آلاچیق دوجداره upvc جای مناسبی برای استراحت کردن و کسب آرامش در فضایی آزاد و هوای پاک است. سرپوشیده بودن این فضا سبب شده است که از ریزش برف و باران و آفتاب مستقیم در امان باشید.

این سازه از دیوارهای upvc، پنجره دوجداره و سقف شیشه ای تشکیل شده است و می توان از فضای آن بصورت گلخانه، چایخانه، اتاق آفتابی، مکانی برای استراحت و مطالعه استفاده کرد.

این سازه زیبا در بیشتر نقاط دنیا برای نگهداری گل و گیاه بکار برده می شود و فضایی مناسب جهت استفاده در حیاط، باغ و پشت بام می باشد.

از آنجایی که آلاچیق در فضای باز قرار گرفته است به جهت استفاده از درب و پنجره upvc در برابر سرما، گرما و آلودگی صوتی و آلودگی هوا کاملا عایق می باشد.
ما در این مقاله قصد داریم شما را با آلاچیق دوجداره، مزایا و تنوع طرح و رنگ آن آشنا کنیم.

بیشتر بدانید: درب و پنجره های upvc برای گلخانه ها

آلاچیق های دوجداره upvc در برابر سرما و گرما و آلودگی هوا کاملا عایق بوده و مانع ورود سرما و گرما به فضای داخل آلاچیق می شوند.

مزایای آلاچیق دوجداره upvc

مزایای آلاچیق دوجداره upvc

۱) وزن کاملا سبک پروفیل upvc

۲) عایق سرما و گرما

۳) غیر قابل اشتعال

۴) قابل استفاده بر روی پشت بام

۵) عایق صوتی

۶) مقاوم در برابر فشار باد

۷) استفاده از شیشه های دو جداره صنعتی

۸) امنیت بالا

۹) تنوع رنگ با توجه به سفارش مشتری

۱۰) امکان تنوع حالت بازشو پنجره دو جداره

۱۱) قابل استفاده در تمامی فصول سال

عایق بندی آلاچیق دوجداره upvc

عایق بندی آلاچیق دوجداره upvc

آلاچیق های دوجداره upvc در برابر سرما و گرما و آلودگی هوا کاملا عایق بوده و مانع ورود سرما و گرما به فضای داخل آلاچیق می شوند. بدین ترتیب هوای داخل آلاچیق همیشه مطلوب باقی می ماند و همچنین گرد و غبار نمی تواند به فضای داخل نفوذ پیدا کند.

محصول مشابه: پارتیشن دوجداره UPVC

تنوع طرح و رنگ آلاچیق دوجداره upvc

تنوع طرح و رنگ آلاچیق دوجداره upvc

امکان سفارش پروفیل هایی با طرح ها و رنگ های متنوع یکی دیگر از مزایای آلاچیق دوجداره upvc بشمار می رود که می تواند با حیاط یا بام یا هر مکان دیگری که آلاچیق در آن قرار دارد، هماهنگ شود.
شما می توانید با توجه به سلیقه خود از پروفیل های ساده، رنگی و یا طرح دار مانند طرح چوب استفاده کنید.

اشکال مختلف آلاچیق دوجداره

اشکال مختلف آلاچیق دوجداره upvc

همان طور که پنجره های upvc از تنوع بالائی برخوردارند، این امر در مورد آلاچیق های دوجداره نیز صدق می کند. بر همین اساس می توانید آلاچیق های مورد نظر خود را در هر ابعاد و اندازه ای در اشکال مکعب، مستطیل، مربع، شش ضلعی و یا دیگر اشکال منظم و غیر منظم با انواع سقف ها سفارش دهید.
تنوع بالا در طراحی اشکال آلاچیق ها سبب محبوبیت زیاد آن ها و امکان سفارش با هر سلیقه ای را فراهم کرده است.

قیمت انواع آلاچیق upvc

قیمت انواع آلاچیق upvc

از عوامل موثر بر قیمت آلاچیق های upvc باغی، ویلایی و غیره می توان به ابعاد آلاچیق، طرح و رنگ، نوع شیشه ها و کیفیت و برند سازنده اشاره کرد.

بیشتر بدانید: پنجره دوجداره upvc برای تراس

از عوامل موثر بر قیمت آلاچیق های upvc باغی، ویلایی و غیره می توان به ابعاد آلاچیق، طرح و رنگ، نوع شیشه ها و کیفیت و برند سازنده اشاره کرد.

آلاچیق ها از زیباترین و محبوب ترین سازه ها هستند که امروزه تنها در پارک ها و فضاهای عمومی استفاده نمی شوند، بلکه افراد بسیاری از آلاچیق ها در فضاهای شخصی نیز استفاده می کنند.

با پیشرفت و گسترش بسیار زیاد پروفیل های upvc، امروزه برای ساخت آلاچیق ها نیز می توان از انواع پروفیل upvc و پنجره دوجداره نیز استفاده کرد که به آن ها آلاچیق دوجداره upvc می گویند.

استفاده از آلاچیق ها در فصول سرد یا شرایطی که آب و هوا نامساعد باشد امکان پذیر نیست. اما با استفاده از پنجره های upvc و شیشه های دوجداره می توان در هر شرایطی از آلاچیق استفاده کرد، چرا که پنجره های upvc ضد آب، ضد صوت و عایق در برابر حرارت هستند.

بنابراین چه هوا آفتابی باشد و قصد استراحت در فضای آلاچیق را داشته باشید، و چه بخواهید لذت یک روز بارانی را در فضای دنج آلاچیق تجربه کنید، آلاچیق های upvc این امکان را برای شما فراهم می کنند.

مجموعه مانا پنجره یکی از تولیدکنندگان برتر پنجره دوجداره در ایران است که محصولات خود را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد، اگر قصد خرید این نوع از پنجره ها را دارید می توانید با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top