در این مقاله قصد داریم به بررسی راهنمای خرید پنجره ی دوجداره بپردازیم، چرا که پنجره دوجداره نسبت به سایر انواع پنجره بهتر می باشد. استفاده از پنجره upvc در منزل دارای مزایای بسیاری است که از میان آن ها می توان عدم عبور سرما و همین طور سر و صدا به داخل خانه اشاره کرد.

به همین دلیل هم هست که غالبا با فرا رسیدن فصل سرما بسیاری از افراد سعی می کنند که با خرید پنجره دوجداره، محیط خانه خود را گرم تر نگه دارند و آرامش درون آن را نیز حفظ کنند.
در صورتی که پنجره دوجداره یو پی وی سی خوب و استاندارد را از یک شرکت قابل اعتماد و متخصصان با تجربه در این زمینه سفارش دهید نسبت به سایر پنجره ها ارزشمندتر و دارای مزایای بیشتری می باشد. اما باید مراقب متخصصان بی تجربه باشید، توجه داشته باشید که پایین بودن قیمت نمی تواند طبیعی باشد.

بیشتر بدانید: نکات مهم در کیفیت درب و پنجره upvc و راهنمای خرید پنجره دوجداره

در درون پروفیل پنجره دوجداره upvc حفره هایی وجود دارد که باعث گردش هوا در پروفیل می شود. هرچه حفره های بیشتری در پروفیل وجود داشته باشد، پروفیل بهتر و خاصیت عایق بندی بیشتری خواهد داشت.

راهنمای خرید پنجره دوجداره: پروفیل

پروفیل پنجره دوجداره در راهنمای خرید
راهنمای خرید پنجره دوجداره

در درون پروفیل پنجره دوجداره upvc حفره هایی وجود دارد که باعث گردش هوا در پروفیل می شود. هرچه حفره های بیشتری در پروفیل وجود داشته باشد، پروفیل بهتر و خاصیت عایق بندی بیشتری خواهد داشت.

شما همچنین به گالوانیزه پنجره دوجداره باید توجه داشته باشید چون بسیار مهم است و مقاومت پنجره شما را در برابر فشار افزایش خواهد داد و در مجموع استحکام پنجره شما را مشخص خواهد کرد.

ضخامت گالوانیزه بسیار مهم است. ضخامت گالوانیزه به طور مستقیم متناسب با نوع پروفیل شما تعیین می شود. وزش شدید باد به خصوص در طبقه های بالا می تواند پروفیل های سبک وزن که گالوانیزه در آنها استفاده نشده را از بین ببرد.

برای انتخاب بهترین پروفیل مصرفی، ما بایستی در ابتدا به کیفیت و در مرحله بعد به نوع پروفیل مناسب دست پیدا نماییم. منظور از کیفیت پروفیل، نوع یو پی وی سی، تولید و اکسترود آن می‌باشد که البته ما می‌توانیم صرفاً به شهرت خصوصیات تکنیکال و گارانتی کارخانه آن برند تکیه نماییم.

از دیگر خصوصیات پروفیل، کانال بندی داخلی و یا همان شبکه داخلی آن می‌باشد که برای کاربردهای مختلف طراحی شده است و برای انتخاب بهینه این آیتم، کارشناسان تولیدکننده می‌توانند راهنمایی‌های لازم را ارائه نمایند.

بطور مثال در مکان‌هایی که آلودگی صوتی بسیار بالاست طبیعتاً ما بایستی از پروفیلی استفاده نماییم که حداقل دارای ۵ کانال داخلی بوده و قابلیت نصب شیشه های سه جداره را دارا باشند.

راهنمای خرید پنجره دوجداره : یراق آلات

یراق آلات پنجره دوجداره در راهنمای خرید
راهنمای خرید پنجره دوجداره

یراق آلات پنجره شامل این موارد می باشد: دستگیره، اسپانیولت و لولا که باید از بهترین کیفیت برخوردار باشند. در انتخاب یراق آلات پنجره دو جداره همواره بایستی مد نظر داشت که انتخاب یراقی که مجموعه ای از تمامی کارکردها را دارد الزامی نیست و قطعا این نوع انتخاب، هزینه های ما را بالا خواهد برد. بهتر است با توجه به عملکرد و کارکرد هر لنگه از پنجره، یراق مناسب را بکار گیریم.

در این بخش برندها و کارخانه های مختلفی فعال هستند که هر یک به خودی خود، دارای کیفیت و مشخصاتی هستند. ولی اگر بخواهیم یراقی را انتخاب نماییم که پاسخگوی کار ما باشد و دچار مشکل نگردد، می‌توان از یراق های تولید کشور ترکیه و همچنین در کیفیت بالاتر، از یراق آلات آلمانی بهره برد.

