انتخاب بهترین طرح های پنجره upvc از جمله موارد تاثیرگذار در زیبایی یک ساختمان هستند که باید در انتخاب آن ها به اندازه کافی دقت و حساسیت انجام شود. در ساخت پنجره upvc از شیشه های مات و یا شفاف استفاده می شود.

این مدل شیشه ها درون قابی قرار می گیرند که انتخاب رنگ و طرح قاب پنجره ساختمان یکی از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. توجه داشته باشید که فریم های پنجره در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود هستند و بهتر است رنگ و طرح پنجره ساختمان را با توجه به رنگ و طرح نمای خارجی ساختمان انتخاب کنید زیرا پنجره ها تاثیر زیادی در جذابیت نمای ساختمان مسکونی دارند.

مدل پنجره دوجداره upvc، یکی از انواع مناسب پنجره دوجداره می باشد. پنجره دوجداره، برای حفظ گرما در زمستان و سرما در تابستان برای هر نوع فضای داخلی کاربرد دارند.

با این حال زمانی که صحبت از مدل پنجره دوجداره upvc می شود، نتایج بهتری برای شما رقم خواهد خورد. این پنجره، یک پنجره دوجداره بوده با فریم‌هایی از upvc ترکیب شده است تا این نتایج بهتر را برای شما فراهم کند. بنابراین در خرید این مدل پنجره هرگز شک را به خود راه ندهید.
ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین طرح های پنجره upvc آشنا کنیم.

 

بیشتر بدانید: بهترین مارک پنجره دوجداره upvc

 

از بهترین طرح های پنجره upvc می توان پنجره upvc ثابت، پنجره دوجداره کشویی با لنگه ثابت، پنجره دوجداره کشویی با دولنگه متحرک، پنجره دوجداره upvc دو حالته، پنجره upvc آکاردئونی، پنجره upvc سایبانی، پنجره upvc فولکس واگنی و پنجره upvc کلنگی را نام برد.

 

بهترین طرح های پنجره upvc: ثابت

بهترین طرح های پنجره upvc
پنجره دوجداره ثابت معمولا دارای حالت ثابت است و  باز و بسته نمی شود و به حالت ثابت برروی زوار پنجره قرار دارد.
اتلاف انرژی در انواع مختلف پنجره upvc حداقل است و در برابر آلودگی صوتی نیز عایق است. پنجره دوجداره ثابت معمولا با مدل های مختلف مانند پنجره دوجداره کشویی و … ترکیب و مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت پنجره دوجداره ثابت معمولا مناسب بوده و برای موارد خاصی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

بهترین طرح های پنجره upvc: کشویی با لنگه ثابت

بهترین طرح های پنجره upvc
پنجره دوجداره کشویی دارای دولنگه است. این لنگه یا ثابت است یا متحرک. لنگه متحرک در حال حرکت می باشد ولی لنگه ثابت به صورت ثابت و بدون تحرک در یک قسمت می ایستد. این نوع مدل جزء مدل هایی است که سابق بسیار کاربرد داشته است.

هرچند الان نیز به عنوان یکی از مدل های پرکاربرد مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل اغلب با استفاده از پنجره دوجداره آلومینیومی تولید می شود که دارای کیفیت بالاتری است.

 

بهترین طرح های پنجره upvc: کشویی با دولنگه متحرک

بهترین طرح های پنجره upvc
این نوع از پنجره upvc یکی از مدل های معروفی است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. دولنگه متحرک می باشند یعنی شما می توانید پنجره را از سمت چپ به راست و از راست به چپ حرکت دهید.

قطعا این مدل می تواند به شما فضای بیرونی بیشتری را بدهد. چرا که در مدل لنگه ثابت شما تنها با استفاده از یک لنگه می توانید بیرون را مشاهده کنید. اما در این مدل شما قادر هستید از دو طرف بیرون را مشاهده کنید قیمت پنجره دوجداره کشویی با دولنگه متحرک نسبت به لنگه ثابت کمی متفاوت می باشد و ممکن است کمی گران تر باشد.

بیشتر بدانید: تعویض پنجره قدیمی با پنجره upvc

بهترین طرح های پنجره upvc: دوحالته

بهترین طرح های پنجره upvc

پنجره upvc دوحالته نیز به گونه ای می باشد که به دو صورت باز و بسته می شود افقی و عمودی.

