یکی از انواع پنجره دوجداره ،نوع فولکس واگنی می باشد. پنجره دوجداره فولکس واگنی را می توان از نسل پنجره های خاص و لوکس به شمار آورد، تفاوت این نوع پنجره  با پنجره دوجداره لولایی در یراق آلات استفاده شده در آن می باشد.

در واقع نوع پروفیل پنجره مصرفی همان نوع پروفیل پنجره لولایی با همان ساختار می باشد که یراق پنجره فولکس واگنی بر روی آن نصب و مونتاژ می گردد. البته ممکن است در این نوع پنجره دوجداره  از نوع پروفیلهایی استفاده شود تا مقاومت پنجره بالاتر برود اما در حالت کلی در پنجره فولکس واگنی از پروفیل پنجره دوجداره استفاده می شود.

 امتیازات پنجره دوجداره فولکس واگنی

 

۱-طراحی بازشو و شیشه بزرگتر پنجره دوجداره فولکس واگنی نسبت به پنجره لولایی و کشویی

شما در پنجره دوجداره لولایی و کشویی به علت مسائل فنی قادر نخواهید بود ابعاد بازشو بزرگتری از اندازه های استاندارد و رایج اجرا کنید اما در پنجره دوجداره فولکس واگنی این مسئله تا حدودی بهبود یافته است و می توانید بازشو بزرگتری نسبت به پنجره پنجره لولایی داشته باشید.

پنجره دوجداره فولکس واگنی
پنجره دوجداره فولکس واگنی

مکانیسم بازشوندگی خاص پنجره های فولکس واگنی سبب شده است که تا یک عایق قوی با توان ۱۰۰ درصدی در برابر انتقال حرارت، صوت و آلودگی های هوا باشد.

۲-عدم اشغال فضای داخلی با پنجره  فولکس واگنی

یکی ار حسن های پنجره upvc مدل فولکس واگنی نوع بازشو آن می باشد.

در این نوع پنجره  به علت نوع بازشو خود که شبیه به پنجره کشویی می باشد در هنکام باز شدن فضای داخلی اتاق را اشغال نمی کند .

همچنین این نوع بازشو در  هنگام باز شدن تداخلی با پرده نخواهد داشت.

 

پنجره دوجداره فولکس واگنی
پنجره دوجداره فولکس واگنی

 

آب بندی و هوابندی کامل در پنجره upvc مدل فولکس واگنی

همانطور که در ابتدای مطالب این مقاله گفتیم پروفیل پنجره فولکس واگنی همان پروفیل پنجره دوجداره لولایی می باشد ، در نتیجه به علت وجود لاستیک ها بر روی پروفیل بازشو و فریم و عملیات آب بندی و هوابندی انجام می شود. همچنین بر روی یراق آلات  این نوع پنجره  همانند پنجره دوجداره لولایی قطعات و زبانه های مقابل طراحی شده است که باعث فشردگی بیشتر لاستیک ها بر روی سطح پروفیل پنجره می شوند و امر فیتینگ را تسهیل می بخشد.

اين نوع پنجره upvc آبندی بسیار كاملي دارد و از قطعات زيادي ساخته شده است كه بر روي دو ريل حرکت می کند. به لحاظ مکانیسم بازشوندگی و حرکت، تركيبي از حركت تلسكوپي و افقي دارد (مانند درب خودرو فولكس واگن). این خصوصیت باعث کامل شدن فيتينگ آن مي شود و قفل ها همزمان با بسته شدن از چهار جهت درگير مي شود.

 

کاهش و حذف صدای مزاحم توسط پنجره فولکس واگنی

با تمام تفاسیری که در بالا درباره  این پنجره گفته شد به قطع می توان این پنجره را در جزئیات کامل و قابل قبول دانست.

استفاده از یک شیشه دوجداره با ساختار صحیح می تواند فواید پنجره  فولکس واگنی را تکمیل نماید.

پنجره upvc مدل فولکس واگنی می تواند همانند سایر پنجره های استاندارد دوجداره کاهش صداهای مزاحم را به بهترین نحو انجام دهد.

 

جهت سفارش محصول پنجره  upvc مدل فولکس واگنی با واحد فروش مانا پنجره تماس حاصل فرمایید. 

 

 

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 3 Comments

  1. سلام
    لطفا توضیح بدین که ایا امکان ساخت پنجره کشویی فولکس واگنی در ابعاد ۳ متر عرض و ۲ متر ارتفاع وجود دارد ؟
    مثلا ۳ لنگه یک متری یا ۴ لنگه ۷۵ سانتی ؟
    شما میسازین ؟ قیمت ؟
    با تشکر
    سعید مشاور
    ۰۹۱۲۲۷۵۷۳۱۲

    1. سلام/ بله امکان ساخت پنجره فولکس واگنی در این ابعاد وجود دارد. جهت استعلام قیمت با شماره های واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top