امروزه پنجره دوجداره آلومینیومی به عنوان یکی از بهترین گزینه ها در ساختار ساختمان به شمار می رود و البته انتخاب نمایندگی پنجره دوجداره آلومینیومی از حیث برخورداری از خدمات مطلوب بسیار اهمیت دارد.

اگر تولیدکننده ای، قاب ها را به خوبی جوشکاری کرده و از درزگیر سیلکونی برای آن استفاده کند، بی شک یکی از معیارهای بهترین بودن را پاس کرده است. در کنار این مورد نمایندگی پنجره دوجداره آلومینیومی باید بهترین خدمات را برای نصب و همچنین دوران پس از فروش پنجره آلومینیومی ارائه بدهد.

تنوع سبد محصولات نمایندگی پنجره دوجداره آلومینیومی

بهترین تولیدات موجود در بازار مربوط به تولیدکنندگانی هستند که سبد محصولات آنان در کنار کیفیت از تنوع بالایی برخوردار باشد.

خوشبختانه در بازار گزینه های مختلفی از جمله نرمال، ترمال بریک، کشویی و… حق انتخاب بالایی به مشتریان می دهد و قاعدتا عنوان بهترین تولیدکننده پنجره آلومینیومی لایق کارخانه ای خواهد بود که توان تولید اکثر این محصولات را داشته باشد.

تنوع سبد محصولات نمایندگی پنجره دوجداره آلومینیومی

پنجره های آلومینیومی کشویی

یکی از محبوب ترین پنجره های عرضه شده در نمایندگی پنجره دوجداره آلومینیومی نوع کشویی آن است. در این پنجره های دوجداره هر چقدر عرض بازشو پنجره نسبت به ارتفاع آن بیشتر باشد، پنجره عملکرد بهتری خواهد داشت.

مناسب ترین و بهترین اندازه برای عرض این پنجره، ۸۰ تا ۱۵۰ سانتی‌متر می باشد. بهترن و مناسب ترین ارتفاع نیز بین ۱۰۰ تا ۲۲۰ سانتی‌متر می باشد.

توجه داشته باشید که اندازه های عرض و ارتفاع پنجره دوجداره باید با یکدیگر تناسب داشته باشد. در غیر این صورت پنجره عملکرد خوبی نخواهد داشت و شما با مشکل مواجه خواهید شد. در نتیجه حتما به اندازه های استاندارد پنجره توجه داشته باشید.

پنجره های آلومینیومی دوجداره لولایی

نوع دیگر از پنجره آلومینیومی که می توانید در نمایندگی پنجره دوجداره آلومینیومی پیدا کنید، پنجره لولایی است. برای آشنایی با ابعاد استاندارد پنجره آلومینیومی لولایی باید بدانید که عرض استاندارد حدود ۷۰ تا ۱۰۰ سانتی‌متر و  ارتفاع پنجره حدود ۲۰۰ تا ۲۲۰ سانتی‌متر می باشد.

اگر بخواهید ارتفاع این پنجره ها بیشتر از ۱۸۰ سانتی‌متر باشد، باید از پروفیل های مربوط به در استفاده کنید. علاوه بر آن باید در پنجره ها با ارتفاع بالا از یراق های محکم تر استفاده کنید که تحمل وزن بالای ۱۳۰ کیلوگرم را داشته باشند.

عرض بازشو در این پنجره های آلومینیومی دوجداره حدود ۶۰ تا ۷۵ سانتی‌متر و ارتفاع آن حدود ۱۰۰ تا ۱۸۰ سانتی‌متر می باشد.

نمایندگی پنجره ترمال بریک لولایی

نمایندگی پنجره ترمال بریک لولایی

امروزه نوع ترمال بریک، غالب ترین مدل پنرجه های موجود در نمایندگی پنجره دوجداره آلومینیومی به شمار می رود و جزء بهترین نوع موجود از پنجره های آلومینیومی است.