اگر به دنبال پنجره ای هستید این پنجره نیز همانند پنجره دوجداره کشویی می باشد البته از لحاظ باز شدن متفاوت می باشد و بیشتر کاربران بر اساس سلیقه این دو پنجره را از هم متفاوت می بینند البته یکی از مهمترین تفاوت های بین این دو این است که مدل کشویی کمتر فضا را اشغال می کند. پنجره دوجداره دوحالته دارای قیمت بیش از کشویی می باشد.

 

بهترین طرح های پنجره upvc: آکاردئونی

 

بهترین طرح های پنجره upvc
اگر پنجره دوجداره شما دارای فضایی بیش از اندازه می باشد نمی توانید از مدل های مختلفی از انواع پنجره upvc برای آن استفاده نمایید پس قطعا این مدل بسیار مناسب می باشد.

این مدل همانند درب آکاردئونی می باشد و باز و بسته شدن آن شبیه آن می باشد پنجره دوجداره آکاردئونی از چندین قطعه تشکیل شده است که این قطعات اندازه هم بوده و روی هم جمع آوری می شود.

در صورتی که فضای پنجره upvc شما زیاد می باشد این مدل بسیار مناسب می باشد.

 

بهترین طرح های پنجره upvc سایبانی

 

بهترین طرح های پنجره upvc
این مدل از پنجره upvc دوجداره دارای قابلیت و زیبایی خاص بوده و در طرح های ویلایی و گلخانه و همانطور که در تصویر نمایان است به سبب حالت خاص بازشوی خود بیشتر در منازل و ویلاهایی استفاده می شود که دارای حیاط و باغچه می باشند و در طرح های آپارتمانی استفاده چندانی ندارد.

ولی در کل پنجره upvc سایبانی نیز تمامی کارکرد و قابلیت پنجره upvc را دارد و از همان متریال برای پروفیل و شیشه ها استفاده می کند.

 

 پنجره upvc فولکس واگنی

 

بهترین طرح های پنجره upvc
در این مدل، بازشوهای پنجره بصورت ریلی بوده و یک نوع پنجره کشویی محسوب می شود، ولی تفاوت در یراق آلات کشویی آن می باشد که همانطور که از نام پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی پیداست، این بازشوها همانند درب فولکس واگن باز و بسته می شود و در ابتدا کمی بیرون آمده و سپس بر روی هم قرار می گیرد که دارای مدل اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و ساده می باشد.

 

پنجره upvc کلنگی

 

بهترین طرح های پنجره upvc
این نوع پنجره upvc دوجداره بیشتر در محل های سرویس ها، آشپزخانه ها و گلخانه ها مورد استفاده دارد و البته به سبب بازشوی به سمت بیرون و کلنگ مانند خود، به نام پنجره upvc کلنگی نام گذاری شده است و البته این مدل ها نیز کاربرد چندانی در واحدهای آپارتمانی ندارد، ولیکن استفاده خاص خود و مزایای خاص خود را در محل های مورد نظر داراست.

 

بیشتر بدانید: کدام پنجره upvc بهتر است؟

 

 پنجره دوجداره کشویی با دولنگه متحرک یکی از مدل های معروفی است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. دولنگه متحرک می باشند یعنی شما می توانید پنجره را از سمت چپ به راست و از راست به چپ حرکت دهید.

 

کلام آخر

درب و پنجره upvc در طرح ها و مدل های مختلف طراحی و تولید می شود. شما می توانید با توجه به سلیقه ی خود انواع آن را انتخاب کرده و سفارش دهید.

استفاده از درب و پنجره upvc می تواند بسیاری از مشکلات منزل شما را رفع کند. این پنجره ها دارای مزایای بسیاری هستند که باعث شده محبوبیت آن ها نسبت به درب و پنجره های دیگر بیشتر شود.

از بهترین طرح های پنجره upvc می توان پنجره upvc ثابت، پنجره دوجداره کشویی با لنگه ثابت، پنجره دوجداره کشویی با دولنگه متحرک، پنجره دوجداره upvc دو حالته، پنجره upvc آکاردئونی، پنجره upvc سایبانی، پنجره upvc فولکس واگنی و پنجره upvc کلنگی را نام برد.

مجموعه مانا پنجره یکی از تولیدکنندگان برتر پنجره دو جداره در ایران است که محصولات خود را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد، اگر قصد خرید این نوع از پنجره ها را دارید می توانید با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top