استفاده از پنجره دوجداره upvc برای تراس به علت قابلیت پوشش و محافظ بودن برای محیط منزل ضروری است. پنجره دوجداره upvc می تواند بسیاری از عارضه هایی که جنبه طبیعی دارند را برطرف کند.

به عنوان مثال با استفاده از این پنجره ها می توان از ورود گرد و خاک، هوای آلوده، حشرات موذی، اشعه ماورا بنفش خورشید و آلودگی صوتی جلوگیری کرد. در ضمن با استفاده از این گونه پنجره ها می توان از هدر رفتن انرژی جلوگیری کرده و در مصرف آن صرفه جویی به عمل آورد و در فصل های مناسب سال از فضای تراس و هوای آزاد بیرون استفاده کرد.

در این مقاله قصد داریم که به معرفی پنجره دوجداره upvc و مزایای آن بپردازیم.

 

بیشتر بدانید: پنجره upvc ثابت یا فیکس

 

پنجره دو جداره upvc برای تراس

پنجره دوجداره upvc برای تراس
مدل آکاردئونی پنجره دوجداره upvc برای تراس

از پنجره دوجداره یو پی وی سی تراس بیشتر به عنوان محافظ و پوشش استفاده می شود که امروزه با توجه به این ویژگی ها جز محصولات پرطرفدار به شمار می آید. کلیه شیشه ها دارای ضخامت ۸ میلیمتر و از سکوریت نشکن هستند. استفاده از این گونه پنجره ها این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید در فصول مناسب سال که دارای آب و هوای مناسب و معتدل است این سیستم را به راحتی باز کنید و از هوای آزاد بیرون لذت ببرید.

در ضمن در رابطه با خرید پنجره دوجداره upvc تراس پیشنهاد می شود که به شرکت های با سابقه و معتبر در این زمینه مراجعه کنید. پنجره های دو جداره upvc به وسیله بسته شدن فضا با شیشه‌ های متحرک جام تراس از ورود پرندگان، حشرات و حتی نزولات جوی مانند آب باران به داخل فضای خانه جلوگیری می کند. در ضمن لازم به ذکر است که به دلیل قابلیت تحرک و جمع شدن در یک سمت به راحتی قابل شستشو هستند.

 

با استفاده از پنجره دو جداره upvc می توان تا حدود زیادی از اتلاف انرژی جلوگیری کرد و در هزینه ها صرفه جویی به عمل آورد.

 

بهینه سازی در مصرف انرژی با پنجره دوجداره upvc برای تراس

پنجره دوجداره upvc برای تراس
مدل لولایی پنجره دوجداره upvc برای تراس

امروزه با توجه به کمبود و گران شدن انرژی، مصرف انرژی به صورت بهینه جز موارد ضروری به حساب می آید که می توان با استفاده از پنجره دوجداره یو پی وی سی از اتلاف انرژی جلوگیری به عمل آورد.

 

 

حذف اشعه ماورا بنفش با پنجره دوجداره upvc برای تراس

امروزه با تحقیقات انجام شده اثبات شده است که اشعه ماورا بنفش UV برای سلامتی انسان مضر است و می تواند باعث پوسیدگی و از بین رفتن وسایل منزل شود. اما با استفاده از پنجره دوجداره upvc تراس می‌توان اثرات مخرب اشعه ماورا را تا حدود زیادی کاهش داد.

 

کاهش آلودگی صوتی با پنجره دوجداره upvc برای تراس

میزان آلودگی صوتی در شهرهای بزرگ بین ۷۵ تا ۸۰ دسی بل است که می‌تواند آسودگی و راحتی را از بسیاری از شهروندان سلب کند. اما با استفاده از پنجره دوجداره upvc تراس می‌توان میزان آلودگی صدا را تا ۴۵ دسی بل کاهش داد و می توان از محیط تراس استفاده مناسب و بهینه کرد.

عایق بندی در پنجره های دوجداره یو پی وی سی به صورتی است که می تواند مانع ورود سوز های سرد زمستانی و باد های گرم تابستانی شود. همچنین می توان با نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی از ورود آب و هوای آلوده و گرد و غبار که می تواند محیط منزل را کثیف و آلوده کند جلوگیری کرد.

 

عایق بندی در پنجره های دو جداره upvc به صورتی است از ورود هوای آلوده و گرد و غبار به داخل منزل جلوگیری می کند.

 

عدم نیاز به رنگ آمیزی و نگهداری آسان تر

ترکیبات به کار رفته در ساخت پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی به صورتی است که اکسید نمی شود و رنگ به کار رفته در آن در مقابل اشعه ماورا بنفش خورشید تغییر رنگ نمی دهد.

 

مدل ها و طرح های مختلف

پنجره دوجداره upvc برای تراس
مدل کشویی پنجره دوجداره upvc برای تراس

در واقع پنجره ها نقش بزرگی در زیبایی ظاهر و نمای ساختمان ایجاد می کنند که با توجه به این مسئله معماران بزرگ در جهان زمان زیادی را صرف طراحی پنجره های ساختمان می کنند. بر همین اساس پنجره دوجداره تراس در طرح های مختلفی ساخته می شوند.

 

بیشتر بدانید: پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی و مزایای آن

 

نتیجه گیری

امروزه استفاده از پنجره دوجداره upvc تراس به علت کاربرد آنها به عنوان پوشش و محافظ طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. با استفاده از این گونه پنجره ها می توان در فصل های مناسب سال که دارای آب و هوای معتدل هستند از فضای تراس استفاده کرد.

از دیگر از مزایای استفاده از پنجره دوجداره یو پی وی سی می توان به ممانعت از هدر رفتن انرژی،

حذف اشعه مضر ماورا بنفش که می تواند برای سلامتی انسان مضر باشد و باعث پوسیده شدن وسایل منزل شود،

کاهش آلودگی صدا که می تواند میزان آلودگی صدا را تا ۴۵ دسی بل کاهش دهد،

کاهش ورود آلاینده‌ها به داخل محیط خانه که می تواند باعث آلودگی و کثیف شدن محیط منزل شود،

وجود رنگ‌های متنوع در ساخت این گونه پنجره ها که می توانید با توجه به سلیقه خود رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید و در آخر وجود طرح‌های مختلف برای انتخاب پنجره، که می تواند با سلیقه شما هم آهنگ باشد و زیبایی منحصر به فردی به نما و ظاهر ساختمان شما ببخشد، اشاره کرد.

اگر که برای تراس منزل خود احتیاج به پنجره دوجداره upvc دارید توصیه می کنیم تا به تولیدی های معتبر و باسابقه مراجعه کنید. مانا پنجره گروه تولیدی فعال در حوزه انواع پنجره های upvc دو جداره است که در تولیدات خود از متریال با کیفیت و طراحی های استاندارد استفاده می کند. به همین دلیل طول عمر بالا مهمترین مزیت پنجره های مانا پنجره است. برای کسب اطلاعات بیشتر از مدل ها و قیمت محصولات با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top