کیفیت نصب پنجره دوجداره و پنجره upvc در میزان عایق بودن پنجره بسیار تاثیر گزار می باشد. کیفیت نصب پنجره دوجداره به عوامل مختلفی بر می گردد که در این نوشته با آنها خواهیم پرداخت.  برخلاف در و پنجره های دیگر، در و پنجره های دوجداره یو پی وی سی در آخرین مرحله قبل از رنگ کردن و یا کاغذ دیواری نصب می گردند  زیرا احتیاج به عملیات ساختمانی خاصی ندارد. بهتر است پنجره دوجداره در آخرین مرحله در ساختمان نصب گردد و در هنگام ورود نقاش به ساختمان پنجره ها نیز نصب گردد.

 

کیفیت نصب پنجره دوجداره
کیفیت نصب پنجره دوجداره در مدل دوحالته مطابق با تصویر بالا

مشتریان عزیز هر چقدر در انتخاب پروفیل و متریال های پنجره دوجداره خود دقت کنند ولی نهایتاً از اکیپ نصب ماهر در نصب پنجره های خود استفاده نکنند رضایت آنها جلب نمی شود. نصب پنجره های دوجداره یو پی وی سی از اهمیت بالایی برخوردار است اگر نصب غیر اصولی و استاندارد نباشد مشتریان را با مشکلات زیادی روبرو می کند.

 

عوامل تاثیر گزار در کیفیت نصب پنجره دوجداره

 

۱- تمیز کردن محل نصب

۲- استفاده از پیچ مخصوص و به فواصل مشخص

۳-تزریق فوم پل ارتان و چسب ماستیک مرغوب و استاندارد

۴- رگلاژ یراق آلات پنجره جهت روان کار کردن بازشو ها ( نکته بسیار مهم)***

۵- تراز بودن محل نصب و تراز نصب کردن پنجره بسیار مهم می باشد. در غیر اینصورت پنجره خوب باز و بسته نمی شود. *****

 

بیشتر بدانیم: رگلاژ پنجره upvc 

 

کیفیت نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی
کیفیت نصب پنجره دوجداره

مراحل نصب درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی:

• پاکسازی محل نصب پنجره های دوجداره
• قرار دادن قرار دادن چهارچوب در یا پنجره و تراز کردن آن و تقسیم بادخور به طرفین پنجره
• چک کردن نهایی یراق آلات
• فیکس کردن پنجره های یو پی وی سی با استفاده از پیچ بولدکس
• تزریق فوم و چسب سیلیکون
• جدا کردن برچسب پروفیل یو پی وی سی در قسمت هایی از پنجره که دسترسی به آنها مشکل است
• نصب شیشه و زهوارها
• رگلاژ پنجره ها و تحویل آنها به مشتریان و یادآوری نکات مهم جهت نگهداری و استفاده درست

 

 

کیفیت نصب پنجره دوجداره در مانا پنجره
کیفیت نصب پنجره دوجداره با زیرسازی مناسب

 

نصب آخرین مرحله از پروسه خرید پنجره دوجداره و پنجره upvc می باشد و تمام لذت استفاده از پنجره بعد از نصب آن مشخص می گردد. البته در این بین یک نکته بسیار بسیار اساسی وجود دارد که نصب را خیلی تحت الشعاع خود در می آورد و آن اندازه گیری قبل تولید پنجره می باشد.

 

در نصب پنجره دوجداره باید حتماً از پیچ هایی استفاده شود که تحمل اندازه و وزن درب و پنجره را داشته باشد و در فاصله های مساوی نصب گردند.

رگلاژ پنجره ها در هنگام نصب شیشه دوجداره صورت می گیرد به همین دلیل در نصب شیشه ها باید از نصاب ماهر و مجرب استفاده گردد، بهتره است نصب پنجره و شیشه ها توسط یک گروه انجام شود. نصاب ها باید نهایت دقت را انجام دهند تا عملیات نصب بدون هیچ گونه آسیب به دیواره های مجاور پنجره صورت پذیرد.

به هرحال باید نهایت دقت در نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی به عمل آورده شود و از تیم متخصص و دوره دیده برای این کار استفاده گردد تا شاهد بهترین نتیجه باشیم.

نصب آخرین مرحله از پروسه خرید پنجره دوجداره و پنجره upvc می باشد و تمام لذت استفاده از پنجره بعد از نصب آن مشخص می گردد. البته در این بین یک نکته بسیار بسیار اساسی وجود دارد که نصب را خیلی تحت الشعاع خود در می آورد و آن اندازه گیری قبل تولید پنجره می باشد. این موضوع را در نوشته های بعدی مورد بررسی قرار خواهیم داد.

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top