آلومینیوم یکی از بهترین متریالی است که می توان در فضاهای مرطوب به کار گرفت. از همین رو نیز در یکی-دو دهه گذشته استفاده از درب آلومینیومی سرویس بهداشتی مورد توجه قرار گرفته است.

البته زمانی که صحبت از درب آلومینیومی سرویس بهداشتی به میان می آید، برخی درب های زمخت و سنگین قدیمی را به خاطر می آورند که تنها و تنها رنگی نقره ای داشت. اما باید گفت که با گسترش روز افزون استفاده از درب آلومینیومی، این محصولات دستخوش تغییرات فراوانی در طراحی و رنگ آمیزی شد.

کیفیت درب آلومینیومی سرویس بهداشتی

سرویس های بهداشتی به دلیل سر و کار داشتن با آب و رطوبت مستعد خوردگی و همچنین پوسته شدن چوب و فلز هستند و از همین رو نیز شاهد آن هستیم که درب های چوبی سرویس بهداشتی پس از مدتی شکلی نامناسب پیدا خواهند کرد.

هرچند در سالیان گذشته از ترکیب abs و چوب برای جلوگیری از فرسایش درب های چوبی استفاده می شود با این حال در ضد آب بودن درب آلومینیومی سرویس بهداشتی نیز شکی نیست بلکه حتی عملکردی بهتر نیز دارند.

بیشتر بدانید: پنجره آلومینیومی پایین بازشو

کیفیت درب آلومینیومی سرویس بهداشتی

ابعاد درب آلومینیومی سرویس بهداشتی

تولید درب های آلومینیومی در اندازه هایی مختلف صورت می گیرد. معمولا ابعاد درب آلومینیومی سرویس بعداشتی شامل ۶۰ ، ۶۵ و ۷۰ در ۲ متر می شود. البته اندازه درب های آلومینیومی فقط شامل ابعادی خاص نمی شود بلکه شما در صورت تمایل می توانید اندازه مدنظر خود را سفارش دهید تا تولید آن صورت بگیرد.

از لحاظ پروفیل نیز درب های آلومینیومی به صورت پروفیل سبک و پروفیل سنگین تولید می شود؛ این به نوع کاربری محیط و پس از آن سلیقه فرد بستگی دارد که کدام نوع پروفیل را برای ساخت درب آلومینیومی سرویس بهداشتی سفارش بدهد.

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی شیشه خور

تصویری که از درب آلومینیومی در ذهن افراد وجود دارد بیشتر شامل درب هایی است که نیمی از آن شیشه بوده و نیمی دیگر از آن نیز پروفیل آلومینیوم است.  بیشتر این قسمت پایین درب های آلومینیومی است که از پروفیل تشکیل شده و بخش بالایی آن نیز شیشه دوجداره یا تک جداره مات قرار می گیرد.

قیمت درب آلومینیومی شیشه خور به نسب درب های تمام آلومینیومی اندکی ارزان تر است زیرا در آن پروفیل کمتری به کار رفته است. در مقابل درب آلومینیومی تمام پروفیل و بدون شیشه وجود دارد که به درب آلومینیومی سرویس بهداشتی پاساددار نیز معروف است. این درب ها بیشتر در مراکز دولتی و سازمان ها استفاده می شود زیرا مقاومت بالاتری دارد.

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی شیشه خور

وزن درب های آلومینیومی برای سرویس بهداشتی

وزن درب های آلومینومی از جمله درب آلومینیومی سرویس بهداشتی بسته به نوع پروفیل به کار رفته در آن بین ۶ تا  درب های  کیلوگرم متغیر است. البته فاکتور وزن بر قیمت تمام شده درب های آلومینیومی نیز موثر خواهد بود.

طرح و رنگ درب آلومینیومی سرویس بهداشتی

بر خلاف تصور عموم درب های آلومینیومی درب های بی روح و رنگ و رفته مکان های عمومی نیستند؛ این تصویری کلیشه ای است که از درب های آلومینیومی درست شده است. تولید درب های آلومینیومی فقط در رنگ نقره ای و سفید صورت نمی گیرد بلکه آن ها در انواع رنگ ها و طرح ها قابل سفارش هستند.

از جمله طرح هایی که می توان روی درب آلومینیومی سرویس بهداشتی پیاده کرد، استفاده از طرح چوب است. بنابراین یک گزینه جایگزین برای درب های چوبی دستشویی استفاده از درب آلومینیومی با طرح چوب است.

قیمت درب آلومینیومی سرویس بهداشتی

در نهایت باید به قیمت درب آلومینیومی اشاره کرد؛ این درب ها بسته به نوع پروفیل به کار رفته، طرح ها و رنگ ها و همچنین یراق آلات استفاده شده، قیمت متفاوتی خواهند داشت.

علاوه بر این موضوع شیشه خور بودن یا نبودن نیز بر قیمت درب آلومینیومی سرویس بهداشتی تاثیرگذار است. هرچند قیمت درب آلومینیومی شیشه خور به نسبت یک تکه کم تر است اما جنس شیشه نیز می تواند قیمت را تغییر دهد.

بیشتر بدانید: پنجره آلومینیومی رنگی

قیمت درب آلومینیومی سرویس بهداشتی

نکته پایانی

اگر به دنبال سفارش درب آلومینیومی سرویس بهداشتی هستید و کیفیت و طراحی برای شما اهمیت دارد، می توانید نگاهی به محصولات ماناپنجره داشته باشید.

ماناپنجره  تولیدکننده انواع درب و پنجره آلومینیومی و یو پی وی سی است. محصولات ماناپنجره با توجه به قدمت و سابقه در خط تولید پیشرفته از تنوع خوبی برخوردار است. اگر قصد خرید درب و پنجره آلومینیومی دارید، می توانید برای استعلام قیمت و دریافت پیش فاکتور با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top