باز گذاشتن پنجره ها در ساعت هایی از روز جهت جریان هوا و تهویه طبیعی می باشد. جهت جلوگیری از ورود حشرات موذی، پشه و مگس لزوم استفاده از توری پنجره upvc کاملاً مشهود است. طبق نظر کارشناسان بهداشت استفاده از مواد شیمیایی جهت از بین بردن حشرات برای انسان زیان دارد و بهترین راه جهت جلوگیری از ورود حشرات از طریق پنجره ها نصب توری بر روی پنجره می باشد.

 

لزوم استفاده از توری پنجره upvc

 

ویژگی توری های پلیسه ای مخصوص پنجره دوجداره :

توری مخصوص پنجره های دوجداره یو پی وی سی از الیاف فایبرگلاس می باشد که ضد گرد و غبار می باشد و باعث کاهش دید نمی شود.

-قاب توری های پنجره دوجداره از جنس آلومینیوم می باشد که هماهنگ با رنگ پنجره ها می شوند.

-قبل از انتخاب نوع توری باید اطلاعات کافی از انواع مختلف توری بدست آورده تا با توجه به محل نصب و احتیاجمان بهترین نوع را انتخاب و نصب نماییم.

-مهمترین مکان هایی که احتیاج به نصب توری دارند پنجره های مربوط به حمام ها و سرویس های بهداشتی است.-توری پنجره های دوجداره در مقابل نور مستقیم آفتاب مقاوم بوده و در برابر تابش خورشید پوسیده نمی شود و آسیب نمی بیند.

 

 

بهترین روش جهت نظافت توری پلیسه ای بدین صورت است که توری را درقاب خود جمع کنید و سپس با دستمال خیس و مرطوب کل توری را تمییز کنید.

توری های یو پی وی سی دارای انواع مختلفی هستند از جمله:

* توری پلیسه
* توری مگنتی
*توری رولینگ
* توری ریلی
* توری لولایی
* توری ثابت

  • توری های استفاده شده در مجموعه مانا پنجره مدل پلیسه ای می باشد که در قاب خود جمع می شود و نسبت به سایر مدل ها دارای عملکرد روان تری می باشند.

 

لزوم استفاده از توری پنجره upvc

 

بیشتر بدانید: توری پنجره upvc 

توری های پنجره دوجداره به ساده ترین روش و با استفاده از بخار شوی قابل تمیز شدن می باشند.در صورتی که بخار شوی در دسترس نداشته باشید می توانید ابتدا با جارو برقی گرد و غبار توری ها را پاک کنید. جهت زدودن گرد و خاک توری باید توری ها باز باشند، سپس با کمک دستمال مرطوب دو طرف توری را تمیز نمایید. هرچقدر به سمت فصل گرما می رویم لزوم استفاده از توری پنجره upvc بیشتر احساس می گردد.

از مهمترین مزایای توری پلیسه که یکی از پرطرفدارترین توری پنجره های یو پی وی سی می باشد عبارتند از:

* جلوگیری از ورود حشرات
* جلوگیری از ورود گرد و غبار
* شست و شوی آسان
* عمر بالا
* مناسب همه شرایط آب و هوایی
* نصب راحت

 

با نصب توری پلیسه ای مخصوص پنجره upvc و پنجره دوجداره شما می توانید جهت تبادل هوا پنجره خود را به راحتی باز نگه دارید بدون اینکه حشرات مزاحم وارد فضای منزل و یا محل کار شما شوند. لزوم استفاده از توری پنجره upvc ذر فصل بهار و پاییز به خوبی احساس می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top