قیمت پنجره دوجداره وینتک از یک شرکت به شرکت دیگری متفاوت می باشد و این متغیر بودن قیمت به عوامل مختلفی مربوط می باشد. با توجه به اینکه پروفیل وین تک یکی از پروفیل های معروف در بازار می باشد از اینرو مشتریان و مصرف کنندگان انتظارات زیادی از پنجره دوجداره وین تک دارند و شرکت های تولید کننده این نوع پنجره upvc باید بتوانند با تولید استاندارد خود، این انتظار را در مصرف کنندگان بر آورده سازند. اما جرا قیمت پنجره دوجداره وینتک تا این حد متفاوت می باشد؟!

قیمت پنجره دوجداره وینتک

عوامل تاثیر گذار بر قیمت پنجره دوجداره وینتک:

جهت تولیدیک پنجره upvc علاوه بر پروفیل upvc ، یراق  و شیشه دوجداره  نیز مصرف می شوند. از اینرو پروفیل upvc بخشی از قیمت تمام شده یک پنجره می باشد و قیمت یراق و شیشه دوجداره و قیمت نصب نیز بر قیمت تمام شده پروفیل upvc تاثیر گذار می باشند.

  • پروفیل پنجره دوجداره وینتک: پروفیل upvc به صوت شاخه های ۶ متری خریداری می شود و در محل انبار محصول کارخانه تولید کننده به صورت استاندارد دپو می شود. وین تک تنها فروشنده پروفیل یو پی وی سی می باشد، جهت استحکام بخشیدن به پروفیل upvc و متعاقب آن پنجره upvc ، داخل این پروفیل ها گالوانیزه u شکل به ضخامت ۱/۲۵ میلیمتر قرار می دهند.
  • این گالوانیزه حتما باید به صورت یکپارجه و با صخامت ۱/۲۵ میلیمتر باشد در غیر اینصورت پنجره دوجداره اصلا از استحکام کافی برخوردار نیست و در برابر فشار های وارد شده از طرف باد به راحتی دفورمه می شود و تاب بر می دارد و خاصیت عایق بودن خود را در اثر خارج شده از رگلاژ از دست می دهد. همچنین پیچ های لولا و نصب حتما باید از داخل گالوانیزه عبور کنند تا محکم شوند در غیر اینصورت در جای خود شل و گشاد می شوند.

آیتم دیگری که در کارخانه تولید پنجره دوجداره به پروفیل upvc اضافه می گردد لاستیک های آب بندی قسمت های فریم و لنگه بازشو می باشد، این لاسیتک ها در هنگام بسته شدن پنجره بر روی یکدیگر فشرده می شوند و پنجره کاملا عایق و آب بند می گردد.

جنس این لاستیک ها باید طوری انتخاب شود که با توجه به شرایط آب و هوایی و گرم و سرد شدن، و تابش شدید نور خورشید در تابستان و سرمای شدید در زمستان، کیفیت خود را از دست ندهند و تکه تکه نشوند و از بین نروند. بهترین نوع لاستیک نوع epdm می باشد که در یک پنجره خوب و اینده آل و عایق حتما باید از این نوع لاستیک استفاده شود.

 

اولین نکته مهم که باید توجه کرد تولید استاندارد و بر اساس الزامات فنی می باشد. اختلاف قیمت پنجره ویستابست و وینتک تنها باید در قیمت پروفیل باشد و گرنه سایر اقلام باید بطور یکسان و با یک کیفیت و طبق الزامات فنی تولید گردد.

 

 

بیشتر بدانید: پروفیل upvc استاندارد 

بیشتر بدانید: محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره 

قیمت پنجره دوجداره وینتک در تهرانجهت تولیدیک پنجره upvc علاوه بر پروفیل upvc ، یراق  و شیشه دوجداره  نیز مصرف می شوند. از اینرو پروفیل upvc بخشی از قیمت تمام شده یک پنجره می باشد و قیمت یراق و شیشه دوجداره و قیمت نصب نیز بر قیمت تمام شده پروفیل upvc تاثیر گذار می باشند.

 

۲ آینم گفته شده در بالا، گالوانیزه و لاستیک از عوامل تعیین کننده در قیمت پنجره دوجداره وین تک می باشد که به قیمت پروفیل وینتک اضافه می شود. دلیل اینکه قیمت هر متر طول پروفیل وینتک یک شرکت با شرکت دیگر متفاوت است بر می گردد به همین ۲ آینم، نوع و ضخامت و یکپاچگی گالوانیزه و بودن در تمام سطوح پنجره و نوع لاستیک های آب بندی که باید از نوع epdm باشد، با تغییر در این ۲ آیتم قیمت هر متر طول پروفیل وینتک کاهش می یابد.

