کاربرد توری پلیسه ای پنجره upvc در فصول بهار و تابستان در شهر و روستا برای مسدود کردن راه ورودی حشرات موزی و مزاحم مثل انوع پشه ها و سوسک ها می باشد که به وفور در پنجره ها از آنها استفاده می کنند. توری نصب شده باید یک سری ویژگی هایی باشد که در برابر گرد و غبار و وزش باد مقاوم باشد و بتواند کارایی و اثر بخشی خوبی داشته باشد.

توری پلیسه تک فریم نسل جدید توری ها می باشد. این توری ها از فریم آلومینیوم ساخته شده اند .

توری تک فریم قابلیت جمع شدن به یک طرف را دارد به عبارت دیگر این توری ها به واسطه ریل هایی که در پایین و بالای آنها قرار گرفته می تواند در یک طرف جمع شود.

 

کاربرد توری پلیسه
کاربرد توری پلیسه در درب اورهانگ مدل فرانسوی مطابق با تصویر بالا

کاربرد توری پلیسه ای در انواع مختلف پنجره دوجداره

باز گذاشتن پنجره ها در ساعت هایی از روز جهت جریان هوا و تهویه، طبیعی است. جهت جلوگیری از ورود حشرات موذی، پشه و مگس لزوم استفاده از توری بر روی پنجره ها کاملاً مشهود است.

طبق نظر کارشناسان بهداشت استفاده از مواد شیمیایی جهت از بین بردن حشرات برای انسان زیان دارد و بهترین راه جهت جلوگیری از ورود حشرات از طریق پنجره ها نصب توری بر روی پنجره می باشد.

 

لزوم استفاده از توری های پنجره upvc
کاربرد توری پلیسه به صورت دو طرف بازشو

توری مخصوص پنجره های دوجداره یو پی وی سی از الیاف فایبرگلاس می باشد که ضد گرد و غبار می باشد و باعث کاهش دید نمی شود. قاب توری های پنجره دوجداره از جنس آلومینیوم می باشد که هماهنگ با رنگ پنجره ها می شوند.

قبل از انتخاب نوع توری باید اطلاعات کافی از انواع مختلف توری بدست آورده تا با توجه به محل نصب و احتیاجمان بهترین نوع را انتخاب و نصب نماییم. مهمترین کاربرد توری پلیسه در  پنجره های مربوط به حمام ها و سرویس های بهداشتی است.

توری پنجره های دوجداره در مقابل نور مستقیم آفتاب مقاوم بوده و در برابر تابش خورشید پوسیده نمی شود و آسیب نمی بیند.

لزوم استفاده  از توری پنجره upvc در فصول بهار و تابستان به خوبی دیده می شود و توری یکی از لوازم جانبی بسیار لازم و ضروری جهت یک پنجر دوجداره می باشد.

توری های یو پی وی سی دارای انواع مختلفی هستند از جمله:

* توری پلیسه
* توری مگنتی
*توری رولینگ
* توری ریلی
* توری لولایی
* توری ثابت

کاربرد توری پلیسه
کاربرد توری پلیسه

بیشتر بدانید: توری پنجره 

 

لزوم استفاده از توری پنجره upvc
کاربرد توری پلیسه در انواع مدل های سفید ، رنگی و طرح چوب

توری های پنجره دوجداره به ساده ترین روش و با استفاده از آب یا بخارشوی قابل تمیز شدن می باشند.در صورتی که بخار شوی در دسترس نداشته باشید می توانید ابتدا با جارو برقی گرد و غبار توری ها را پاک کنید.

یک روش ساده برای نظافت توری پنجره :

بهترین روش برای نظافت توری پلیسه ای پنجره دوجداره بدین صورت است که در هنگامیکه توری بسته می باشد و در فریم خود قرار دارد با یک بطری آب آنرا بشوید. اگر این کار را  در زمانی که توری باز است انجام دهیم تای پلیسه های توری بهم می خورد و توری دچار مشکل می گردد.

 

لزوم استفاده از توری پنجره upvc

 

از مهمترین مزایای توری پلیسه که یکی از پرطرفدارترین توری پنجره های یو پی وی سی می باشد عبارتند از:

* جلوگیری از ورود حشرات
* جلوگیری از ورود گرد و غبار
* شست و شوی آسان
* عمر بالا
* مناسب همه شرایط آتب و هوایی
* نصب راحت

بهترین نوع توری پنجره upvc  و پنجره آلومینیومی که در طرح های مختلف قابل تولید می باشد نوع پلیسه ای می باشد که کارکرد آسان و طول عمر بالایی دارد و از دیگر انواع توری های مناسب تر می باشد. 

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top