پنجره دوجداره ویلایی و بزرگ نوعی پنجره می باشد که بسیاری از افراد به دلیل مزیت هایی که این نوع از پنجره ها دارا می باشند، قصد نصب آن را برای ویلا، ساختمان های مسکونی و اداری خود دارند.

این پنجره ها امروزه در برخی از ساختمان ها قابل مشاهده هستند و می توانند از نور دهی به ساختمان و تبادل هوا با بیرون نقش بسزایی داشته باشند، اما این موارد تنها مزیت های پنجره دوجداره ویلایی و بزرگ نیست.

ما در ادامه قصد داریم به صورت کامل فاکتورهای پنجره دو جداره ویلایی را برای مورد بررسی قرار دهیم. در صورتی که قصد خرید این مدل از پنجره upvc را دارید می توانید با خواندن این مقاله اطلاعات خوبی را به دست آورید.

بیشتر بدانید: پنجره دوجداره ریلی برای تراس

 

 پنجره بزرگ ویلایی دوجداره upvc علاوه بر زیبایی، در برابر حرارت عایق است و برای استفاده در ویلاهای شمال بهترین گزینه محسوب می شود.

 

پنجره ساختمان ویلایی

پنجره دوجداره ویلایی
پنجره دوجداره ویلایی مدل لولایی با شیشه های دوجداره جورجین بار

برای انتخاب و نصب پنجره ساختمان ویلایی معمولا در مناطق خوش آب و هوا مانند شمال که دارای رطوبت هستند، نه تنها نوع پنجره‌، بلکه نحوه قرارگیری آن نیز اهمیت دارد.

علاوه بر رنگ، مدل، طرح و نوع بازشوی پنجره، باید نصب آن در ساختمان با توجه به جهش وزش باد باشد و ضرورت استفاده از پنجره‌های مرغوب تنها به متعادل ساختن هوا محدود نمی ‌شود.

پنجره‌ راهی برای نفوذ به ساختمان است و بهتر است از مدل ضد سرقت و ایمن استفاده شود، مدل پنجره upvc ضد سرقت و تجهیزات مناسب بسیار ایده آل است. مدل پنجره ساختمان با توجه به پروفیل، شیشه، یراق و دستگیره انتخاب و نصب می شود. پنجره‌ آلومینیومی رسانای گرماست از این رو عایق مناسبی نیست.

 

پنجره بزرگ ویلایی

پنجره دوجداره ویلایی

پنجره بزرگ ویلایی دوجداره upvc علاوه بر زیبایی، در برابر حرارت عایق است و برای استفاده در ویلاهای شمال بهترین گزینه محسوب می شود. نصب پنجره‌ بزرگ ویلایی فضای شما را در طول روز از نور طبیعی و مناظر بیرون بی نصیب نمی گذارد و با کمک گرفتن از پروفیل‌های چند حفره‌ ای ارائه می شود.

پروفیل‌های چند حفره‌ ای عایق بودن پنجره‌ upvc را افزایش می دهد و تفاوت چشمگیری از نظر عملکرد و کیفیت با پنجره‌های آلومینیومی دارد.

 

مدل پنجره دوجداره ویلایی

مدل پنجره دوجداره ویلایی و بزرگ می تواند مختلف باشد به عبارت دیگر شما می توانید برای پنجره های خود از مدل های مختلف پنجره دوجداره که در بازار طراحی و ساخته می شود، استفاده نمایید مانند مدل پنجره دوجداره کشویی، لولایی، فولکس واگنی، ثابت، آکاردئونی و … .

در انتخاب مدل پنجره دوجداره بزرگ و ویلایی حتما به این نکته توجه داشته باشید که مسئله یراق بسیار مهم می باشد و باید به آن نیز توجه کنید، چرا که همانگونه که در بالا اشاره کردیم در پنجره های بزرگ فشار وارد شده بر این یراق بسیار زیاد تر از پنجره ها با سایز معمول می باشد.

مدل پنجره دوجداره  ویلایی تمام قد شیشه ای مانند پوستری بزرگ و زیبا عمل می کند، با قابلیت تغییر نما در هر ساعت از شبانه روز و لذت نشستن در کنار این پنجره ها و نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای قابل وصف نیست.

در ساخت پنجره از شیشه های مات یا شفاف درون قاب استفاده می شود و انتخاب رنگ قاب پنجره یکی از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. قاب این مدل پنجره در انواع طرح ها و رنگ های مختلف موجود هستند و بهتر است رنگ و طرح پنجره را با توجه به رنگ و طرح نمای خارجی ساختمان انتخاب کنید.

