پنجره دوجداره فرانسوی یا دو لنگه بازشو، به دلیل طراحی شیک و منحصر به فردی که دارد، امروزه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است.

امروزه از درب و پنجره های دوجداره استفاده ی زیاد می شود. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال بهترین پنجره دوجداره فرانسوی یا دو لنگه بازشو هستید، اما اطلاعات اندکی درباره ی آن می دانید، پیشنهاد میکنم تا آخر این مقاله را بخوانید. با اطلاعاتی که در این مقاله ارائه می شود، شما می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. با ما همراه باشید.

پنجره دوجداره فرانسوی یا دو لنگه بازشو

تعریف پنجره دوجداره فرانسوی یا دو لنگه بازشو

اگر بخواهیم در خصوص این که چرا به این پنجره ی دوجداره، فرانسوی می گویند، بپردازیم، باید گفت که ریشه ی آن، به قرن ۱۶ و ۱۷ میلادی از تلفیق معماری و هنر رنسانس به فرانسه باز می گردد. پنجره دوجداره فرانسوی یا دو لنگه بازشو یکی از ظریف ترین پنجره ها هستند که با عملکردی که دارند، باعث بهبود بازدهی محیط می شوند.

امروزه این نوع پنجره دوجداره ، کاربرد بسیار دارد. به طوری که در اغلب قسمت های خانه اعم از اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی، تراس و … از پنجره دوجداره فرانسوی یا دو لنگه بازشو استفاده می شود.

به این دلیل، به آن دو لنگه بازشو می گویند که، وقتی دو لنگه باز می شود، همزمان با هم و در کنار هم قرار می گیرند و هیچ مانعی برای آن وجود ندارد. این پنجره نیز دارای مولیون است. بدین صورت که وقتی یکی از لنگه های پنجره باز شود، لنگه های دیگر نیز باز می شود.

ویژگی منحصر به فردی که پنجره دوجداره فرانسوی یا دو لنگه بازشو دارد این است که، یکی از این لنگه ها دستگیره دارد. به طوری که لنگه ی دیگر، به وسیله ی چفت داخلی باز خواهد شد.

پنجره دوجداره فرانسوی یا دو لنگه بازشو، به صورت قدی است و به تبع آن، شیشه های آن نیز بزرگ است. این نوع پنجره ها به دلیل داشتن دو لولا، به بیرون باز می شوند. پیشنهاد می شود که اگر خانه ی شما محیط کوچکی دارد، از این نوع پنجره استفاده شود. زیرا هنگامی که پنجره دو لنگه بازشو را باز می کنید باعث می شود که فضای بیشتری را مشاهد کنید و لذت ببرید.

مزایای استفاده از آن

پنجره دوجداره فرانسوی یا دو لنگه بازشو دارای مزیت هایی است. این مزیت ها باعث شده است که، به ویژگی منحصر به فرد بودن آن افزوده شود. در ادامه به صورت مختصر به این مزایا خواهیم پرداخت:

۱- امکان باز شدن همزمان دو لنگه پنجره.

۲- دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد.

۳- تنوع در رنگ با توجه به سلیقه ی مشتری.

۴- تنوع در طرح با توجه با سلیقه ی مشتری.

۵- عایق صدا و حرارت.

۶- امکان تردد و جابجایی وسایل بزرگ.

۷- قابلیت استفاده در دیزاین های مدرن و سنتی.

۸- قابلیت نصب سیستم بازشو به دو صورت تک حالته و دو حالته.

۹- حداکثر تهویه را در فضا فراهم می کند.

۱۰- دارای مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی.

۱۱- بدون تغییر رنگ در برابر شرایط محیطی.

۱۲- دارای وزنی سبک.

۱۳- قابل شستشو بدون تغییر رنگ و زنگ زدگی.

۱۴- دارای قیمت مناسب.

بیشتر بدانید : محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره 

 

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره

 

پنجره دوجداره فرانسوی یا دو لنگه بازشو

پنجره دوجداره فرانسوی یا دو لنگه بازشو

محل های ایجاد پنجره دو لنگه بازشو

پنجره دوجداره فرانسوی یا دو لنگه بازشو را می توان در بخش های مختلف محیط خانه یا کار نصب کرد. ما در این قسمت به چند نمونه از این محل ها، می پردازیم:

۱- استفاده در گلخانه: برخی افراد برای فضای گلخانه هایشان از پنجره ی دو لنگه بازشو استفاده می کنند.

۲- استفاده برای درب ورودی: برخی دیگر از فراد برای درب ورودی منزل، از این نوع پنجره استفاده می کنند.

۳- استفاده جهت فضای داخلی خانه: دسته ی دیگر از مردم برای کل فضای داخلی خانه، از این نوع پنجره استفاده می کنند.

عوامل موثر بر قیمت پنجره دو لنگه بازشو

در خصوص قیمت پنجره های دوجداره، به ویژه پنجره دوجداره فرانسوی یا دو لنگه بازشو، پارامترهای زیادی دخیل است. از مهم ترین این پارامترها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ابعاد و ضخامت پنجره.
  • کیفیت پروفیل به کار رفته در آن.
  • شرکت سازنده ی آن.
  • کیفیت و نوع شیشه ای که در آن به کار می برند.
  • طرح شیشه ها.
  • کیفیت ابزار.
  • دستمزد جهت اندازه گیری نصب آن.
  • نوسانات ارز.

 

ماناپنجره تولید کننده انواع  درب upvc   و پنجره های دوجداره با مدل های مختلف بازشو است. این واحد تولیدی در ساخت محصولات خود از باکیفیت ترین مواد اولیه، یراق آلات و پروفیل استفاده می‌کند.

همچنین در خطوط تولید خود ماشین آلات پیشرفته ای در اختیار دارد که به همراه کمک گرفتن از تکنیسین‌های باتجربه باعث شده تا پنجره های بادوام و مرغوبی را به مشتریان عرضه بدارد.

برای اطلاع از قیمت ها و نحوه سفارش می توانید با شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top