 

  • یراق آلات پنجره upvc: نوع برند یراق آلات و کامل بودن آن از عوامل دیگر در قیمت پنجره دوجداره ویتک می باشد. جهت پنجره دوجداره می توان از یراق آلات آلمانی و ترک استفاده کرد ، برند های معروف یراق آلات ترک به ترتیب عبارتند از : ورنه، آکادو، وی اچ اس ، هر کدام از این یراق آلات قیمت مخصوص خود را دارند و یا اگر یراق آلات متفرقه برند ترک. اینکه در پنجره از لولای قابل تنظیم با تحمل وزن بالا استفاده شود یه قیمت دارد و اینکه از لولاهای معمولی استفاده شود یه قیمت دیگری.
  • در یک پنجره استاندارد حتما باید از لولای قابل تنظیم استفاده شود چون هم تحمل وزن بالایی دارد و دوم اینکه باعث می شود پنجره عایق تر شود و از پشت لولا صدای بیرون به داخل وارد نمی شود.  اگر می خواهید یک پنجره افتصادی و مقرون به صرفه داشته باشید از یراق تک حالته استفاده نمایید. از برنده ای معروف یراق آلات آلمانی می توان به roto آلمان و gu اشاره کرد.

 

  • قیمت شیشه دوجداره : شیشه دوجداره با توجه به اینکه بصورت دستی ، کارگاهی  نیمه صنعتی و کارخانه ای تمام صنعتی تولید شوند ، قیمت های مختلفی دارند. با توجه به نیاز  و خواسته های خود از یک پنجره دوجداره ، می توانید نوع شیشه دوجداره خود را انتخاب نمایید. بهترین نوع شیشه دوجداره کارخانه ای و تمام صنعتی می باشد.
  • شیشه نیمه صنعتی کارگاهی در رتبه دوم قرار دارد. یک شرکت ممکن از در محصولات پنجره دوجداره وین تک از شیشه های تمام صنعتی استفاده کند و یک شرکت ممکن است از شیشه دوجداره کارگاهی یا نیمه صنعتی استفاده نماید از اینرو قیمت های آنها متفاوت می باشد. شیشه دوجداره حتما باید گاز آرگون و مواد رطوبت گیر داشته باشد.

 

 

قیمت پنجره دوجداره وینتک مانا پنجره

 

 

  • کیفت تولید و نصب: عامل آخری که در قیمت پنجره دوجداره تاثیر گذار می باشد کیفت تولید و کیفیت نصب می باشد. اینکه پنجره دوجداره شما با چه ماشین آلاتی و چه ابزار دقیقی تولید شود با اینکه پنجره دوجداره شما در یک کارگاه معمولی تولید شود، قیمت آن متفاوت می باشد. نصب نیز عامل مهمی در قیمت می باشد ، نصب باید با تزرزیق فوم و چسب سیلیکون صورت پذیرد، اگر در نصب از فوم استفاده نشود یه قیمت دارد و اگر استفاده شود یک قیمت دیگر، بادخور ۸ میل در عرض و ارتفاع جهت تزریق فوم حتما باید در اندازه گیری و نصب پنجره لحاظ گردد.

 

 

قیمت پنجره دوجداره وینتک لولایی

با مطالعه موارد بالا می توان دلیل اینکه چرا قیمت پنجره دوجداره وینتک از یک شرکت تا شرکت دیگری متفاوت است را براحتی پی ببرید. در تولید پنجره دوجداره با پروفیل های مختلف ، خیلی از اجزاء هستند که ثابت می باشند و در انوع مختلف پنجره دوجداره ویستابست ، وینتک ، هافمن ، واناوین ، بوتیا و ……. مشترک هستند و تنها نوع و برند پروفیل تغییر می کند اما متاسفانه با ارزان شدن قیمت پروفیل در سایر اجزاء پنجره نیز ارزان سازی می شود جهت فروش با قیمت  مناسب تر، که این کار یک اشتباه بسیار بزرگ است که در نهایت نارضایتی مشتری را بهمراه خواهد داشت، در ابتدا ممکن است گفته شود به به چه پنجره ارزان قیمتی اما در طی دوره مصرف ایرادات پنجره ، خود را نشان خواهد داد. با تغییر نوع پروفیل upvc فقط باید قیمت پروفیل کاهش یا افزایش یابد و در سایر اجزاء باید استاندارد های لازم و یا حدافل آن به کار گرفته شود.

 

در هنگام خرید پنجره دوجداره وین تک به چه نکاتی باید توجه کرد:

 

۱- اولین نکته مهم که باید توجه کرد تولید استاندارد و بر اساس الزامات فنی می باشد. اختلاف قیمت پنجره ویستابست و وینتک تنها باید در قیمت پروفیل باشد و گرنه سایر اقلام باید بطور یکسان و با یک کیفیت و طبق الزامات فنی تولید گردد.

۲- بازدید از پروژه های انجام گرفته توسط شرکت تولید کننده پنجره دوجداره وین تک

۳- داخل پروفیل های پنجره حتما گالوانیزه u شکل با ابعاد مشخص و ضخامت ۱/۲۵ استفاده شده باشد.

۴-چک شود که نوع لاستیک های آب بندی پنجره از نوع epdm باشد

۵- یراق آلات بصورت استاندارد و از برند معتبر و آنهم بصورت ست کامل استفاده شده باشد.

۶- شیشه دوجداره خود را بر اساس نوع و میزان آلودگی صوتی محل نصب پنجره انتخاب نمایید.

۷- اندازه گیری دقیق قبل تولید پنجره و چک کردن سمت و جهت بازشو ها.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top