با توجه به تنوع محصولات پنجره دوجداره در صنعت در و پنجره، حتما برای شما هم این سوال پیش می آید که بهترین مارک پنجره دوجداره upvc چیست؟

این مورد سوال ممکن است برای بسیاری از خریداران پنجره های دوجداره پیش بیاید و بخواهند اطلاعات بیشتری در مورد کیفیت و جنس برند انتخابی خود بدست آورند.

ما در این جا قصد داریم شما را به گونه ای راهنمایی کنیم تا با بهترین مارک پنجره upvc آشنا شوید.

 

بیشتر بدانید: نکات مهم در کیفیت درب و پنجره upvc

 

بهترین مارک پروفیل در ایران ویستابست می باشد، به خاطر ضخامت زیاد دیواره و متریال تشکیل دهنده آن که تحت لیسانس رال آلمان می باشد. دومین پروفیل با کیفیت وین تک است که در رده دوم قرار دارد.

 

بهترین مارک پنجره دوجداره upvc در ایران

بهترین مارک پنجره دوجداره upvc
برای خرید هر چیزی مارک آن کالا و کشور سازنده نشان دهنده کیفیت و جنس خوب آن می باشد.

هر کشوری تخصص تولید یک یا چند محصول با کیفیت را دارد که در دنیا معروف می شود، برای مثال در صنعت در و پنجره بهترین مارک پنجره دوجداره upvc را کشور آلمان تولید می نماید.

این کشور اولین تولید کننده upvc می باشد که انقلابی در تولید پنجره دوجداره با عایق بسیار بالا در تقریبا ۴۰ سال پیش نموده است.

البته آلمان در عرصه ساختمان و مصالح ساختمانی یکی از کشور های پیشرو می باشد که بهترین تکنولوژی ها در این کشور مشغول به ساخت و تولید جدیدترین مصالح ساختمانی می باشد، علاوه بر آن آلمان یکی از بهترین سازندگان ماشین آلات ساختمانی هم است.

صنعت upvc در ایران حدودا ۱۵ الی بیست سال است که در ساختمان های نوساز استفاده می شود و تقریبا ۱۰ سال است که پنجره های قدیمی آهن و آلومینیومی را تعویض نموده و پنجره دوجداره upvc را جایگزین آن می کنند، در اصل این صنعت تازه در کشورمان شناخته شده و مردم از مزایای آن مطلع شده اند.

 

اجزای تشکیل دهنده پنجره دوجداره upvc

بهترین مارک پنجره دوجداره upvc

پروفیل مصرفی در پنجره دوجداره که برند های بسیار زیادی دارد، اما دو برند در ایران حرف اول را می زنند. بهترین مارک پروفیل در ایران ویستابست می باشد، به خاطر ضخامت زیاد دیواره و متریال تشکیل دهنده آن که تحت لیسانس رال آلمان می باشد. دومین پروفیل با کیفیت وین تک است که در رده دوم قرار دارد.

یراق آلات مصرفی در درب و پنجره دوجداره که آن هم تنوع زیادی در مارک دارد، اما با کیفیت ترین یراق با مارک روتو آلمان می باشد که قیمت بسیار زیاد آن باعث شده انتخاب آن سخت شود. همچنین مارک های یراق آلات کشور ترکیه مانند آکادو و وی اچ اس از با کیفیت ترین یراق ها بوده و طول عمر بسیار بالایی دارند.

شیشه دوجداره یا سه جداره که شیشه خام آن باید از سوپرکلیر فلوت ساخت شهرهای قزوین و یا یزد باشد، شیشه های بلژیک و چین هم در ایران موجود است اما به خاطر هزینه های حمل و گمرک قیمت بسیار زیادی دارد، چسب و اسپیسرهای مصرفی آن باید از مارک های ترکیه باشد.

 

مقایسه پروفیل وین تک و ویستابست

پروفیل ویستابست از پروفیل وین تک گرانتر و همچنین سنگین تر نیز می باشد. ضخامت در دیواره های خارجی پروفیل های ویستابست بیشتر می باشد. ولی پروفیل وین تک سطح مقاومت بیشتری نسبت به پروفیل ویستا بست دارد.