یکی از موارد تضمینی تجهیزات یراق زن اتوماتیک می‌ باشد که این تجهیزات به ابزار اتوماتیک لیزری اندازه گیری یکپارچه مجهز بوده و سوراخ‌ هایی برای یراق ایجاد می‌نماید که در یک ماتریس بوده و بالاترین هماهنگی و کمترین خطا را داراست.

همان‌طور که می دانید یراق پنجره به سبب دارا بودن قطعات متعدد، در تمامی بخش های پروفیل بسیار حساس می‌باشد و بایستی حتماً از بکارگیری یراق آلات غیر استاندارد جدا خودداری کرد.

راهنمای خرید پنجره دوجداره: شیشه دوجداره

شیشه دوجداره در راهنمای خرید
راهنمای خرید پنجره دوجداره و انتخاب نوع شیشه دوجداره

شیشه مهمترین قسمت از کل پنجره upvc شما می باشد. پنجره های سه جداره معمولا در مناطقی با آب و هوایی خیلی خاص و نامناسب استفاده می شود. این نوع سازه مقاومت خاصی در برابر شرایط آب و هوایی سخت خواهند داشت. در مناطقی که آب و هوا مناسب است معمولا مردم ترجیح می دهند پنجره دوجداره نصب کنند.

شاید یک از کارکردی ترین بخش‌های پنجره دو جداره یو پی وی سی را بتوان شیشه دو جداره آن نام برد. این شیشه ها با استفاده از اسپیسر به یکدیگر کلاف شده اند و از هم، بسته به مدل و کارکرد، ۱ تا ۳ سانتیمتر فاصله دارند تا بتوان در فضای مابین آن از گاز آرگون استفاده نمود و همچنین بالاترین عایق حرارتی و صوتی را ایجاد کرد.

پر کردن گاز آرگون میانی در بین شیشه ها به ‌قدری مهم است که شاید بتوان گفت تا ۷۰% از عملکرد ایده آل محصول به آن مربوط بوده و چنانچه این کار بصورت غیر استاندارد انجام شود، در فصل سرما داخل شیشه را بخارهای موجود در رطوبت هوا اشغال کرده و ماهیت کلی پنجره را زیر سؤال می‌برد.

مونتاژ

مونتاژ پنجره دوجداره در راهنمای خرید
فرآیند مونتاژ، برش و نحوه اتصال پروفیل ها بر اساس نقشه پروژه با ماشین آلات استاندارد، کمترین میزان دخالت انسانی، اپراتورهای متخصص و متریال استاندارد انجام می گیرد.

فرآیند تولید شیشه دوجداره به صورت کاملا مکانیزه و تایید شده توسط اداره استاندارد می باشد تا در نهایت ما بتوانیم محصولی با کیفیت را به دست مشتریان عزیز برسانیم که نتیجه آن پنجره upvc استانداری است که به راحتی مانع ورود گرد و غبار و سرما و گرما می شود.

نصب

نصب پنجره دوجداره در راهنمای خرید
ما با بکارگیری متریال با کیفیت به همراه فرآیند استاندارد مونتاژ، در و پنجره دوجداره تولید شده را با حمل صحیح به محل نصب شما عزیزان می رسانیم. پس از آن فرآنید نصب پنجره توسط متخصص نصب و رگلاژ انجام می شود و در نهایت چک لیست نهایی کیفیت نصب توسط مهندس اجرا پروژه تحویل می گردد.

بیشتر بدانید: بهترین تولید کننده پنجره دوجداره

شاید یک از کارکردی ترین بخش‌های پنجره دو جداره یو پی وی سی را بتوان شیشه دو جداره آن نام برد.

برای آن که بتوانید پنجره دوجداره مناسب و ایده آلی خریداری کنید باید در زمان انتخاب این محصول راهنمای خرید آن را نیز در نظر داشته باشید. یک انتخاب خوب نیازمند آگاهی از گزینه های موجود و یا آشنایی با اجزای یک محصول می باشد.

در محصولاتی مانند درب و پنجره دوجداره نه تنها اجزای تشکیل دهنده آن در انتخاب ما اهمیت دارد، بلکه روند تولید آن از اندازه گیری تا نصب و رگلاژ نیز در کیفیت و قیمت پنجره دو جداره که از مهم ترین المان های خرید یک محصول به حساب می آید تاثیرگذار است. پنجره upvc در صورت تولید و نصب استاندارد می تواند قابلیت بسیار بالایی در جهت صرفه جویی در مصرف انرژی و کنترل آلاینده های هوا و صوتی نماید.

بیشتر بدانید: قیمت پنجره آلومینیومی 

مجموعه مانا پنجره یکی از تولیدکنندگان برتر پنجره دو جداره در ایران است که محصولات خود را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد، اگر قصد خرید این نوع از پنجره ها را دارید می توانید با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top