پنجره دوجداره محوری یکی دیگر از انواع مدل های پنجره دوجداره بشمار می رود که دارای بازشوی زیبا و جذاب می باشد. این مدل پنجره upvc در کشورهای اروپایی بسیار پرطرفدار و محبوب است. این نوع پنجره برای افرادی که به دنبال ترکیب راحتی و سهولت در عملکرد با زیبایی هستند گزینه ی بسیار مناسبی است.

بنابراین ما در این مطلب قصد داریم شما عزیزان را با پنجره upvc محوری آشنا کنیم، پس با ما همراه شوید.

بیشتر بدانید: بهترین طرح های پنجره upvc

در پنجره دوجداره محوری به سبب آنکه دارای قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه است، می توان فضای داخلی و خارجی پنجره را به راحتی تمیز کرد.

ویژگی های پنجره دوجداره محوری

ویژگی های پنجره دوجداره محوری
از ویژگی های پنجره دوجداره محوری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱) در این مدل پنجره به سبب آنکه دارای قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه است، می توان فضای داخلی و خارجی پنجره را به راحتی تمیز کرد. بنابراین دیگر نیازی نیست تا پنجره ها را از خارج از ساختمان شستشو داد.
۲) این نوع پنجره در ابعاد بزرگ قابل استفاده می باشند و میدان دید وسیع و بدون مانعی را بوجود می آورند و دارای کمترین استفاده از فضای داخلی منزل در زمان باز بودن پنجره هستند.
۳) این پنجره از تهویه مناسبی برخوردار است، چرا که در حالت نیمه باز جریان هوای تازه به سرعت از قسمت پایین وارد منزل شده و هوای راکد از قسمت بالا خارج می شود. این پنجره در مکان های مرطوب که به تهویه خاص نیاز دارند از جمله سرویس های بهداشتی گزینه ی بسیار مناسبی هستند.
۴) علاوه بر این که این نوع پنجره را می توان در بازشوهای متعدد بکار برد، در اشکال هندسی مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال افزون بر اشکال مستطیلی که رواج بیشتری دارد از مدل های بیضی و دایره ای که بسیار زیبا و جذاب هستند نیز می توان بهره برد.

عایق بندی پنجره دوجداره محوری

عایق بندی پنجره دوجداره محوری
هدف اغلب افراد از انتخاب و خرید پنجره های upvc افزون بر زیبایی و مدرن بودن، دارا بودن عایق بندی در سطح بالا می باشد. پنجره دوجداره محوری نیز که از انواع پنجره upvc محسوب می شود دارای عایق بندی در سطح خوب و بالا است. همچنین در این نوع پنجره می توان از نوارهای پلی آمید برای عایق بندی هر چه بیشتر بهره برد که در نهایت منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی و عایق بندی صوتی و حرارتی بهتر می شود.

مزایای پنجره دوجداره محوری

مزایای پنجره دوجداره محوری
مزایای پنجره دوجداره محوری عبارتند از:

۱) دارای بازشوی جذاب، زیبا و در عین حال آسان می باشد.
۲) از طول عمر بالایی برخوردار است.
۳) در ابعاد و اشکال گوناگون قابل سفارش می باشد.
۴) زاویه بازشوی آن قابل تنظیم است.
۵) دارای عایق بندی خوب و در سطح بالا می باشد.
۶) به دلیل دسترسی به تمام جوانب پشت و روی شیشه، نظافت و شستشوی آن بسیار آسان و راحت است.
۷) مراحل نصب آن آسان و راحت است.
۸) برای فضاهایی که نیاز به تهویه هوا دارند گزینه ی بسیار مناسبی می باشد.
۹) به دلیل استفاده از آن در ابعاد بزرگ می توان دید خوبی از منظره و طبیعت داشت.

کاربرد پنجره دوجداره محوری

کاربرد پنجره دوجداره محوری
کاربرد پنجره دوجداره محوری دارای محدودیت نمی باشد و با توه به سلیقه شما می تواند در هر کجای ساختمان مورد استفاده قرار گیرد. از رایج ترین مکان هایی که می توان این نوع پنجره را بکار برد می توان موارد زیر را نام برد:

۱) راهروها و راه پله ها
۲) اتاق خواب ها
۳) اتاق های زیر شیروانی
۴) بالکن ها و سالن ها
۵) سرویس بهداشتی

قیمت پنجره upvc محوری

قیمت پنجره upvc محوری
همانطور که قبلا نیز ذکر کردیم پنجره upvc محوری را می توان در ابعاد مختلف، اشکال هندسی گوناگون و انواع شیشه تک جداره، دوجداره و سه جداره نیز سفارش داد. بنابراین با در نظر گرفتن ابعاد، کیفیت و برند سازنده پروفیل، نوع شیشه و دیگر ویژگی ها، قیمت پنجره upvc محوری متفاوت است.

بیشتر بدانید: کدام مدل پنجره دوجداره مناسب منزل شماست؟

با در نظر گرفتن ابعاد، کیفیت و برند سازنده پروفیل، نوع شیشه و دیگر ویژگی ها، قیمت پنجره دوجداره محوری متفاوت است.

مانا پنجره تولید کننده برتر انواع پنجره های دوجداره upvc در تهران است که با در اختیار داشتن ماشین آلات پیشرفته در خطوط تولید خود و همچنین بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا انواع با کیفیت و مرغوبی از این محصول را با ضمانت به مشتریان ارائه می دهد.

قیمت های شرکتی و استفاده از متریال با کیفیت به همراه خدمات پس از فروش از دیگر مزایای مانا پنجره به مشتریان خود است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت پنجره دوجداره و سفارش محصول ، می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت با کارشناسان بخش فروش تماس گرفته و از مشاوره رایگان مانا پنجره بهره مند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top