داشتن آرامش و سکوت در منزل خواسته زیادی نسیت و حق تمامی افراد محسوب میشود که میتوان آن را با داشتن یک پنجره دوجداره عایق صدا بدست آورد و از آن سکوت و آرامش نهایت لذت را برد.
در اینجا میخواهیم شما را با بهترین پنجره عایق صدا و همچنین ویژگی های آن آشنا کنیم تا در هنگام خرید اطلاعات کافی داشته باشید.

پروفایل upvs پنجره دوجداره عایق صدا

پروفیل upvc آن ۵ کاناله باشد یعنی تعداد حفره ها در ضخامت پروفیل ۵ عدد باشد و همچنین دیواره ها و ضخامت آن استاندارد باشد و ۵ حفره آن طوری باشد که از فضای مربوط به گالوانیزه کم نگردد. هر چقدر تعداد کانال های داخلی و یا حفرات داخل پروفیل بیشتر باشد، عایق صوتی بهتری خواهد بود.

استفاده از یراق دوحالته
با استفاده از یک پنجره عایق صدا حتی می توانید از آلودگی صوتی ناشی از پرواز هواپیما تا حدود بسیار زیاد بکاهید

بیشتر بخوانید: پنجره دوحالته بهترین نوع پنجره دوجداره 

استفاده از یراق دوحالته

وقتی از یراق دوحالته استفاده می کنید پنجره شما از ۴ طرف قفل می شود و لاستیک های EPDM بین فریم و بازشو به شدت به یکدیگر فشرده می شوند و همین عامل عایق صوتی پنجره می باشد. پیشنهاد ما استفاده از یراق آلات دوحالته ROTO آلمان می باشد.

ابعاد مناسب پنجره دوجداره عایق صدا
یک پنجره عایق صدا می تواند محیط آرامی را برای خانواده شما فراهم آورد

مطالب مرتبط: شیشه لمینیت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

بیشتر بخوانید: تعویض لاستیک پنجره دوجداره 

ابعاد مناسب پنجره عایق صدا

ابعاد برداری و نصب پنجره شما باید بسیار دقیق و استاندارد صورت پذیرد. مهمترین نکته قبل تولید ابعاد برداری پنجره جهت ساخت می باشد. ممکن است پنجره شما کوچک تر و یا بزرگ تر از فضای نصب آن ابعاد برداری و ساخته شده باشد که در این حالت فضاهای زیاد دور پنجره باعث ورود صدا می گردد.

بطور خلاصه بخواهیم بگوییم بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صوتی پنجره ای است که پروفیل UPVC آن ۵ کاناله ویستابست باشد، یراق آن دوحالته ROTO آلمان باشد، شیشه آن سه جداره ای باشد که یک جداره آن ۴+۴ لمینیت باشد با PVB استاندارد ، و از همه مهمتر پنجره شما توسط یک تولید کننده استاندارد ابعاد برداری ، تولید و نصب شده باشد.

پنجره عایق صدا با شیشه لمینیت
ساختار شیشه لمینیت بکار رفته شده در پنجره عایق صدا

تمام این عواملی که در بالا گفته شد یکجا باید در پنجره دوجداره شما رعایت شده باشد، کاستی و کمبود در هر یک از بخش های فوق باعث می شود که شما از پنجره خود راضی نباشید و دوباره مشکل سر و صدا را داشته باشید.

این ترکیبی که در بالا گفته شد صرفا جهت منازلی است که در کنار بزرگراه ها و خیابان های بسیار شلوغ هستند مورد استفاده قرار می گیرد در باقی شرایط می توان از پروفیل سری ۶ و ۳ کاناله ویستابست و همان یراق دوحالته و شیشه ۴-۶ استاندارد استفاده کرد و جوابگوی نیاز شما می باشد و نیازی به هزینه بیشتر نمی باشد.

در انتها باید اضافه کرد مانا پنجره تخصص و همچنین تجربه بالایی در زمینه ساخت انواع پنجره‌های عایق صدا با کیفیت بالا دارد که رضایت مشتریان گرامی را جلب کرده است.

 

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top