پنجره آکاردئونی  upvc و آلومینیومی از جمله پنجره های بسیار با کیفیت و پرکاربرد در صنعت پنجره سازی است که با وجود مزایای بسیاری که دارد توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند و جزو پنجره های با دوام و با کیفیتی است که قابل اجرا برای پروژه های بزرگ و محیط های مختلف است. این نوع پنجره یک مزیت بسیار مهم دارد که شما می توانید با باز کردن آن ، فضای دو محیط را یکسان کنید.

بعنوان مثال اگر برای بالکن بزرگ جلوی اتاق پذیرایی از این سیستم پنجره استفاده کرده باشید، با باز کردن این پنجره و جمع کردن لت ها بر روی یکدیگر ، می توانید مطابق با فیلم زیر ، دو فضا را یکسان کنید، مخصوصا جهت مراسم های خاص

فیلم پنجره اکاردئونی / پروژه انجام شده با پروفیل و یراق اروپایی در مانا پنجره

 

 

مزایای پنجره آکاردئونی upvc و آلومینیومی

پنجره upvc، پنجره ای از جنس پروفیل یو پی وی سی و مقاوم است که مواد اولیه و اصلی در تشکیل آن، نفت خام و نمک طعام است که در نهایت می توان از این مواد به پنجره ای بسیار با کیفیت و مقاوم دست یافت که در ادامه شما را با برخی از مزیت های گسترده پنجره آکاردئونی از جنس یو پی وی سی، آشنا می کنیم.

 

  • پنجره آکاردئونی upvc یا آلومینیومی ، ضد آب است به همین دلیل می توان از این پنجره برای مکانی با هر نوع شرایط آب و هوایی استفاده کرد بنابراین از نمونه های برتر پنجره نسبت به متریالی همچون چوب و دیگر فلزات است.
  • عملکرد عالی این نوع پنجره upvc در جلوگیری از اتلاف گرما و انتقال اصوات، از جمله ویژگی های بارز آن است که در زمستان و تابستان هوای فضای داخلی را متعادل نگه می دارد و به شما در کاهش مصرف انرژی کمک شایانی می کند.

پنجره دوجداره در متراژ بالا و مدل آکاردئونی

بیشتر بخوانید : انواع لولای پنجره دوجداره

  • پنجره آکاردئونی upvc یا آلومینیومی  را می توان برای عرض های بالاتر از دو متر نیز بکار برد به همین دلیل از نمونه پنجره های محبوب برای استفاده در بالکن، تراس و حیاط است که با استفاده از این نوع پنجره ها در این محیط می توان از ایجاد مانع جلوگیری کرد و دو فضای متفاوت را با هم ترکیب کرد و فضای بیشتری را برای محیط ایجاد کرد.

 

  • از جمله مزیت های برجسته در پنجره آکاردئونی upvc می توان به نحوه باز شدن آن اشاره کرد که به شکل های مختلفی این پنجره را می توان باز کرد و برخی از پنجره ها با لنگه هایی تاشو ساخته می شوند که این نوع پنجره بسیار مناسب ویلا و فضاهایی با ویوی زیبا و دلباز خواهد بود که به پنجره ای با ابعاد و ارتفاع بسیار زیاد نیاز است.

 

  • یو پی وی سی که در پنجره آکاردئونی بکار رفته است، دوستدار محیط زیست است و قابل بازیافت است که این ویژگی در کنار دیگر مزیت های این نوع پنجره باعث شده است تا روز به روز بر تعداد طرفداران آن افزوده شود.

 

  • این مدل پنجره به صورت آکاردئون و یا تاشو روی یکدیگر قرار می گیرند از این رو فضای کمتری را اشغال می کنند و هیچ گونه مانعی روی پنجره قرار ندارد که باعث دیده شدن فضای بیشتری از بیرون می شود و پنجره بدون مانع و به راحتی روی هم تا می خورد.

 

  • نام دیگر پنجره آکاردئونی upvc، فولدینگ است که می توان آن را با استفاده از پروفیل های رنگی، طرح چوب، انواع شیشه های تک جداره و دوجداره اجرا کرد.

 

پنجره دوجداره در متراژ بالا و مدل آکاردئونی

بیشتر بخوانید : پنجره دوجداره کشویی

کارگاه ساخت پنجره آکاردئونی upvc

پنجره آکاردئونی upvc، از سازه های محبوب   مانا پنجره است که برای عرض های بالاتر از دو متر مناسب است بنابراین شما می توانید از این نوع پنجره با ویژگی های خوبی که بیان شد در درب ورودی ویلا، پنجره، تراس و بالکن استفاده کنید.

با انتخاب این مدل پنجره تا سالیان سال می توانید از ویژه گی های  آن همچون دوجداره بودن، مقاوم بودن، ضدآب بودن و غیره بهره‌مند گردید. کافیست مجموعه ما را انتخاب کنید و پس از سفارش پنجره آکاردئونی، آن را درب منزل تحویل بگیرید و با راهنمایی کارشناسان ما نصب کنید.

ماناپنجره تولید کننده انواع پنجره های دوجداره با مدل های مختلف بازشو است. این واحد تولیدی در ساخت محصولات خود از باکیفیت ترین مواد اولیه، یراق آلات و پروفیل استفاده می‌کند.

همچنین در خطوط تولید خود ماشین آلات پیشرفته ای در اختیار دارد که به همراه کمک گرفتن از تکنیسین‌های باتجربه باعث شده تا پنجره های بادوام و مرغوبی را به مشتریان عرضه بدارد.

برای اطلاع از قیمت ها و نحوه سفارش می توانید با شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top