نکات مهم در کیفیت درب و پنجره upvc چیست؟ چطور می توانیم از برندهای مختلف موجود در بازار پنجره دوجداره با کیفیت انتخاب کنیم؟یک انتخاب مناسب نیازمند داشتن اطلاعات کافی از گزینه های موجود و یا آشنایی با اجزای محصول مورد نظر می باشد. در محصولاتی مانند در و پنجره upvc نه تنها اجزای تشکیل دهنده آن در انتخاب درست اهمیت دارد، بلکه روند تولید از ابتدای ابعادبرداری تا نصب و رگلاژ نیز در کیفیت و قیمت پنجره upvc تأثیر بسزایی دارد.

پنجره دوجداره upvc در صورت تولید و نصب استاندارد می تواند قابلیت بسار بالایی در جهت صرفه جویی در مصرف انرژی و کنترل ورود گرد و غبار و آلودگی های صوتی نماید.

در این مقاله سعی ما بر این است که مطالبی را عنوان کنیم که در انتخاب درب و پنجره upvc با کیفیت به شما کمک کند.

پنجره upvc
نکات مهم در کیفیت درب و پنجره upvc

اولین گام در انتخاب یک محصول با کیفیت مانند درب و پنجره upvc، تماس با شرکت های تولیدکننده معتبر و صحبت با کارشناسان بخش فروش می باشد.
کارشناسان فروش مسئولیت ارائه اطلاعات بی طرفانه نسبت به محصول را عهده دار هستند. آنها اطلاعات خود را با توجه به در نظر گرفتن هزینه، زمان و کیفیت براساس نیاز مشتری، مشتری را راهنمایی می کنند.

بیشتر بخوانید: تبدیل پنجره دوجداره لولایی به کشویی

بررسی نکات مهم در کیفیت درب و پنجره upvc

کیفیت درب و پنجره های دوجداره ارتباط مستقیمی با مواد اولیه ، تولید کننده و ماشین آلات تولید این نوع پنجره ها دارد. در این قسمت به بررسی مواد تشکیل دهند پنجره های دوجداره یو پی وی سی خواهیم پرداخت.

 پروفیل یو پی وی سی

یکی از نکات مهم در کیفیت درب و پنجره upvc مربوط به نوع پروفیل upvc می باشد. در انتخاب پروفیل upvc  جهت  پنجره دوجداره باید نکاتی را مدنظر داشت. پروفیل انتخابی باید با شرایط آب و هوایی منطقه سازگار باشد. باید در مرغوبیت و کیفیت پروفیل مورد استفاده دقت کرد تا بتوان پنجره ای با کیفیت خریداری کرد.

 

نکات مهم در کیفیت درب و پنجره دوجداره
یراق آلات پنجره upvc

یکی دیگر از نکات مهم در کیفیت درب و پنجره upvc نوع یراق آلات می باشد. نوع یراق آلات مصرفی باید مورد توجه قرار گیرد. یراق آلات پنجره upvc شامل لولا، دستگیره و اسپانیولت است که هر یک از آنها عملکرد خاص خود را دارند.
در صورتی که در انتخاب یراق آلات دقت نشود و از نظر کیفیت جالب نباشد، کیفیت پنجره پایین می آید. یراق آلات مصرفی نقش مهمی در باز و بسته کردن پنجره و عایق بندی آن دارند زیرا اگر یراق آلات در حین بسته شدن پنجره محکم پنجره را قفل نکند گرما و سرما و گرد و غبار به داخل منزل نفوذ می کند.

 

نکات مهم در کیفیت درب و پنجره

شیشه مصرفی در پنجره upvc

یکی دیگر از نکات مهم در کیفیت درب و پنجره upvc نوع شیشه دوجداره  می باشد. نوع شیشه دوجداره نیز از مواردی است که باید در انتخاب آن دقت زیادی صورت گیرد. ۸۰% از پنجره را شیشه تشکیل می دهد پس باید شیشه مرغوبی انتخاب کرد تا بتوانیم عملکرد بهتری از پنجره upvc را داشته باشیم.
باید دقت داشت شیشه ای که به صورت استاندارد در آن گز آرگون تزریق شده باشد اختلاف دمای شیشه در داخل و خارج از منزل بسیار زیاد است.

 

نکات مهم در کیفیت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی

نصب در و پنجره upvc

برای اینکه پنجره upvc ما بهترین کیفیت و عملکرد را داشته باشد باید مراحل نصب آن نیز توسط متخصصین این کار انجام گیرد.
مرحله نصب یکی از مهمترین مرحله هایی است که بعد از تولید استاندارد و با کیفیت پنجره upvc حتماً باید به آن توجه ویژه داشت.

 

نکات مهم در کیفیت درب و پنجره upvc

با توجه به مطالبی که در این مقاله به شما ارائه شد می توانید درب و پنجره ایده آل خود را با بهترین کیفیت خرید و نصب نمایید.

شرکت مانا پنجره این افتخار را دارد تا با تشکیل جلسه حضوری کارشناسان در محل پروژه، اطلاعات فنی و مورد نیاز جهت انتخاب درب و پنجره upvc باکیفیت را به مشتریان عزیز ارائه دهد.

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top