انتخاب شیشه مناسب برای پنجره مانند شیشه ساده، شیشه رنگی و شیشه رفلکس و شیشه های دو یا چند جداره مهم است، امروزه شیشه های چند جداره در طراحی پنجره های ساختمان به صرفه است.

بیشتر بدانید: پنجره دوجداره آلومینیومی مناسب پنجره های بزرگ برای ویلا

پروفیل پنجره دوجداره ویلایی

پنجره دوجداره ویلایی
پنجره دوجداره ویلایی مدل کشویی مناسب برای کاربری های ویلایی

توجه به پروفیل پنجره دوجداره برای پنجره های بزرگ و ویلایی نیز بسیار مهم می باشد.

شما در این نوع از پنجره ها باید به خاطر داشته باشید که اگر از پروفیل های معمولی استفاده کنید قطعا بعد از گذشت مدتی به مشکل برخورد خواهید کرد که دلیل اصلی مشکل نیز می تواند وزن بالای لنگه ها و تحمل نکردن پروفیل و تغییر شکل آن باشد که برای حل این مشکل نیز می توانید از پروفیل های سایز ۷ سانت استفاده نمایید.

البته پیشنهاد ما استفاده از پروفیل های آلومینیومی می باشد چرا که مقاومت این پروفیل ها برای بازشوهای بزرگ بهتر است.

 

قیمت پنجره دوجداره ویلایی

پنجره دوجداره برای  ویلایی
پنجره دوجداره ویلایی با پروفیل آلومینیومی لیفت اسلاید

بسته به مدل استفاده شده، نوع برند پروفیل، یراق مورد استفاده می تواند قیمت این پنجره ها متفاوت باشد. در صورتی که قصد دارید لیست قیمت پنجره های دوجداره ویلایی و بزرگ را به دست آورید، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهند.

 

بیشتر بدانید: مقاومت پنجره upvc در برابر شرایط آب و هوایی

 

 پروفیل‌های چند حفره‌ ای عایق بودن پنجره‌ upvc را افزایش می دهد و تفاوت چشمگیری از نظر عملکرد و کیفیت با پنجره‌های آلومینیومی دارد.

 

پنجره ویلایی ورودی برای عبور نور و هوا به فضای داخلی خانه است و روی دیوار نصب می شود، بهتر است مدل پنجره ساختمان ویلایی بزرگ و متناسب انتخاب شود. انواع مدل های مختلف پنجره را باید با توجه به سبک معماری داخلی و نمای ساختمان تان انتخاب کنید.

تاثیر پنجره در نمای داخلی و خارجی ساختمان را در نظر بگیرید و حساسیت بیشتری را به خرج دهید تا بتوانید نمای خارجی و داخلی ساختمان خود را متفاوت کنید. پنجره تمام قد شیشه ای بهترین گزینه برای خانه هایی است که اطراف خود منظره ای بسیار زیبا مانند جنگل، دریا و اقیانوس دارند.

مجموعه مانا پنجره یکی از تولیدکنندگان برتر پنجره دو جداره در ایران است که محصولات خود را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد، اگر قصد خرید این نوع از پنجره ها را دارید می توانید با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

انواع مدل مناسب پنجره ویلا کدام است ؟

مدل پنجره دوجداره ویلایی و بزرگ می تواند مختلف باشد به عبارت دیگر شما می توانید برای پنجره های خود از مدل های مختلف پنجره دوجداره که در بازار طراحی و ساخته می شود، استفاده نمایید مانند مدل پنجره دوجداره کشویی، لولایی، فولکس واگنی، ثابت، آکاردئونی و … . در انتخاب مدل پنجره دوجداره بزرگ و ویلایی حتما به این نکته توجه داشته باشید که مسئله یراق بسیار مهم می باشد

پروفیل مناسب پنجره ویلا چیست ؟

ر این نوع از پنجره ها باید به خاطر داشته باشید که اگر از پروفیل های معمولی استفاده کنید قطعا بعد از گذشت مدتی به مشکل برخورد خواهید کرد که دلیل اصلی مشکل نیز می تواند وزن بالای لنگه ها و تحمل نکردن پروفیل و تغییر شکل آن باشد

کدام نوع پنجره مناسب ویلا است ؟

پنجره‌ راهی برای نفوذ به ساختمان است و بهتر است از مدل ضد سرقت و ایمن استفاده شود، مدل پنجره upvc ضد سرقت و تجهیزات مناسب بسیار ایده آل است.

5/5 - (5 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top