عمده نقاط نفوذ در هر ساختمان پنجره هاي آن مي باشد از اینرو خیلی مهم است که از پنجره upvc عايق حرارت استفاده شود ، پنجره ها تا ۲۵ درصد در ساختمان ها پرت انرژي دارند و به همين دليل عايق كردن آنها بسيار حائز اهميت است .

پنجره upvc عايق حرارت
پنجره upvc عايق حرارت

در گذشته پنجره هاي آهني و آلمينيومي خود رساناي گرما و سرما بودند و در هدر رفت انرژي تاثير زيادي داشتند و عايق حرارت نبودند ، امروزه عمل عايق نمودن پنجره ها را با جايگزيني پنجره هاي دوجداره انجام ميدهند (داراي دوجداره شيشه كه بين آنها از گاز پر شده باشد، هر چقدر فاصله  دوجدار شيشه از يكديگر بيشتر باشد امكان عايق بيشتر خواهد بود)

 

عوامل موثر در عایق حرارتی یک پنجره دوجداره upvc:

 

۱- تعدد کانال های داخلی پروفیل upvc

۲- نوع شیشه دوجداره

۳- تولید استاندارد

۴- نوع یراق آلات

 

پنجره upvcعايق حرارت

آیا هر نوع  پنجره upvc عايق حرارت می باشد؟

خود pvc یک عایق حرارتی خوبی می باشد، از اینرو پنجره های تولید شده با پروفیل های upvc نیز می توانند عایق حرارتی خوبی باشد ، اما به این نکته باید توجه کرد که بدانیم پرت حرارتی از کدام قسمت پنجره دوجداره می تواند اتفاق بیافتد و نقش کانال ها و حفرات داخلی پروفیلهای یو پی وی سی در عملکرد حرارتی چقدر است ؟

پنجره upvc عايق حرارت بسيار خوبي است اما هر پنجره upvc  عايق حرارت نيست و بسته به نوع توليد و اجناس بكار رفته در آن مي توان كيفيت را مورد بررسي قرار داد.
پنجره upvc عايق حرارت خوبيست به شرط آنكه از شرايط لازم برخور دار باشد. به عنوان مثال كيفيت در ساخت و نوع توليد ميزان اثر بخشي در اين مورد را افزايش ميدهد به طوري كه هيچ نقطه نفوذي براي انتقال حرارت باقي نماند و نقاط جوش وسظ اتصالات ستون ها به پنجراه به صورت استاندارد ساخته شده باشد.

 

پنجره upvcعايق حرارت

نكته  قابل توجه در پنجره upvc عايق حرارت ، نوع شيشه ايست كه در پنجره بكار ميرود .شيشه هاي دوجداره به شرط آنكه كاملا صنعتي توليد شده باشند و استاندارد هاي توليد شيشه  دوجداره را رعايت نموده باشند به تنهايي عايق خوبي در برابر حرارت هستند و ميتواند تاحد قابل قبولي براي مصارف خانگي اثربخش باشد.

اما در مورد ساختمان هايي كه مصرف شيشه در آنها بالاست و حجم قابل توجهي از نماي ساختمان را شيشه تشكيل داده بهتر است از شيشه هاي خاص تر استفاده گردد امروزه شيشه هاي مختلفي براي انواع كاربرد ها ساخته شده است و يكي از انواع آن شيشه هاي لويي ( شيشه هایی كه از انتقال حرارت به داخل جلوگيري مي كند) است كه به جاي يكي از جداره هاي شيشه مورد استفاده قرار مي گيرد، در اين مورد نور كاملا امكان عبور از شيشه را دارد اما مقدار زيادي از حرارت و اشعه ي مضر آفتاب دفع ميشود.

پنجره upvc عايق حرارت اين امكان را به شما ميدهد تا به راحتي نوع شيشه  خود را با ضخامت هاي متنوع انتخاب كنيد علاوه بر اين بدنه يا پروفيل پنجره دوجداره خود داراي محافظي است كه كاملا اين محصول رااز هر لحاظ عايق كرده است.

جهت در يافت اطلاعات بيشتر بامشاوران شركت ماناوين تماس بگيريد.

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top