رنگ مخصوص پنجره چیست ؟ هر رنگی را نمی‌توان برای اجرا و تغییر رنگ پروفیل‌های پنجره و درب‌های پی وی سی استفاده کرد. لذا برای تغییر رنگ پنجره‌های UPVC که معمولاً قسمت خارجی (نمای ساختمان) که در شرایط جوی متفاوت و نور خورشید و باران‌های اسیدی در کلان شهرها؛ می‌بایست از رنگی استفاده کرد که در مقاومت طولانی مدت را داشته باشد.

از طرفی سفید بودن پروفیل ها در پنجره های تولیدی و مطابق نبودن آن با نمای ظاهری ساختمان ها سبب یکنواختی در نما می شود. از این رو مانا پنجره با توجه به نیاز روزافزون بازار ، رنگ هایی زیبا و با قابلیت کاربری در این رشته ارایه داده است که شما مشتری گرامی میتوانید رنگ مورد نظر خود را هنگام سفارش پنجره اعلام کنید.

بیشتر بدانید: ارزانترین قیمت پنجره

انواع رنگ و لمینیت پنجره دوجداره upvc

  • پروفیل پنجره دوجداره سفید با پوشش رنگ اکریلیک
  • پروفیل پنجره upvc سفید با پوشش یک طرف لمینیت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان
    پروفیل
  • لمینیت پنجره دوجداره طرح چوب قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینیت

علاوه بر پروفیل های رنگی لمینیت شده ، امکان رنگ پروفیل با رنگ های مخصوص نیز وجود دارد،با این روش تنوع رنگ بسیار زیاد بوده و پوشش رنگ کاملاً مقاوم و دارای ۱۰ سال گارانتی می باشد .

رنگ مخصوص پنجره upvc

علت تغییر رنگ پنجره upvc

آیا دلیل زرد و قهوه ای شدن برخی از پروفیل های upvc را می دانید؟ از استابیلایزر در مواد اولیه این نوع پروفیل ها استفاده می شود.میزان استفاده از استابیلایزرها بیشتر از مقدار ماده Pvc در پروفیل های یو پی وی سی می باشد. دی اکسید تیتانیوم یا همان تیتان از کاربردی ترین موادی هستند که در استابیلایزر ها و گالوانيزه پنجره upvc تعويض پنجره قديمي با دوجداره upvc رنگ مخصوص پنجره upvc همچنین Pvc مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ زرد پنجره دوجداره

خرید رنگ مخصوص پنجره upvc

برای خرید رنگ مخصوص پنجره upvc بهتر است تا حتما در مورد کیفیت آن دقت لازم را به عمل آورید. یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد خرید این نوع رنگ ها باید مورد بررسی قرار گیرد فروشگاه معتبر می باشد.پنجره هایی با قاب های باریک آلومینیومی در طیف وسیعی از رنگ ها، از جمله رنگ های دوگانه بیرونی مشکی و تعويض پنجره قديمي با دوجداره upvc رنگ مخصوص پنجره upvc سفید در داخل برای خانه هایی با پنجره گالوانيزه پنجره upvc ويستابست دکوراسیون مدرن بسیار مناسب هستند.

بیشتر بدانید: آنادایز پنجره آلومینیومی

یکی از بهترین برند های با کیفیت با توجه به شرایط آب و هوایی ایران که چهار فصل میباشد و در هر نقطه از ایران رنگ باید در شرایط مختلف مقاومت داشته باشد رنگ زبرا میتواند گزینه مناسبی باشد.

ماندگاری بالاتر:

یکی از دلایل ماندگاری بالاتر به نسبت رنگ های پایه آب پی وی سی زبرا میتوان به ایجاد پیوند بسیار قوی و حل شدن در پروفیل با توجه به استونی بودن حلال آن اشاره کرد.

ضد خراش و سایش بودن

این ویژگی رنگ زبرا این توانایی را به شما میدهد که درصورت رنگ آمیزی پروفیل درب و پنجره UPVC در گارگاه به راحتی و بدون نیاز به کاور کردن پروفیل به محل نصب بارگیری و انتقال دهید.

تنوع رنگی مات و براق

رنگ های پی وی سی زبرا علاوه بر داشتن تنوع رنگی و رال کامپیوتری بالا دارای دو فام مات و براق نیز میباشند.

سهولت اجرا:

شما میتوانید رنگ های زبرا در سه حالت پیستوله ، قلم و قلطک اجرا کنید . برای اجرا با قلم و قلطک نیاز به پرایمر H COATE میباشد.

اقتصادی بودن به نسبت رنگ های پایه آب در حین داشتن ماندگاری بالاتر و رنگ آمیزی متراژ بالاتر

مراحل رنگ کردن پنجره دوجداره:

مرحله اول ( پاک سازی پروفیل ) :
برای رنگ آمیزی پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی (UPVC) با رنگ زبرا می‌بایست در ابتدا سطح پروفیل را از هرگونه آلودگی و دوده‌های چرب احتمالی (برای پروفیل‌های کارکرده و نصب شده) پاک کرد. برای این کار تعويض پنجره قديمي با دوجداره upvc رنگ مخصوص پنجره upvc می‌توانید از الکل‌های صنعتی یا تینر های گالوانيزه پنجره upvc پنجره ويستابست فوری استفاده کنید.

رنگ پروفیل UPVC , رنگ درب و پنجره , رنگ پی وی سی , رنگ پروفیل یو پی وی سی

مرحله دوم ( آماده سازی رنگ زبرا ) :

برای اینکار بهتر است قبل از استفاده و آماده سازی رنگ از کارشناسان شرکت برای به دست آوردن بهترین نتیجه مشاوره دریافت کنید.

ابتدا از آلبوم رنگ کامپیوتری کد رنگ برای پروفیل درب یا پنجره UPVC خود را انتخاب کنید.

هاردنر رنگ مخصوص رنگ آمیزی پی وی سی را با بخش اصلی رنگ UPVC به خوبی و بدون نیاز به حلال بهم بزنید.

بعد از بهم زدن بخش A و B رنگ ZEBRA UPVC COLOR به مدت ۱۵ دقیقه اجازه دهید که در قوطی رنگ باقی بماند و از پیستوله کردن آن خودداری کنید.

با سایه پاش یا پیستوله ۰٫۳ یا ۰٫۵ بر روی پروفیل پی وی سی اجرا کنید.

تا ۲۴ ساعت از ریزش آب یا گردوغبار بر روی رنگ جلوگیری کنید.

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top