 

نکات قابل توجه در بررسی بهترین مارک پنجره دوجداره upvc

بهترین مارک پنجره دوجداره upvc

۱) مواد تشکیل دهنده: پنجره دوجداره upvc متشکل از سه قسمت می باشد که با مونتاژ آن بوسیله دستگاه های صنعتی تولید و یا نیروهای کارآزموده صنعت upvc در نهایت تبدیل به پنجره دوجداره upvc می شود. این سه قسمت عبارتست از: پروفیل upvc، یراق (با توجه به نوع استفاده از جمله تک حالته، دو حالته، کشویی و… که با دستگیره و لولا ست یراق را تشکیل می دهند.) و شیشه دو جداره.

۲) جزئیات تولید: جدا از قسمت های تشکیل دهنده پنجره دوجداره upvc، عوامل دیگری همچون گالوانیزه آهن بکار رفته در مقطع پروفیل ها (با توجه به کیفیت و ضخامت آن) و همچنین تسمه لولا که برای مقاومت و استحکام در نصب یراق آلات پشت لولاها و داخل شیار مخصوص به خود در مقطع پروفیل قرار می گیرد، حائز اهمیت است.

۳) روش تولید: تولید پنجره و شیشه دوجداره upvc و شیشه دو جداره به دو روشِ دستی و صنعتی انجام می شود.

در روش صنعتی پنجره دو جداره بوسیله دستگاه های اتومات چهار سر جوش و همچنین شیشه ها بوسیله دستگاه های اتومات پلمپ، تزریق گاز آرگون و تزریق چسب پلی سولفات تولید می گردند.

در روش دستی یا سنتی پروسه تولید پنجره و شیشه دوجداره بوسیله نیروی انسانی انجام می شود و نا گفته مشخص است که روش تولید با دستگاه های اتومات، استاندارد و کیفیت بالاتری را در محصول نهایی به مشتری ارائه خواهد داد.

 

ویژگی های بهترین مارک پنجره دوجداره upvc

  • عایق قوی صوت
  • عایق گرد و غبار
  • عایق بودن در مقابل سرما و گرما
  • عایق بندی در مقابل آب و رطوبت به خصوص در مناطق شمالی و دارای رطوبت
  • نصب آسان
  • وزن سبک نسبت به تمامی انواع دیگر درب و پنجره ها
  • مقاومت بالا در مقابل زلزله و بلایای طبیعی
  • استفاده از قفل های ضد سرقت
  • دارای فرم ها و اشکال مختلف با توجه به نیاز مشتری
  • دارای رنگ بندی های مختلفی
  • طول عمر بالا حتی در مناطق آب و هوایی سخت . مقاومت در مقابل باران های اسیدی و ضد خط و خش بودن
  • نگهداری و تمیز کردن آسان بدون احتیاج به مواد شوینده خاص
  • غیر قابل اشتعال بودن در زمان آتش سوزیقیمت مناسب و اقتصادی
  • کمک به کاهش هزینه های قبض گاز و برق مصرفی

 

بیشتر بدانید: کدام پنجره upvc بهتر است؟

 

 از نکات قابل توجه در بررسی بهترین مارک پنجره دوجداره upvc می توان به مواد تشکیل دهنده، جزئیات تولید و روش تولید اشاره کرد.

 

کلام آخر

بهترین مارک پنجره دوجداره upvc کدام نوع برند می باشد؟ این سوالی است که می تواند ذهن بسیاری از افرادی که قصد خرید این نوع از پنجره را دارند به خود مشغول کند.

بهترین مارک پنجره دوجداره upvc را کشور آلمان تولید می کند.

بهترین مارک پروفیل در ایران ویستابست می باشد، به خاطر ضخامت زیاد دیواره و متریال تشکیل دهنده آن که تحت لیسانس رال آلمان می باشد. دومین پروفیل با کیفیت وین تک است که در رده دوم قرار دارد.

پروفیل ویستابست از پروفیل وین تک گرانتر و همچنین سنگین تر نیز می باشد. ضخامت در دیواره های خارجی پروفیل های ویستابست بیشتر می باشد. ولی پروفیل وین تک سطح مقاومت بیشتری نسبت به پروفیل ویستابست دارد.

از نکات قابل توجه در بررسی بهترین مارک پنجره دوجداره upvc می توان به مواد تشکیل دهنده، جزئیات تولید و روش تولید اشاره کرد.

مجموعه مانا پنجره یکی از تولیدکنندگان برتر پنجره دوجداره upvc در ایران است که محصولات خود را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد، اگر قصد خرید این نوع از پنجره ها را دارید می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top