بیشترین کاربرد پروفیل یو پی وی سی در صنعت ساختمان‌سازی برای تولید در و پنجره‌های دوجداره است؛ از این رو شناخت رتبه بندی انواع پروفیل UPVC اهمیت بالایی دارد.

به طور کلی در ایران برندهای مختلفی برای تولید پروفیل UPVC فعالیت دارند که در این بین می توان به نام های ویستابست، وین تک، هافمن و… اشاره کرد. معمولاً در رتبه بندی انواع پروفیل UPVC در ایران ویستابست، وین تک و هافمن جزء اولین ها هستند.

جایگاه ویستابست در رتبه بندی انواع پروفیل UPVC

برند ویستا بست با محصولات UPVC خود به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان در ایران شناخته شده است. این برند با توانایی عبور از فیلترهای متنوع، توفیق جلب توجه کارشناسان، مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان پروفیل UPVC را به دست آورده است.

ویستا بست با تنوع تولیدات خود در بازار ایران حضور قابل توجهی دارد، به‌ویژه در زمینه تولید پروفیل‌های UPVC برجسته است. محصولات اصلی این برند شامل تولید در و پنجره‌های دوجداره UPVC می‌شوند.

از دیگر تولیدات ویستا بست می‌توان به پروفیل میانی ثابت پنجره دوجداره UPVC، پروفیل فریم بزرگ پنجره دوجداره UPVC، پروفیل لنگه پنجره UPVC، پروفیل قاب پنجره UPVC، پروفیل پنجره سه تکه کشویی، پنجره دوجداره UPVC و پروفیل بازشوی کشویی پنجره دوجداره UPVC اشاره نمود.

رتبه بندی انواع پروفیل UPVC وین تک

پروفیل UPVC وین تک

در رتبه بندی انواع پروفیل UPVC وین تک، در رتبه دوم قرار ارزیابی مشتریان و کارشناسان قرار می گیرد. وین تک ابتدا به عنوان یک برند برتر در کشور ترکیه شناخته شده و در اوایل دهه ۹۰، با آغاز تولید در شرکت آدوپن در آذربایجان غربی فعالیت خود را آغاز کرد.

این شرکت، علاوه بر تولید پروفیل‌های UPVC برای صنعت ساختمان، در سه قاره اروپا، آسیا و آفریقا دارای چندین کارخانه تولیدی است که در زمینه‌های تولید انواع درب‌های داخلی با متریال کامپوزیت، پوشش سالن‌های صنعتی از جنس UPVC، تولید سیمان و لوله‌های PVC و قالب‌های بتنی فعالیت می‌کند.

تولیدات وین تک شامل پروفیل فریم پنجره UPVC، پروفیل لنگه پنجره UPVC، پروفیل میانی ثابت و متحرک UPVC، پروفیل قاب بازسازی UPVC و پروفیل فریم کشویی تک ریل است.

جایگاه پروفیل هافمن در تولیدات UPVC

هافمن، به عنوان سومین برند برتر در رتبه بندی انواع پروفیل UPVC در ایران شناخته می شود. تولیدات هافمن شامل پروفیل لنگه پنجره UPVC، پروفیل فریم پنجره دوجداره UPVC، پروفیل فریم پنجره بزرگ دوجداره UPVC، پروفیل لنگه پنجره UPVC و پروفیل میانی ثابت و متحرک پنجره دوجداره UPVC است.

عرضه کننده پروفیل های UPVC

نمایندگی بهترین پروفیل های UPVC کجاست؟

حالا که در مورد رتبه بندی انواع پروفیل UPVC بیشتر می‌دانیم شاید این سؤال برایتان پیش آمده که بهترین نمایندگی عرضه کننده تولیدات در و پنجره با برترین پروفیل ها را در کجا می توان یافت؟

در تهران شما ممکن است راسته هایی را پیدا کنید که درب و پنجره آلومینیومی بفروشند، همچنین مغازه هایی که محصولات یک یا چند برند را عرضه کنند؛ اما نمی توانید مکانی متمرکز را پیدا کنید که همچون یک مجتمع تجاری مملو از عرضه کنندگان درب و پنجره باشد.

