امروزه مصرف کنندگان به پنجره های رنگی تمایل پیدا کرده اند و انواع رنگ پنجره آلومینیوم در بازار هوادار پیدا کرده است.

در حقیقت با استفاده از درب و پنجره های رنگی آلومینیومی هم می توان از مزایای بی نظیر این محصولات استفاده کرد و هم به مدد وجود انواع رنگ پنجره آلومینیوم، امکان خلق سبک های مدرن در نمای درونی و بیرونی ساختمان وجود دارد.

مزایای استفاده از درب و پنجره آلومینیومی

پیش از پرداختن به انواع رنگ پنجره آلومینیوم بهتر است که نگاهی داشته باشیم به مزایای استفاده از این نوع در و پنجره.

به طور کلی مزایایی همچون جلوگیری از اتلاف انرژی، سبک بودن، مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی و همچنین امنیت بالا در برابر سرقت از جمله مزیت هایی است که دست برتر را به در و پنجره آلومینیومی می دهد.

بیشتر بدانید: پنجره آلومینیومی رنگی

معرفی انواع رنگ پنجره آلومینیوم

معرفی انواع رنگ پنجره آلومینیوم

اگر تصور می کنید که درب و پنجره آلومینیومی فقط به رنگ های تیره عرضه می شود باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. پنجره های آلومینیومی در رنگهای مختلف اعم از طوسی، قهوه ای، طلایی، کرم، شامپاینی و البته سفید به بازار عرضه می شوند.

انتخاب انواع رنگ پنجره آلومینیوم به عوامل مختلفی از جمله دکوراسیون، سلیقه کاربر و سبک معماری بستگی دارد.

پرطرفدارترین انواع رنگ پنجره آلومینیوم

به طور کلی رنگ های طلایی و شامپاینی جزء رنگ های پرطرفدار برای پنجره های آلومینیومی است. علاوه بر این ها یکی دیگر از رنگهای پرطرفدار برای درب و پنجره آلومینیومی، رنگ قهوه ای چوبی است.

فرکدام از این رنگ ها می تواند مزیت خود را داشته باشد که البته این مزیت ها وابسته به دیزاین داخلی ساختمان است. مثلاً از رنگ قهوه ای طرح چوب میتوان در دکوراسیون داخلی استفاده کرد.

پرطرفدارترین انواع رنگ پنجره آلومینیوم

روش های رنگ آمیزی برای انواع رنگ پنجره آلومینیوم

روش های متفاوتی برای رنگ آمیزی پنجره های آلومینیومی وجود دارد. بهترین روش استفاده از رنگ پودری یا آنادایز است. به این ترتیب می توانید از زیبایی مادام العمر پنجره خود لذت ببرید.

برخلاف سایر مواد رنگ آمیزی، آلومینیوم آنادایز شده، تحت تأثیر اشعه ماوراء بنفش قرار نمی گیرد و هرگز دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی شود و این یعنی کاهش هزینه در طول زمان بهره برداری از پنجره.

آنادایز و روش های جلوگیری از پوسیدگی

 امروزه تکنیک هایی جدید برای محافظت از سطح آلومینیوم در برابر پوسیدگی ایجاد شده است که ضمن افزایش دوام زیبایی دوچندان به پنجره می بخشد.

با انجام آنادایز، لایه ای به اندازه ۳۰ میکرون بر روی آلومینیوم ایجاد می شود که از آلیاژ در برابر تابش طولانی مدت نور خورشید مراقبت می کند و همچنین به آن جلا می بخشد.

روش های رنگ آمیزی برای انواع رنگ پنجره آلومینیوم

انواع رنگ پنجره آلومینیوم برای معماری نوستالژیک

از دیگر ویژگی پنجره های رنگی آلومینیوم به ویژه برای رنگ های تیره می توان به خاصیت دکورال اشاره کرد. در این روش پس از طی فرایند رنگ آمیزی پودری، عملیات دکورال بر روی پنجره آلومینیومی انجام می شود که آن را برای اجرا در طرح های معماری سنتی مناسب سازی می کند.

فاکتوری مهم به نام کیفیت

فارغ از اینکه در میان انواع رنگ پنجره آلومینیوم کدام یک را انتخاب کنید، نباید از کیفیت آن غافل شوید. در حقیقت اگرچه درها و پنجره آلومینیومی از نظر بصری زیبا هستند، باید در انتخاب محصول دقت به خرج داد تا متریال و رنگ به کار رفته با کیفیت بوده و عمر بالایی داشته باشد.

این نکته را هم در نظر بگیرید که اشعه خورشید و فرسایش حاصل از باد و باران در استهلاک پنجره آلومینیومی رنگی موثر هستند. پس اگر این موارد برایتان اهمیت دارد وسواس بیشتری در جنس انتخابی داشته باشید تا زیبایی حاصل از پنجره آلومینیومی برای مدت طولانی به خانه تان جلوه بدهد.

بیشتر بدانید: آنادایز پنجره آلومینیومی

انواع رنگ پنجره آلومینیوم برای معماری نوستالژیک

نکته پایانی

ماناپنجره تولیدکننده انواع پنجره آلومینیومی ترمال بریک و رنگی با مدل های بازشو متفاوت بر اساس نیاز شما است.

محصولات ماناپنجره با توجه به قدمت و سابقه در خط تولید پیشرفته از تنوع خوبی برخوردار هستند. این پنجره ها در انواع مختلف لولایی، کشویی و لیفت اسلاید تولید می شوند.

اگر قصد خرید این نوع از پنجره ها را دارید می توانید برای استعلام قیمت و دریافت پیش فاکتور با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top