پارتیشن دوجداره upvc، به دلیل داشتن پروفیل یو پی وی سی، عایق آلودگی های صوتی و محیطی است. اغلب برای اداره ها از این پارتیشن استفاده می شود.

امروزه با پیشرفت فناوری، حوزه ی درب و پنجره سازی نیز دچار تحول شده است. استفاده از پارتیشن دوجداره upvc علاوه بر وسیع شدن فضا، باعث بهینه سازی آن نیز می شود. این نوع پارتیشن، به دلیل آن که از upvc تشکیل شده است، به دلیل دارا بودن عایق و بنا به دلایل امنیتی کاربرد ویژه دارد. در این مقاله می خواهیم در خصوص پارتیشن دوجداره upvc صحبت کنیم. پیشنهاد می کنم این مقاله ی جذاب را از دست ندهید. در ادامه همراه ما باشید.

پارتیشن دوجداره upvc

تعریف پارتیشن دوجداره upvc  و مزایای آن:

معمولا در بعضی از محیط ها اعم از اداره ها و شرکت های تجاری و … نیاز است که بخشی از محیط را از دیگر محیط جدا کنیم. دلیل آن می تواند جنبه ی جلوگیری از سر و صدا و یا  امنیتی داشته باشد. مثلا اتاق جلسات، اتاق سرور و … که نیاز است اطلاعات شرکت ها فاش نشود، از پارتیشن دوجداره upvc استفاده می شود. این پارتیشن، دارای درب و پنجره ی دوجداره ی ثابت و متحرک است. این امر باعث شده است که عایق صدای آن تا حدود ۸۵ درصد  فراهم شود.

ویژگی های آن

۱- این پارتیشن، دارای عایق صوت، سرما و گرما است.

۲- پارتیشن دوجداره upvc، مقاوم در برابر رطوبت و غبار است.

۳- قابلیت باز شدن در هر قسمت از پارتیشن، از دیگر ویژگی آن است.

۴- قابلیت نصب راحت و سریع آن باعث شده است که افراد به خرید آن ترغیب شوند.

۵- داشتن قیمت مناسب و طراحی منحصر به فرد و قابل شستشو بودن، آن را به بهترین پارتیشن تبدیل کرده است.

۶- طراحی با چوب و لمینت، یکی دیگر از ویژگی های این پارتیشن است.

پارتیشن دوجداره upvc

بیشتر بخوانید : انواع لولای پنجره دوجداره

مزایا و کاربرد های استفاده از این نوع پارتیشن

معمولا پارتیشن دوجداره upvc به دلیل داشتن عایق، دارای قیمت بالاتری نسبت به دیگر پارتیشن ها است.  این دلیل باعث شده است که ما به مزایای این پارتیشن بپردازیم. در ادامه به این مزایا خواهیم پرداخت.

مزایای استفاده

۱- استفاده از این پارتیشن باعث می شود که در مصرف انرژی صرفه جویی شود.

۲- به دلیل داشتن پروفیل upvc، از انتشار صدا به اطراف جلوگیری می شود.

۳- این پارتیشن به دلیل آن که وزنی سبک دارد، قابلیت جابجایی و نصب در هر نقطه و فضایی را دارد.

۴- این پارتیشن در انواع مختلف ضخامت، ارتفاع ، طرح و رنگ متناسب با سلیقه ی مشتری، تولید می شود و در بازار به فروش می رسد.

۵- از دیگر خصوصیات آن این است که، می توان پارازیت هایی در آن ایجاد کرد. این پارازیت ها می تواند عاری از هرگونه رسانای برق باشد.

۶- در این نوع پارتیشن ها می توان، انواع کابل های برق، تلفن، شبکه های کامپیوتری، اینترنتی و… را عبور داد.

۷- استفاده از پارتیشن دوجداره upvc باعث امنیت افراد می شود.

موارد استفاده از این پارتیشن دوجداره upvc

اگر بخواهیم بگوییم که از پارتیشن دوجداره upvc در کجاها می توان استفاده کرد، باید گفت که اغلب مکان هایی که از این نوع پارتیشن استفاده می شود، از نوع اداری و تجاری هستند. دلیل آن به چند دسته تقسیم می شود. ۱- امنیت برای کارمندان، ۲- کمبود فضا، ۳- صرفه جویی در هزینه های ساخت و ساز، ۴- فراهم کردن تمرکز برای کارمندان و ارباب رجوع ها، ۵- ایجاد آرامش برای کل مجموعه و به خصوص ارباب رجوع.

بیشتر بدانید : توری مناسب پنجره دوجداره

موارد استفاده

۱- پارتیشن دوجداره اتاق سرور: به دلیل محرمانه بودن اطلاعات، برای این اتاق باید از پارتیشن های دوجداره استفاده شود.

۲- پارتیشن دوجداره آزمایشگاه و بیمارستان: به دلیل دستورالعمل های نظافتی، می بایست در آزمایشگاه ها و بیمارستان ها از این نوع پارتیشن استفاده شود.

۳- پارتیشن دوجداره اتاق جلسات: معمولا در شرکت های تجاری، اتاق هایی با عنوان اتاق جلسات وجود دارد. این اتاق ها به دلیل این که جلسات مهم شرکت برگزار می شود، باید از عایق صدا برخوردار باشند. از این نوع پارتیشن، می توان برای این اتاق استفاده کرد. البته می توان از پارتیشن های دوجداره با شیشه ی مات و یا پارتیشن هایی که دارای کرکره های داخلی است، استفاده کرد.

ماناپنجره تولید کننده انواع  پارتیشن های دوجداره upvc   و پنجره های دوجداره با مدل های مختلف بازشو است. این واحد تولیدی در ساخت محصولات خود از باکیفیت ترین مواد اولیه، یراق آلات و پروفیل استفاده می‌کند.

همچنین در خطوط تولید خود ماشین آلات پیشرفته ای در اختیار دارد که به همراه کمک گرفتن از تکنیسین‌های باتجربه باعث شده تا پنجره های بادوام و مرغوبی را به مشتریان عرضه بدارد.

برای اطلاع از قیمت ها و نحوه سفارش می توانید با شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top