به طور کلی هر مکانی که نوعی از کالا به صورت گسترده در آن یافت شود را می توان مرکز فروش یا مرکز خرید آن محصول در نظر گرفت و این موضوع برای نمایندگی پنجره وین تک در تهران نیز صدق می کند.

این محل الزاماً فیزیکی نیست و حتی می تواند مجازی باشد، هچمون همین وبسایتی که مشغول مطالعۀ بخشی از آن هستید.

قیمت انواع پنجره UPVC

پنجره های دوجداره UPVC همچون سایر محصولات از نوسانات قیمت متأثر است و قیمت نهایی آن به عوامل مختلفی از جمله برند، جنس یراق آلات، نوع شیشه، ابعاد، هزینه حمل و نقل و همین موضوع رتبه بندی انواع پروفیل UPVC بستگی دارد. در کنار این موارد ضخامت پروفیل را هم باید در نظر بگیرید.

قیمت پروفیل UPVC

عوامل مؤثر بر قیمت پروفیل upvc

حالا که مشخص شد قیمت پروفیل خام upvc به خودی خود وابسته به برند و مهمتر از آن ضخامت است، بهتر است ببنیم که چه چیزهایی بر قیمت یک پنجره دوجداره upvc نقش دارد؟

برای قیمت پروفیل پنجره دوجداره باید عوامل متفاوتی را در نظر گرفت که در زیر به برخی از مهم‌ترین آنها اشاره می‌شود:

  • ابعاد و اندازه پنجره: ابعاد و اندازه پنجره دوجداره از جمله عوامل مؤثر در تعیین قیمت نهایی است؛ پنجره‌های بزرگتر نیاز به مقادیر بیشتری از متریال و زمان نصب بیشتری دارند.
  • جنس و نوع شیشه: در کنار رتبه بندی انواع پروفیل UPVC نوع شیشه‌ای که در پنجره دوجداره استفاده می‌شود نیز نقش قابل توجهی در قیمت نهایی دارد. شیشه‌های ضد سرقت و سکوریت می توانند قیمت نهایی را افزایش دهند.
  • جنس و نوع پروفیل و فریم: جنس و نوع پروفیل و فریم استفاده شده نیز نقش مهمی در محاسبه قیمت پروفیل upvc دارد. پروفیل‌های با کیفیت بالا و قدرت عایق‌بری بیشتر ممکن است قیمت نهایی را افزایش دهند.
  • تعداد و نوع بازشو‌ها: تعداد و نوع بازشو‌های موجود در پنجره نیز به قیمت آن تأثیر می‌گذارد. برای مثال، پنجره های دو حالته کشویی، گران‌تر هستند.
  • هزینه نصب و راه‌اندازی: هزینه نصب و راه‌اندازی پنجره دوجداره نیز باید در محاسبه قیمت نهایی مد نظر قرار گیرد. نصب پنجره‌های بزرگتر یا پیچیده ممکن است هزینه کار را افزایش دهد.
  • نوسانات اقتصادی و بالا رفتن نرخ ارز: تغییرات نرخ ارز و تأثیر آن بر قیمت مواد اولیه و ابزارآلات مصرفی نیز می‌تواند علاوه بر رتبه بندی انواع پروفیل UPVC بر قیمت این محصول تأثیر بگذارد.

شما می توانید برای آگاهی بیشتر از قیمت پنجره مورد نظر خود در نمایندگی پنجره وین تک در تهران با مانا پنجره در تماس باشید.

بیشتر بدانید: ارزانترین پروفیل upvc کدام است؟

نکته پایانی

در این مطلب به رتبه بندی انواع پروفیل UPVC پرداخته شد. این رتبه بندی در کنار سایر عوامل بر قیمت در و پنجره UPVC تأثیرگذار خواهد بود.

شما می توانید برای خرید بهترین در و پنجره دوجداره UPVC به وبسایت مانا پنجره مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top