جلوگیری از ورود گرد و غبار با پنجره upvc آیا امکان پذیر می باشد؟ آیا هر پنجره upvc می تواند چنین ویژگی هایی داشته باشد ؟ با ما همراه باشید تا آخر این نوشته.

متأسفانه امروزه آلودگی هوا جدی گرفته نمی شود، تحقیقات نشان می دهد به زودی بزرگترین معضل بشر مقابله با بیماری های ناشی از آلودگی های هوا می باشد. ما می توانیم با کمی هزینه جهت تعویض درب و پنجره های منزل خود، می توانیم این تأثیرات را کم کنیم. یکی از مهمترین ویژگی های درب و پنجره upvc جلوگیری از ورود کرد و غبار به داخل منازل می باشد.

جلوگیری از ورود گرد و غبار با پنجره upvc به چه صورت انجام می پذیرد؟

  • یراق آلات نقش بسیار مهمی در جلوگیری از ورود گرد و غبار در پنجره upvc را دارند و اگر تولید پنجره با یراق آلات با کیفیت صورت گرفته باشد ، این قابلیت در پنجره شما وجود دارد.

 

  • دومین عامل استفاده از لاستیک های مخصوص و با دوام از نوع epdm می باشد، لاستیک ها در پنجره مثل لاستیک های درب یخچال می باشد که نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.

 

  • سومین عامل مهم ، نصب درست پنجره می باشد که از اطراف آن باد  و گرد و غبار نفوذ نکند.  استفاده از فوم پلی ارتان در نصب پنجره در جلوگیری از ورود گرد و غبار با پنجره upvc بسیار موثر می باشد.

استفاده از نوارهای درزگیر و مکانیزم یراق آلات و قفل های استفاده شده در پنجره upvc این قابلیت را به این پنجره ها داده است که محیطی سالم و آرام و زیبا برای ما مهیا می کنند.
پنجره های دوجداره به دلیل اینکه در قالب فریم خود قرار می گیرند و به خوبی درزبند می شوند عایقی مناسب جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار می باشند.

 

جلوگیری از ورود گرد و غبار با پنجره upvc
جلوگیری از ورود گرد و غبار با پنجره upvc مدل لولایی

با تعویض پنجره های قدیمی آهنی و یا آلومینیومی، با پنجره دوجداره upvc که عایق صوت و گرد و غبار و انرژی هستند علاوه بر فراهم کردن محیطی آرام برای خانواده می توانیم هزینه های مربوط به انرژی را کاهش دهیم.

با تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره upvc شما می توانید از ورود گرد و غبار و دوده به داخل محیط جلوگیری نمایید. و دیگر نیازی به نظافت روزانه گرد و غبار منزل و یا محیط کار نمی باشد.

 

در تولید پنجره های دوجداره upvc اگر سه اصل مهم را رعایت کنیم پنجره استاندارد و عایقی را به مشتری تحویل می دهیم، این سه اصل عبارتند از: متریال های استفاده شده در تولید پنجره های دوجداره اعم از پروفیل، گالوانیزه و یراق آلات و…)، تولید استاندارد، نصب استاندارد و صحیح.

 

بطور خلاصه جلوگیری از ورود گرد و غبار با پنجره upvc به عوامل ذیل مرتبط می باشد:

  • کیپ بودن بازشو و عملکرد یراق لولا و دستگیره
  • کیفیت لاستیک های آب بندی پنجره – نوع epdm
  • کیفیت تولید
  • نصب خوب و کامل

 

جلوگیری از ورود گرد و غبار با پنجره دوجداره upvc
جلوگیری از ورود گرد و غبار با پنجره upvc

 

بررسی موقعیت پنجره های قدیمی مانند فریم های موجود، طرح و بازشوها و موانع و حریم بازشوها می تواند کمک زیادی به انتخاب طرح مناسب جهت پنجره های دوجداره داشته باشد، ما می توانیم با بررسی بیشتر در انتخاب بازشو جهت پنجره های جدید، معایب طراحی پنجره های قدیمی خود را برطرف کرده و پنجره های دوجداره جدید کاملاً با نیاز و چیدمان منزلمان سازگار باشد.

 

عبور صدا از پنجره دوجداره
جلوگیری از ورود گرد و غبار با پنجره upvc به وسیله لاستیک های استاندارد روی فریم

انتخاب شرکتی با تیم مجرب طراحی و تولید و نصب می تواند به شما این اطمینان را بدهد که پنجره های دوجداره یو پی وی شما با حداکثر کیفیت اجرا شده است.
شرکت مانا پنجره با داشتن تجربه تولید پنجره های باکیفیت و استفاده از متریال های عالی و تولید استاندارد و نصب مطابق با استاندارد RAL آلمان نهایت تلاش خود را در ارائه پنجره های کاملاً عایق به مشتریان عزیز را می کند.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top