نصب توری پلیسه بر روی پنجره دوجداره این امکان را برای شما فراهم می کند تا در فصل تابستان به راحتی از وزش باد بدون مزاحمت و ورود حشرات لذت ببرید. در واقع پرده پلیسه ای یکی از مهمترین اقلام برای پنجره ی upvc ساختمان منزل یا محل کار شما بشمار می رود.

بنابراین ما در این مطلب قصد داریم شما دوستان را با نحوه نصب توری پلیسه آشنا کنیم، پس با ما همراه شوید.

بیشتر بدانید: نحوه نظافت و تمیز کردن توری پنجره دوجداره

زمانی که به وجود توری پلیسه ای در قاب پنجره و یا چارچوب درب نیازی ندارید، به آسانی می توانید آن را کنار بکشید.

نحوه نصب توری پلیسه

نحوه نصب توری پلیسه
مراحل نحوه نصب توری پلیسه عبارتند از:

۱) کلاف کردن قاب
قاب های توری را در مرحله ی اول بوسیله ی گونیا کلاف می کنیم، بدین ترتیب که گوشه ی قاب های عمودی و افقی را توسط گونیا به یکدیگر متصل کرده و در آخر چارچوب قاب مهیا می شود.

۲) قراردادن توری درون قاب
در مرحله ی دوم توری پلیسه باید در درون قاب اصلی جای گیرد، بدین ترتیب که بر روی فریم عمودی، بست هایی به رنگ مشکی قرار دارد که با در نظر گرفتن ابعاد، تعداد آن ها متغیر می باشد.

۳) نصب توری روی فریم درب یا پنجره
در این مرحله توری آماده ی نصب بر روی فریم پنجره یا درب می باشد. اگر گیره نگهدارنده در منزل نبود می توانید برای ثابت نگه داشتن توری از شخص دیگری کمک بگیرید تا توری بر روی قاب پنجره قرار بگیرد.

با بکار بردن پیچ هایی که در پکیج قرار دارد، پیچ را در درون گونیا که در چهار گوش قاب توری می باشد جای ی دهیم و توسط دریل پیچ می کنیم. و در آخر برای پوشش گوشه ها درپوش داخل پک را بکار ببرید.

مزایای نصب توری پلیسه

مزایای نصب توری پلیسه
از مزایای نصب توری پلیسه بر روی درب و پنجره دوجداره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱) دارای طول عمر بالا می باشد.
۲) نگهداری از توری پلیسه ای بسیار آسان و راحت است.
۳) از ورود حشرات ریز به داخل ساختمان جلوگیری می کند.
۴) دارای تنوع بالا در رنگ و طرح های گوناگون می باشد.
۵) در شرایط آب و هوایی گوناگون از سطح مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.
۶) به راحتی می توانید توری پلیسه ای را از فریم خود جدا کرده و شست و شو بدهید.
۷) زمانی که به وجود توری پلیسه ای در قاب پنجره و یا چارچوب درب نیازی ندارید، به آسانی می توانید آن را کنار بکشید.

نحوه محاسبه توری پلیسه

نحوه محاسبه توری پلیسه
نحوه محاسبه توری پلیسه بدین صورت می باشد که نخست لنگه بازشویی را که می خواهیم توری را بر روی آن نصب کنیم باز می کنیم. سپس از پایین ترین نقطه تا بالاترین نقطه لنگه بازشو را اندازه می گیریم، عدد حاصل ارتفاع بازشو می باشد. عرض لنگه بازشو را نیز از انتهای سمت چپ تا انتهای سمت راست اندازه گیری می کنیم.

اکنون باید ارتفاع و عرض بدست آمده را با عدد ۴ سانتی متر جمع ببندیم. نتیجه ی بدست آمده ارتفاع و عرض توری پلیسه پنجره است. شما می توانید این ابعاد را محاسبه کرده و به شرکت مورد نظر سفارش دهید و یا از شرکت بخواهید که پرسنل خود را برای محاسبه توری پنجره به محل اعزام کنند.

نصب توری پنجره در تهران

نصب توری پنجره در تهران
نصب انواع توری پنجره دوجداره نیازمند تخصص می باشد و باید تمامی مراحل آن بطور کامل به فرد آموزش داده شود. چنانچه در زمینه ی نصب توری تخصص و دانش کافی را ندارید بهتر است از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا مقاومت توری افزایش پیدا کرده و جلوه ی زیباتری داشته باشد. ما در زمینه خرید و نصب انواع توری پنجره در تهران از جمله پرده پلیسه ای شرکت مانا پنجره را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

بیشتر بدانید: لزوم استفاده از توری پنجره upvc

چنانچه در زمینه ی نصب توری تخصص و دانش کافی را ندارید بهتر است از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا مقاومت توری افزایش پیدا کرده و جلوه ی زیباتری داشته باشد.

مانا پنجره تولید کننده برتر انواع پنجره های دوجداره upvc در تهران است که با در اختیار داشتن ماشین آلات پیشرفته در خطوط تولید خود و همچنین بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا انواع با کیفیت و مرغوبی از این محصول را با ضمانت به مشتریان ارائه می دهد.

قیمت های شرکتی و استفاده از متریال با کیفیت به همراه خدمات پس از فروش از دیگر مزایای مانا پنجره به مشتریان خود است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت با کارشناسان بخش فروش تماس گرفته و از مشاوره رایگان مانا پنجره بهره مند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has One Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top