با پیشرفت تکنولوژی در تولید درب و پنجره دوجداره ، این مدل از پنجره ها  باعث فراهم شدن آسایش و آرامش برای مصرف کنندگان شده است. پنجره upvc نوعی عایق صوتی و حرارتی می باشند که میزان قابل توجهی از انتقال صوت و هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. این پنجره ها مشخصات خاصی دارند که در این نوشته سعی بر این است که به ویژگی های بهترین پنجره دوجداره اشاره شود.

پنجره های قدیمی به دلیل استفاده از پروفیل آهن علاوه بر افزودن بار اضافی بر ساختمان، با گذشت زمان در اثر شرایط جوی دچار زنگ زدگی می شوند اما پروفیل های دوجداره یو پی وی سی بسیار با کیفیت بوده و از مقاومت بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی دارد و همچنین با توجه به وزن کم آن ها ،  بار اضافی بر سازه ساختمان اضافه نمی شود.

مقاومت بسیار بالای پنجره های دوجداره upvc، قابلیت طراحی متنوع و زیبا، جلوگیری از هدر رفتن انرژی، جلوگیری از عبور صوت، جلوگیری از ورود گرد و غبار، مقاومت بالا در برابر تابش اشعه ماوراء بنفش خورشید، عدم تغییر رنگ، عدم اشتعال، عدم زنگ زدگی، مقاومت در برابر خوردگی و رطوبت هوا، امنیت در برابر سرقت، آسان بودن نصب، عدم نیاز به رنگ اولیه و سالیانه، تنوع رنگ، نظافت آسان، قیمت مناسب، تنوع بازشوها، چندین مشخصه بارز پنجره دوجداره می باشند.

 

ویژگی های بهترین پنجره دوجداره

 

در اینجا ذکر این نکته لازم است که تمامی مشخصه های مثبتی که در بالا گفته شد، به آن شرط است که پنجره دوجداره شما بصورت خوب و اصولی تولید شده باشد در غیر اینصورت هرگز دارای ویژگی های فوق نخواهد بود، پس در خرید پنجره دوجداره باید دقت کافی را داشته باشید و با مطالعه و تحقیق شرکت مورد نظر را انتخاب نمایید. در غیر اینصورت هرگز انتظارات و خواسته های شما را از یک پنجره دوجداره برآورده نخواهد کرد.

 

بیشتر بدانید: قیمت پنجره دوجداره 

ویژگی های بهترین پنجره دوجداره  upvc چیست؟

• پنجره های دوجداره بدلیل استفاده از شیشه دوجداره دارای امنیت بالایی است، زیرا شکستن دو جدار شیشه به فشار بالایی احتیاج دارد.

• گاز آرگونی که بین دوجدار شیشه تزریق می شود عایق حرارتی می باشد و در برابر خروج گرما مقاومت می کند.

• نصب پنجره دوجداره مانع از هدر رفتن انرژی می گردد.

• پنجره دوجداره یو پی وی سی بدلیل استفاده از شیشه دو یا چند جداره میزان ورود صدا را کاهش داده و باعث ایجاد محیطی آرام برای خانواده می گردد.

• پنجره دوجداره در برابر پوسیدگی و خوردگی مقاوم می باشند.

• پنجره دوجداره upvc در برابر نفوذ آب مقاوم می باشد و گرد و غبار به آسانی از آنها نفوذ نمی کند.

• پنجره دوجداره در برابر نور خورشید مقاوم است و تغییر رنگ نمی دهد.

• پنجره دوجداره یو پی وی سی در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم است و تغییر شکل نمی دهد.

• نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد زیرا هزینه های مربوط به سرمایش و گرمایش را کاهش می دهد.

 

 

ویژگی های بهترین پنجره دوجداره

 

همانطوری که در بالا به ویژگی های بهترین پنجره دوجداره اشاره شد، در اینجا ذکر این نکته لازم است که تمامی مشخصه های مثبتی که در بالا گفته شد، به آن شرط است که پنجره دوجداره شما بصورت خوب و اصولی تولید شده باشد در غیر اینصورت هرگز دارای ویژگی های فوق نخواهد بود، پس در خرید پنجره دوجداره باید دقت کافی را داشته باشید و با مطالعه و تحقیق شرکت مورد نظر را انتخاب نمایید. در غیر اینصورت هرگز انتظارات و خواسته های شما را از یک پنجره دوجداره برآورده نخواهد کرد.

 

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top