در این مطلب قصد داریم در مورد روش ساخت توری پلیسه خدمت همراهان عزیز توضیحاتی بدهیم. افرادی که علاقمند به دانستن روش ساخت توری پلیسه هستند، تا آخر متن با ما همراه باشند تا از صفر تا صد ساخت آن مطلع شوند.

توری مخصوص پنجره های دوجداره یو پی وی سی از الیاف فایبرگلاس می باشد که ضد گرد و غبار می باشد و باعث کاهش دید نمی شود.

-قاب توری های پنجره دوجداره از جنس آلومینیوم می باشد که هماهنگ با رنگ پنجره ها می شوند.

-قبل از انتخاب نوع توری باید اطلاعات کافی از انواع مختلف توری بدست آورده تا با توجه به محل نصب و احتیاجمان بهترین نوع را انتخاب و نصب نماییم.

مراحل ساخت توری پلیسه

در روش ساخت توری پلیسه ابتدا باید تصمیم گرفت که میخواهیم درب یا پنجره توری پلیسه را درست کنیم. پس از تصمیم گیری وارد مراحل ساخت توری پلیسه می شویم. این مراحل عبارتند از:

  1. تهیه ابزار و لوازم مورد نیاز ساخت توری پلیسه
  2. قطعات مورد نیاز تولید توری پلیسه
  3. شروع به ساخت توری پلیسه

ابزاری که برای ساخت توری پلیسه پنجره نیاز است شامل: اره آهن بر، دستگاه پرچ، سوزن و نخ توری پلیسه، دریل، چسب، کاتر، متر و غیره می باشد.

قطعات مورد نیاز  ساخت توری پلیسه

  • پروفیل قاب توری
  • یراق آلات توری پلیسه
  • فایبرگلاس
  • نخ مخصوص توری پلیسه
  • تسمه نگهدارنده توری پلیسه
  • دستگاه پرچ

مراحل تولید توری

برای اینکه به خوبی با روش ساخت توری پلیسه آشنا شوید مراحل آن را تک به تک و با جزئیات در ادامه برایتان توضیح می دهیم. با ما همراه باشید.

روش ساخت توری پلیسه

ابعاد و برش: در ابتدا هنگامی که سفارش ساخت توری پلیسه، به عنوان مثال از نوع پنجره آن پذیرفته شد، باید به ابعاد سفارش شده توجه داشت. پس از در نظر گرفتن ابعاد شروع به برش پروفیل در اندازه های دقیق آن می کنیم. توسط اره آهن بر چارچوب پنجره و قسمت بازشو پنجره را برش می دهیم. در واقع  پس از برش باید دارای پنج تکه برش زده پروفیل باشیم.

برش توری پلیسه: پس از برش پروفیل، نسبت به همان اندازه و ابعاد شروع به برش زدن توری پلیسه می کنیم. پس از اندازه گیری دقیق توری پلیسه را در روی سطح صاف به کمک کاتر برش میزنیم.

چسباندن تسمه: پس از برش توری پلیسه، تسمه پی وی سی را بر روی ابتدا و انتهای لبه های توری پلیسه می چسبانیم. پس از چسباندن به اندازه یک و نیم سانتیمتر از آن محل را برش می زنیم.

سوراخکاری پروفیل ها: پس از آن به کمک دستگاه، سوراخ های محل اتصال توری را بر روی پروفیل ایجاد می کنیم. سپس محل های سوراخ شده را با دستگاه پرچ می کنیم تا حرکت رفت و آمد توری پلیسه روان و راحت تر شود.

روش ساخت توری پلیسه و قراردادن آن: پس از مراحل گفته شده نوار مویی را در قسمت متحرک سپس توری پلیسه را به کمک سوزن نخ از سوراخ های ایجاد شده عبور می دهیم. در واقع پنجره  باید دارای چهار نخ عبور داده شده از سوراخ ها  باشد.

اتصال توری پلیسه به پروفیل و پنجره: پس از اتمام تمامی مراحل، توری پلیسه را بر روی شیار های پروفیل قرار می دهیم و با استفاده از پیچ آن را متصل و محکم می کنیم. پس از اتصال کامل توری پلیسه مراحل تولید و روش ساخت توری پلیسه به پایان می رسد و شما دارای یک پنجره توری پلیسه آماده به نصب می باشید.

روش ساخت توری پلیسه

جمع بندی

در این مطلب سعی شد مخاطبان از روش ساخت توری پلیسه آگاه شوند و از کیفیت روش ساخت و تولید مطمئن شوند و حتی آن را آموزش ببینند. برای دیدن نمونه توری پلیسه ها می توانید در بخش های مختلف سایت آنها را مشاهده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top