امکان خرید پنجره دوجداره دست دوم برای افرادی که قصد دارند از پنجره دوجداره برای ساختمان منزل و یا محل کار خود بهره ببرند، یک مزیت بشمار می رود، چرا که امروزه به سبب گسترش استفاده از پنجره upvc و افزایش قیمت آن برخی از افراد ترجیح می دهند که از پنجره دست دوم استفاده کنند.

بنابراین اگر قصد فروش یا خرید پنجره دوجداره دست دوم را دارید تا پایان با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید: مزایای پنجره دوجداره

طول عمر پنجره ی دوجداره به سبب استفاده از پروفیل UPVC است که کیفیت بالای آن باعث شده در سخت ترین شرایط آب و هوایی نیز دوام داشته باشد.

مزایای استفاده از پنجره دوجداره

مزایای استفاده از پنجره دوجداره
مزایای استفاده از پنجره دوجداره عبارتند از:

۱) طول عمر بالا
به طور کلی پنجره های دو جداره دارای طول عمر بالایی هستند و در مقایسه با پنجره های قدیمی رطوبت بر آن ها تاثیر ندارد و در نتیجه زنگ نمی زنند. طول عمر پنجره ی دوجداره به سبب استفاده از پروفیل UPVC است که کیفیت بالای آن باعث شده در سخت ترین شرایط آب و هوایی نیز دوام داشته باشد.

۲) مقاوم بودن در برابر فشار و ضربه
یکی از قابلیت های پنجره دوجداره امنیت بالای آن می باشد. در واقع این نوع از پنجره ها در برابر هر گونه ضربه و فشاری از مقاومت بالایی برخوردار هستند. یکی از دلایلی که سبب امنیت بالای پنجره دو جداره شده است نوع شیشه دوجداره بکار رفته در آن ها است. معمولا در پنجره upvc از شیشه لمینت یا سکوریت استفاده می شود که سبب بالا رفتن میزان استحکام و مقاومت آن شده است.

۳) وزن کم
پنجره های دوجداره به لحاظ وزنی بسیار سبک می باشند چرا که پروفیل UPVC در مقایسه با فلز و چوب دارای وزن کمتری است.

۴) نصب آسان
قطعا زمانی که پنجره دو جداره از وزن کمی برخوردار باشد، نصب آن نیز به راحتی و آسانی انجام می شود.

۵) جلوگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی
پنجره های دوجداره دارای عایق بندی بی نظیری هستند و همین موضوع سبب شده تا از ورود هر گونه آلودگی و گرد و غبار جلوگیری کنند.

۶) دارای عایق بندی مناسب
امروزه پنجره های UPVC از عایق بندی حرارتی و صوتی فوق العاده ای برخوردار هستند. بنابراین در فصول گرم و سرد سال از ورود و خروج هوای گرم و سرد به داخل خانه جلوگیری می کنند. پنجره‌های دوجداره امروزه عایق حرارتی و صوتی بی نظیری هستند.

یکی دیگر از توانایی های پنجره دوجداره عایق بندی صوتی آن می باشد به همین سبب اگر در مناطق شلوغ زندگی می کنید، خرید پنجره دوجداره دست دوم برای شما بهترین گزینه می باشد.

۷) مقرون به صرفه بودن
پنجره دوجداره به لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشد. بنابراین چنانچه قیمت پنجره دوجداره دست دوم را در نظر بگیرید با یکی از مقرون به صرفه ترین ابزار خانه روبه رو می شوید.

۸) جلوگیری از اتلاف انرژی
یکی از مهمترین ویژگی های پنجره دو جداره جلوگیری از اتلاف انرژی است که گفته می شود این نوع از پنجره ها تا ۵۰ درصد مانع از اتلاف انرژی خواهند شد. بنابراین با خرید پنجره دوجداره می توانید به راحتی در مصرف برق و گاز صرفه جویی کنید.

علت استفاده از پنجره دوجداره دست دوم

علت استفاده از پنجره دوجداره دست دوم
قیمت مناسب یکی از مهمترین علت های استفاده از پنجره دست دوم می باشد که سبب می شود برخی از افراد به سراغ این نوع از پنجره ها بروند. قطعا قیمت پنجره دوجداره دست دوم در مقایسه با پنجره های نو کمتر می باشد و شما می توانید با خرید این محصولات در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

البته به هنگام خرید پنجره دوجداره دست دوم توجه کنید که کیفیت آن هنوز حفظ شده باشد. بنابراین حتما با افراد متخصص و حرفه ای در این زمینه تماس گرفته و مشورت کنید.

با این وجود پروفیل های UPVC که در درب و پنجره دو جداره مورد استفاده قرار می گیرند دارای عمر زیادی هستند و احتمال این که در هنگام خرید پنجره دست دوم دچار مشکل شوید کم است.

امروزه در ساخت پنجره دو جداره از پروفیل UPVC استفاده می شود که سبب عایق بندی آن می شود و به دلیل مقاومت و استحکام بالا با گذشت زمان با آسیب و تغییر شکل روبه رو نمی شود.

UPVC یکی از مشتقات نفت خام می باشد و کیفیت بالای آن سبب شده تا طرفداران بسیاری داشته باشد.

عوامل موثر بر قیمت پنجره دوجداره دست دوم

عوامل موثر بر قیمت پنجره دوجداره دست دوم
از عوامل موثر بر قیمت پنجره دوجداره دست دوم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱) میزان پروفیل استفاده شده در پنجره دوجداره
میزان پروفیل استفاده شده در پنجره دوجداره دارای رابطه ی مستقیمی با قیمت پنجره است. در واقع نوع پنجره، میزان پروفیل مصرفی در آن را تعیین می کند. بنابراین پروفیل پنجره upvc مهمترین عامل تاثیرگذار بر قیمت آن می باشد.

۲) جنس یراق آلات به کار رفته در پنجره دوجداره
یکی دیگر از عامل هایی که بر قیمت پنجره دو جداره تاثیر می گذارد، جنس یراق آلات بکار رفته در آن است.

۳) نوع و ابعاد پنجره دوجداره
نوع و ابعاد پنجره دوجداره با قیمت آن رابطه ی مستقیمی دارد. پنجره های دوجداره دارای انواع مختلفی مانند ثابت، تک حالته، کلنگی و … هستند که هر کدام از آنها دارای قیمت متفاوتی می باشند.

۴) جنس شیشه پنجره دوجداره
جنس شیشه ای که در پنجره دوجداره مورد استفاده قرار گرفته بطور مستقیم بر قیمت آن تاثیر دارد.

بیشتر بدانید: قیمت پنجره upvc

 پروفیل پنجره upvc مهمترین عامل تاثیرگذار بر قیمت آن می باشد.

مجموعه مانا پنجره یکی از تولیدکنندگان برتر پنجره دوجداره در ایران است که محصولات خود را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد، اگر قصد خرید این نوع از پنجره ها را دارید می توانید با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top