینیومی از قوطی سبک با وزن ۳ کیلوگرم یا قوطی سنگین با وزن ۵ کیلوگرم تولید می شوند که در این بین درب های تولید شده با قوطی های ۵ کیلویی قیمت تمام شده بالاتری دارند.

رنگ و قیمت درب آلومینیوم

دیگر عامل موثر در قیمت درب آلومینیومی، رنگ آن است. بر خلاف تصور درب آلومینیومی تک رنگ نیست و طیف متنوعی دارد. درب و پنجره دوجداره آلومینیوم که به عنوان درب و پنجره آلومینیومی لمینت یا رنگی نیز شناخته می‌ شود، دارای تنوع در ضخامت‌ بوده و همین موضوع بر قیمت آن تاثیرگذار است.

علاوه بر آنچه کف گفته شد، اگر انتخاب درب آلومینیوم ارزان را مد نظر دارید چندان نمی توانید به سراغ طرح هایی خاص همچون آلومینیوم با طرح چوب بروید زیرا قیمت تمام شده این درب ها گران تر خواهد بود.

رنگ و قیمت درب آلومینیوم

درب آلومینیوم ارزان شیشه خور

درب های آلومینیومی به دو نوع تمام آلومینیوم و شیشه خور تقسیم می شوند. بخش پایینی درب های آلومینیومی شیشه خور عموما از آلومینیوم یک تکه یا پاساددار است و بالای آن شیشه ای مات نصب می شود.

درب شیشه خور یکی از آپشن های موجود برای انتخاب درب آلومینیوم ارزان است زیرا پروفیل آلومینیوم کمتری در آن مصرف شده است و از ابن نظر قیمت تمام شده کمتری نیز خواهد داشت. این نکته را نیز باید در نظر بگیرید که این درب ها مقاومت کمتری به نسب درب آلومینیومی یک تکه دارند.

یراق آلات به کار رفته در درب آلومینیوم ارزان

از جمله فاکتورهای مهم در تعیین قیمت درب و پنجره، جنس یراق آلات (Door Fittings) به کار رفته در آن است. در پنجره بحث یک حلته و دو حالته بودن یراق آلات مطرح است اما درباره درب موضوع فرق دارد.

برای درب تنها یراق آلات تک حالته وجود دارد، با این حال باید این نکته را در نظر داشته باشید که انتخاب آلومینیوم ارزان به قیمت نصب یراق آلات بی کیفیت تمام نشود زیرا انتخاب یراق آلات با کیفیت پایین شما در طول بهره برداری از درب آلومینیوم با مشکل مواجه خواهد کرد و سبب بروز مشکلاتی همچون افتادگی درب خواهد شد.

یراق آلات به کار رفته در درب آلومینیوم ارزان

قفل درب آلومینیوم ارزان

در نهایت برای موردی که در شکل دهی قیمت درب آلومینیوم ارزان نقش دارد، می توان به نوع قفل اشاره کرد. درب آلومینیومی با قفل های ساده و چرخشی اهرمی به نسبت قفل های سوئیچی ارزان تر هستند.

بیشتر بدانید: پنجره دوجداره ارزان

نکته پایانی

همانطور که در آغاز نیز اشاره شد نباید برای انتخاب درب آلومینیوم ارزان، از کیفیت صرف نظر کرد. شما می توانید برای انتخاب درب آلومینیوم با قیمت های متنوع به ماناپنجره رجوع کنید.

ماناپنجره  تولیدکننده  انواع درب و پنجره آلومینیوم و یو پی وی سی است. محصولات ماناپنجره با توجه به قدمت و سابقه در خط تولید پیشرفته از تنوع خوبی برخوردار است.

اگر قصد خرید این نوع از پنجره ها را دارید می توانید برای استعلام قیمت و دریافت پیش فاکتور با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top