یراق آلات بیرون بازشو پنجره از مدرن ترین یراق آلات در صنعت درب و پنجره یو پی وی سی به حساب می آیند. عدم اشغال فضای داخلی در زمان باز شدن پنجره، امینت بالا و کنترل دید از خارج در کنار زیبایی ظاهری و تهویه مناسب، یراق آلات بیرون بازشو پنجره را به یراقی کارآمد برای سرویس های بهداشتی، حمام ها و اتاق های استراحت تبدیل کرده است.

یراق آلات بیرون بازشو

دستگیره پنجره دو جداره جزو اقلام مربوط به یراق آلات در صنعت یو پی وی سی به حساب می آید.

انواع یراق آلات پنجره دو جداره

یراق آلات پنجره دو جداره عبارتست از: اسپانیولت، زاماک، تسمه لولا، لولاها و دستگیره که بر روی بازشوی پنجره دو جداره نصب گردیده و قوه محرکه آن را بوجود می آورند.

قسمت توپی و میله گرداننده دستگیره پنجره دو جدارهیو پی وی سی اسپانیولت نصب میگردد و قسمت محرکه یا همان دستگیره نیز برای استفاده رگلاژ و تحویل میگردد.انواع دستگیره پنجره دو جداره به نوع یراق آلات مربوط میشود که از انواع تک حالته، دو حالته، کشویی، یا… باشد.

یراق آلات بیرون بازشو پنجره

پنجره های ونتوس (پنجره های بالای درب)

پنجره های بالای درب طرحی اصیل است که همواره در قسمت های بالایی درب ها و پنجره های بزرگ (در طراحی های سنتی ایرانی در بالای پنجره های ارسی) مورد استفاده قرار گرفته است اما به دلیل عدم دسترسی، معمولا از این پنجره ها تنها به عنوان پنجره های نور رسان استفاده می شده است.

امروزه با الگو برداری از این پنجره ها و با استفاده از سیستم یراق آلات ونتوس، امکان باز و بسته کردن این پنجره ها نیز به وجود آمده است. تهویه مطبوع، امنیت و ایجاد زاویه مناسب در هنگام بارش باران تنها بخشی از مزایای این پنجره ها هستند.

وجود اهرم دستگیره در سیستم مکانیکی که به وسیله یراق آلات متصل به آن می تواند تا ۵متر پایین‌تر از سطح پنجره نیز قرار گیرد و امکان هدایت الکتریکی در سیستم های برقی این یراق نیز مشکل دسترسی به این پنجره ها را حل نموده و امکان استفاده از مزایای این سیستم را فراهم می آورد.

سیستم های پنجره ونتوس نمونه دیگری از یراق آلات مدرن صنعت درب و پنجره یو پی وی سی است که این شرکت سعی در معرفی آن دارد.

یراق آلات بیرون بازشو پنجره که به ابتکار شرکت انگلیسی ANTHONY INNOVATIONS و با نام تجاری STERLING HINGE تولید شده، هم اکنون در سبد محصولات شرکت ماناپنجره  موجود می باشد.

در بسیاری از خانه های ویلایی برای ایجاد جلوه ی بصری و افزایش زیبایی محیط از این نوع پنجره ها استفاده می کنند. معمولا خانه باغ ها یا ویلا هایی که سقف شیروانی دارند یکی از گزینه هایی است که می توان استفاده از این نوع پنجره را در آن مشاهده کرد و علت این موضوع را می توان هماهنگی سقف های شیروانی با پنجره بیرون بازشو در ایجاد زیبایی بیشتر در نمای ساختمان دانست.

این نمونه پنجره ها متشکل از یک قاب و یک سش متحرک می باشد که قسمت بازشو این پنجره ها می تواند بوسیله بازو یراق به سمت بیرون باز شود. تفاوتی نمی کند که پنجره در حرکت به بیرون از سمت پایین باز شود یا از سمت بالا و بنا به نیاز از بالا یا پایین قابلیت باز شدن به صورت کامل را دارد.

یراق آلات بیرون بازشو

این مدل از انواع بازشو درب و پنجره یو پی وی سی و آلومینیوم قابل اجرا می باشد.

مزایای یراق آلات بیرون بازشو پنجره

افزایش استفاده از پنجره هایی که از  پایین باز می شوند در مناطق مختلف نشان دهنده این موضوع است که مزایایی در این پنجره ها وجود دارد که سبب گسترش کاربرد آن شده است. از جمله مزایای در نظر گرفته شده برای این نوع پنجره ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم اشغال فضای داخلی ساختمان به دلیل این که این پنجره ها رو به بیرون باز می شوند.
  • اطمینان خاطر در استفاده از پنجره بیرون بازشو در روز های بارانی به دلیل این که حتی با وجود باز بودن پنجره آب باران به محیط وارد نمی شود.
  • تنظیم پنجره در زاویه دلخواه که باعث تنظیم میزان تهویه هوا می شود از دیگر مزایای این نوع پنجره ها می باشد.
  • هزینه ی نگهداری این پنجره ها بسیار ناچیز می باشد.
  • استفاده از این پنجره دید از بیرون ساختمان به داخل را محدود می کند.
  • ایجاد نور کافی برای محیط بدون این که پنجره به طور کامل باز شود.
  • ایجاد زیبایی دو چندان برای نمای ساختمان یکی دیگر از مزایای پنجره بیرون بازشو است.

ماناپنجره تولیدکننده اختصاصی انواع پنجره های دوجداره و UPVC با کیفیت های ممتاز در بازار است. این مجموعه از بهترین متریال و همچنین جدیدترین تکنولوژی ساخت برای تولیدات خود استفاده می کند.

قابل توجه است که مانا پنجره کلیه محصولات خود را با قیمت های شرکتی و ضمانت کیفیت ارائه می دهد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها و دیدن مدل هااز طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top