امروزه درب کشویی آلومینیومی تراس در ساختمان ها و به ویژه برای تراس کاربرد فراوانی دارد. این درب ها بیشتر در منازل ویلایی و آپارتمان های مسکونی استفاده می شوند.

درب کشویی آلومینیومی تراس در ابعاد مختلفی به تولید می رسد و در رنگ ساده یا رنگ بندی های متنوع عرضه می شود. در ادامه بیشتر به این درب های آلومینیومی خواهیم پرداخت.

جنس درب کشویی آلومینیومی تراس

پنچره هایی آلومینیومی با آنچه ما از پنجره ‌های قدیمی تر سراغ داریم زمین تا آسمان فرق می کنند. هم رنگ بندی آن ها متنوع شده و دیگر محدود به رنگ نقره‌ ای نیست و هم اینکه از لحاظ معیارهای حفظ انرژی و مهار صدا دچار دگرگونی شده است.

آلومینیوم همچنین همیشه ویژگی های غیرقابل چشم پوشی نیز داشته است از جمله سبکی و ضد زنگ بودن. اما همانطور که گفتیم این پنجره ها در طول زمان دگرگونی هایی نیز پشت سر گذاشتند.

بیشتر بدانید: انواع رنگ پنجره آلومینیوم

جنس درب کشویی آلومینیومی تراس

از نسل اول تا ترمال بریک

حالا که صحبت از درب کشویی آلومینیومی تراس (Sliding Window) شده، بد نیست نگاهی هم به نسل های این درب و پنجره داشته باشیم. اتفاقا نخستین نسل از پنجره های آلومینیومی بیشتر در قالب پنجره های کشویی بودند. برخی از این پنجره ها با استفاده از میل ‌گرد به هم متصل شده و هدر رفت انرژی آن ها نیز بالا بود.

این درب و پنجره ها در نسل های بعدی اصلاح شدند و کم کم پای پنجره های ترمال بریک به میان آمد که در حقیقت فضایی درون پنجره دارند و با سیستم خود می توانند هدر رفت انرژی را مهار کنند.

چرا درب کشویی آلوینیومی برای تراس؟

درب کشویی را می توان یکی از بهترین پنجره دوجداره برای تراس دانست؛ یکی از مهمترین ویژگی های درب های کشویی آلومینیومی عدم اشغال فضای زیاد است. طراحی این درب ها به گونه ‌ای است که با سر‌خوردن و به صورت افقی باز می شوند لذا درب به سمت درون حرکت نمی کند و به این ترتیب فضایی اشغال نمی شود.

درب های لولایی برخلاف نوع کشویی، فضاهای تنگی مثل تراس را بسیار محدودتر می کنند اما درب های کشویی قابلیت حرکت از گوشه به گوشه ای  دیگر دارند و در نتیجه برای تراس و پاسیو بسیار مناسب تر هستند.

علاوه بر مواردی که گفته شد، در سفارش درب کشویی آلومینیومی تراس امکان با تغییر در رنگ یراق آلات و لولا ها وجود دارد. همچنین می توان از سفارشی سازی شیشه ها و استفاده از روکش نمای آینه‌ ای نیز بهره برد.

بالا بردن امنیت ساختمان با درب کشویی آلومینیومی تراس

امنیت ساختمان و درب کشویی آلومینیومی تراس

کشویی آلومینیومی تراس ضمن ایجاد ظاهر و نمایی زیبا برای ساختمان سبب ارتقا امنیت آن نیز می شوند. این نکته از آن جهت حائز اهمیت است که تراس ها ممکن است یکی از راه های اصلی ورود سارقین به منازل در نظر گرفته شوند.

درب کشویی آلومینیومی تراس با بهره گیری از پروفیل های آلومینیومی و همچنین شیشه های دوجداره و محکم، ضمن بالا بردن امنیت ساختمان و کاهش سرعت عمل سارقین، سبب جذب استاندارد نور خورشید به داخل ساختمان خواهند شد.

معایب درب کشویی آلومینیومی تراس

برای درب کشویی معایب چندانی وجود ندارد؛ شاید اشکال اصلی ای که در مرور زمان پیدا شود مربوط به باز و بست باشد که البته هرگونه درب و پنجره ای به مرور زمان و به علت باز و بست دچار استهلاک یراق آلات خواهد شد و البته این موضوع به جنس یراق نیز بستگی دارد.

قیمت درب کشویی آلومینیومی تراس

قیمت درب کشویی آلومینیومی تراس

قیمت درب کشویی آلومینیومی تراس برای تراس یکسان نیست و مثل تمامی اجناس موجود در بازار دچار نوسان بوده و به عواملی متفاوت بستگی دارد. از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت درب کشویی می توان به تعداد بازشوها، نوع شیشه، جنس یراق آلات و کیفیت پروفیل اشاره کرد.

بیشتر بدانید: پنجره آلومینیومی نرمال

نکته پایانی

شما می توانید برای آگاهی از ابعاد و همچنین قیمت درب کشویی آلومینیومی تراس برای تراس با مانا پنجره در تماس باشید. ماناپنجره  تولیدکننده انواع درب و پنجره آلومینیومی است.

محصولات ماناپنجره با توجه به قدمت و سابقه در خط تولید پیشرفته از تنوع خوبی برخوردار بوده و در انواع مختلف لولایی، کشویی و لیفت اسلاید تولید می شود.

اگر قصد خرید این محصولات را دارید می توانید برای استعلام قیمت و دریافت پیش فاکتور با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top