پنجره upvc مدل تک حالته کلاسیک یکی از انواع مدل های پنجره لولایی می باشد که در خیلی ازساختمان های نوساز از این مدل از پنجره دوجداره استفاده می شود و با آن تا حدودی آشنایی دارید. پنجره upvc مدل تک حالته کلاسیک با توجه به ساده بودن و کم آپشن بودن آن ، قیمت مناسب تری نسبت به سایر مدل های پنجره دوجداره دارد.

پنجره UPVC مدل تک حالته کلاسیک

پنجره upvc مدل تک حالته کلاسیک بسیار پرکاربرد و مقرون به صرفه است. پنجره upvc مدل تک حالته بر روی یک محور عمودی باز می شود و می توانند به زیبایی منزل شما بیافزایند. همچنین این مدل بازشو از نظر قیمت به صرفه می باشد.

پنجره upvc تک حالته یک پنجره دوجداره با کمترین آپشن می باشد که هم قیمت مناسبی دارد و هم طول عمر بالا. مناسب برای کسانی می باشد که نمی خواهند هزینه زیاد کنند و با کمترین هزینه به خواسته خود دست خواهند یافت.

پنجره دوجداره upvc مدل تک حالته کلاسیک را به راحتی می توان به پنجره upvc دوحالته تبدیل کرد. شکل بازشوی این مدل پنجره مانند پنجره های استاندارد بر روی محور عمودی دارای بازشوی ۱۸۰ درجه می باشد.

 

پنجره UPVC مدل تک حالته کلاسیک

پنجره دوجداره upvc مدل تک حالته کلاسیک را به راحتی می توان به پنجره upvc دوحالته تبدیل کرد. شکل بازشوی این مدل پنجره مانند پنجره های استاندارد بر روی محور عمودی دارای بازشوی ۱۸۰ درجه می باشد.
در پنجره یو پی وی سی مدل تک حالته یراق آلات مختلفی به کار رفته و به خوبی بر روی پروفیل یو پی وی سی سوار شده است.

لازم به ذکر است منظور از یراق آلات در پنجره یو پی وی سی فقط یک عدد قفل داخلی و دستگیره نمی باشد بلکه یراق آلات پنجره upvc دارای بیش از ۶۰ قطعه می باشد که در محیط پنجره کار می شود که یکی از دلایل امنیت بالای این نوع پنجره ها را موجب می شود.

بازشو تک حالته پنجره upvc از نظر محدودیت اجرایی همانند سایر مدل های بازشو می باشد و تنها محدودیت این مدل، همان محدودیت استاندارد های ابعاد و وزنی می باشد.

ویژگی هایپنجره upvc مدل تک حالته کلاسیک :

• قیمت پایین تر نسبت به دیگر مدل های بازشو
• تغییر سمت بازشو از چپ به راست یا از راست به چپ در کمترین زمان و با کمترین هزینه و امکان این تغییرات در محل پروژه
• تعویض بسیار آسان و سریع یراق آلات و لولاها در صورت نیاز

قطعات تشکیل دهنده یراق آلات تک حالته پنجره دوجداره upvc:

• اسپانیولت زاماک یا اسپانیولت گالوانیزه
اسپانیولت جهت قفل کردن و آب بندی لنگه استفاده می شود. هنگامی که دستگیره به سمت پایین چرخانده می شود قفلی های روی اسپانیولت به پشت قطعه ای به نام زاماک رفته و لنگه بازشو را روی لاستیک فریم فشرده می کند. قفلی ها و زاماک به گونه ای طراحی شده اند که باعث کیپ شدن لاستیک لنگه بازشو و فریم روی هم می شوند.

 

پنجره UPVC مدل تک حالته کلاسیک ترک
یراق آلات پنجره upvc مدل تک حالته کلاسیک

• لولای پنجره دوجداره upvc
جنس و نوع لولا بسیار مهم است، زیرا تمام وزن لنگه بازشو بر روی این قطعه می باشد. لولاهای پنجره دوجداره در دو نوع لولای معمولی و لولای قابل رگلاژ در بازار موجود می باشند.

• مقابل قفلی یا زاماک

زاماک یا مقابل قفلی در مقابل قفلی های اسپانیولت قرار می گیرد و باعث بسته شدن و آب بندی لنگه بازشو با فریم می شود.

• دستگیره
دستگیره های پنجره دوجداره در دو نوع آلومینیومی و پلاستیکی موجود می باشند. قطعاً نوع آلومینیومی بهتر است زیرا در مقابل فشار مقاومت نشان داده و نمی شکند.

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top