یکی دیگر از محصولات شرکت مانا پنجره تولید سیستم های کرکره آلومینیومی بین شیشه به صورت وکیوم ، عایق صوت و انرژی می باشد. کرکره های آلومینیومی در روی اسپیسر شیشه دوجداره و دربین فضای موجود طوری قرار گرفته می شود که امکان بالا و پایین – سایه و روشن شدن کرکره از بیرون وجود دارد. این نوع کرکره های مناسب جهت نصب بر روی پنجره دوجداره ، پنجره آلومینیومی و پارتیشن های چوبی در فضاهای اداری و بهداشتی – بیمارستانی می باشد.

کرکره آلومینیومی بین شیشه
کرکره آلومینیومی بین شیشه

کرکره آلومینیومی بین شیشه  در شرکت مانا پنجره به ۲ صورت قابل تولید و ارائه می باشد:

 

۱- کرکره آلومینیومی بین شیشه مدل ولومی و یا  دستی:

در این مدل کرکره آلومینیومی بین شیشه دوجداره توسط یک ولوم که بر روی فریم شیشه نصب می گردد سایه و روشن می شود در این مدل امکان بالا و پایین آوردن کرکره وجود ندارد. این مدل کرکره در دو مدل ترک و هلندی قابل تولید می باشد. مدل ترک جهت ابعاد کوچک مناسب می باشد و بهتر است جهت شیشه های بزرگ از مدل هلندی فقط استفاده گردد. ضخامت نهایی با شیشه جفت ۶ میل در مدل ترک ۳۲ میل و در مدل هلندی ۴۲ میلیمتر می باشد در واقع زهوار قاب موجود و یا قاب پنجره باید ۴۲ میل و یا ۳۲ میلیمتر باشد.

 

 

۲- کرکره آلومینیومی بین شیشه مدل برقی :

در این مدل کرکره آلومینیومی موجود در فضای بین دوچداره توسط یک موتور ۲۴ ولت somfy فرانسه و یک ریموت کنترل، بالا و پایین می شود. موتور های استفاده شده در این مدل somfy فرانسه می باشد که یکی از بهترین انواع موتور های پرده کرکره می باشد. پیشنهاد می گردد که جهت تهیه این مدل حتما از موتور somfy استفاده گردد با توجه به اینکه کرکره در فضای وکیوم بین شیشه قرار می گیرد خیلی خیلی به سختی قابلیت تعویض کرکره و موتور وچود دارد و در صوزت بروز ایراد شیشه دوچداره باید باز شود و به کارخانه ارسال گردد تا تعمیر و یا تعویض صورت پذیرد.

 

ضخامت لازم جهت نصب کرکره برقی با شیشه جهت ۶ میل ۵۲ تا ۵۵ میلیمتر می باشد.  جهت پنجره های فیکس که شیشه کرکره دار بر روی آنها نصب می گردد، یک منبع برق در نزدیک پنجره باید در نظر گرفته شود که توسط یک سیسم و یک آداپتور به برق متصل می گردد در پنجره های کشویی و یا sliding بجای برق مستقیم باید از یک باطری لیتیومی استفاده شود.

مزایای کرکره آلومینیومی بین شیشه پنجره دوجداره

۱-به این دلیل که پرده کرکره‌ها در یک شیشه دوجداره به صورت عایق و ایزوله نصب شده‌اند امکان انتقال آلودگی‌های محیطی را ندارند و خطر انتقال عفونت و ایجاد آلرژی ۲-را به دنبال نخواهند داشت
۳-جلوگیری از ورود اشعه UV و کنترل ورود نور
۴-این پرده‌های کرکره نیازی به تمیز کردن یا نگهداری ندارند
۵-کنترل میدان دید با تنظیم شیب کرکره‌ها و داشتن چشم‌انداز در حد مورد نیاز علاوه بر حفظ حریم خصوصی کنترل دید
۶-همچنین از طریق امکان ترکیبات شیشه‌های مختلف همانند شیشه‌های ضخامت بالا، شیشه‌های آکوستیک و … می‌توان امکانات گسترده‌تری را برای شیشه ایجاد کرد تا صداگیری و یا عایق حرارتی بیشتری برای شیشه امکان‌پذیر باشد.

مانا پنجره گروه تولیدی انواع پنجره دو جداره با کیفیت ساخت بالا و استاندارد است. یکی از پنجره های دوجداره ریلی مربوط به پنجره دوجداره وینتک است که یکی از قوی ترین پروفیل های upvc مدل کشویی در بازار است. برای سفارش این نوع پنجره می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 3 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top