این نوع پنجره بازشو به صورت لولایی قابلیت باز شدن را دارد و با توجه به ساختار یراق، عایق صوتی و حرارتی گزینه ای بسیار مناسب برای ساختمان است. این نوع پنجره در انواع تک حالته و دوحالته قابلیت تولید را دارد.

در مدل ۲ حالته، بازشو همانند پنجره قطار می تواند ۲۵ درجه به سمت داخل باز شود. همچنین سری مورد استفاده در این نوع پنجره آلومینیومی سری ۶۰ آکپا (TH-60) است که در زیر برخی از مشخصات فنی آن آمده است:

  • عرض فریم مورد استفاده:۶۰ mm
  • عرض لنگه مورد استفاده: ۶۵ mm
  • اندازه پلی آمید مورد استفاده: ۲۴-۱۵ mm
  • ضخامت شیشه مورد استفاده: ۲۴ mm

در این سیستم، تیغه حرارتی و لاستیک های آب بندی از جنس پلی آمید و نوارها از جنس ای پی دی ام است.

پنجره آلومینیومی شامپاینی

فرایند تولید پروفیل آلومینیومی شامپاینی به نسبت سایر پنجره ها متفاوت است و اجرای آن تولید کننده ای حرفه ای می طلبد، بنابراین برای خرید آن باید به معتبرترین نمایندگی پنجره دوجداره آلومینیومی رجوع کنید.

در فرآیند آنادایز رنگ آمیزی پروفیل ها بر اساس فعل و انفعالات شیمیایی انجام می شود. در این روش پروفیل های آلومینیومی در حوضچه های رنگ قرار داده می شوند؛ در این مدت زمان طیفی از رنگ روی پروفیل ایجاد می شود که رنگ شامپاینی یکی از آن ها است.

کیفیت و طول عمر پنجره آلومینیومی

انتخاب نمایندگی پنجره دوجداره آلومینیومی از این نظر اهمیت دارد که مستقیم با طول عمر پنجره شما مرتبط خواهد بود. پنجره کالایی نیست که بخواهید به سرعت آن را عوض کرده و با نوعی جدید یا بهتر جایگزین کنید.

بهترین تولیدکننده پنجره آلومینیومی و به تبع آن بهترین عرضه کننده پنجره دوجداره با درک این موضوعی محصولاتی شیک تولید می کند که صرفا پیوسته به موج های زودگذر نباشد و به اصطلاح Old Fashion نشود و در عین حال بهترین کارایی را داشته باشد.

خدمات پس از فروش و نمایندگی پنجره آلومینیومی

خدمات پس از فروش و نمایندگی پنجره آلومینیومی

دست آخر و در مورد نمایندگی پنجره دوجداره آلومینیومی باید به خدمات پس از فروش اشاره کرد زیرا کار مشتری و تولیدکننده با پرداخت پول و نصب پنجره آلومینیومی تمام نمی شود بلکه تازه، وارد شکل دیگری خواهد شد.

یراق آلات پنجره و رفع مشکلاتی همچون افتادگی طی زمان و تعمیرات شیشه های دو جداره چیزی نیست که خودتان از عهده اش بر بیایید؛ پس بهترین تولیدکننده پنجره آلومینیومی را انتخاب کنید که حداقل خیال تان از خدمات پس از فروشش راحت باشد.

نکته پایانی

در این مطلب به نمایندگی پنجره دوجداره آلومینیومی پرداختیم؛ همانطور که اشاره شد وجود یک نمایندگی مطلوب علاوه بر دسترسی به مدل های متنوع از یک پنجره، باعث می شود که خدمات مطلوبی نیز دریافت کنید.

شما می توانید برای بهره مندی از خدمات یک نمایندگی معتبر در مورد پنجره دوجداره به وبسایت مانا پنجره مراجعه کنید. محصولات ماناپنجره با توجه به قدمت و سابقه در خط تولید پیشرفته از تنوع خوبی برخوردار است.

اگر قصد خرید درب و پنجره آلومینیومی دارید، می توانید برای استعلام قیمت و دریافت پیش فاکتور با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top