پنجره دوجداره ارزان پنجره ای است که علاوه بر قیمت مناسب در تولید آن از مواد با کیفیت و استاندارد بکار رفته باشد و بطور کلی قیمت تمام شده آن برای مشتری مناسب باشد.

اگر شما برای تعویض پنجره قدیمی یا ساختمان نوساز خود به دنبال پنجره دوجداره  هستید، برای خرید با ارقام و قیمت های متفاوتی رو به رو شدید تعجب نکنید، جدیدا نوعی از پروفیل ها و یراق آلات درب و پنجره دوجداره وارد بازار شده اند که قیمت بسیار پایینی دارند و در مقابل بسیار بی کیفیت هستند.

ما در این جا قصد داریم شما را با عواملی که بر قیمت پنجره دوجداره تاثیر دارد آشنا کنیم تا در این راستا بتوانید به هنگام خرید، پنجره دوجداره ای را انتخاب کنید که هم عایق خوبی باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد.

 

بیشتر بدانید: طراحی پنجره دوجداره

 

از جمله عوامل موثر بر قیمت پنجره دوجداره می توان نوع پروفیل upvc، نوع یراق آلات مصرفی، نحوه ی تولید، نحوه ی نصب و نوع شیشه دوجداره مصرفی را نام برد.

 

پنجره دوجداره ارزان: نوع پروفیل upvc

پنجره دوجداره ارزان

 

پروفیل upvc پنجره دوجداره باید متناسب با شرایط آب و هوایی ایران تولید شود و در مقابل تابش نور خورشید در سطح آن تغییر رنگ و یا ترک خوردگی بوجود نیاید. تعیین قیمت پروفیل upvc با توجه به نوع گالوانیزه داخلی بر حسب متر طول محاسبه می شود. مشاهده شده که برخی از تولید کنندگان در پروفیل های ساخت درب و پنجره دوجداره، گالوانیزه استفاده نمی کنند که باعث کاهش استحکام و مقاومت پنجره می شود و در پایین آمدن قیمت پنجره تأثیر می گذارد.

 

پنجره دوجداره ارزان: نوع یراق آلات مصرفی

پنجره دو جداره ارزان

بعد از پروفیل، نوع یراق آلات مصرفی بیشترین تأثیر را در قیمت پنجره دوجداره دارد. مشتری باید نوع یراق آلات پنجره دوجداره خود را براساس نیاز خود از انواع مدل های بازشو انتخاب کند. یراق آلات آلمانی و ترک بهترین عملکرد را در پنجره های دوجداره از خود نشان داده اند. 

قیمت یراق آلات براساس نوع بازشو، ارتفاع و عرض آن تخمین زده می شود.


پنجره دوجداره ارزان: نحوه ی تولید

بعد از این که شما مواد اولیه مرغوب را انتخاب کردید باید آن را در اختیار تولید کننده خبره و توانا قرار دهید تا یک پنجره دوجداره کاملا عایق را در اختیار شما بگذارد. از جمله عوامل مهمی که در تولید پنجره دوجداره تأثیر گذار است، می توان به نوع گالوانیزه داخلی پروفیل upvc اشاره کرد که باید حتما با ضخامت ۱/۵ یا ۱/۲۵ به صورت U شکل درون پروفیل به صورت یکپارچه وجود داشته باشد که باید در انتخاب آن دقت کرد.

 

پنجره دوجداره ارزان: نحوه نصب

نحوه ی نصب عامل دیگری است که بر قیمت کلی پنجره دوجداره تأثیر دارد. وقتی شما بهترین مواد اولیه و بهترین تولید کننده را انتخاب کردید الان باید پنجره دوجداره شما به صورت کاملا استاندارد نصب گردد تا پنجره شما در مقابل آلودگی صوتی، گرما و سرما کاملا عایق باشد. 

اگر شما بهترین پنجره دوجداره را انتخاب کنید ولی نصب شما به صورت صحیح و استاندارد نباشد کلیه انتظارات شما از یک پنجره دوجداره برآورده نمی شود. 

 

نوع شیشه دوجداره مصرفی در پنجره دوجداره ارزان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

پنجره دو جداره ارزان

 

با دانستن این مسئله که ۸۰% پنجره شما را شیشه تشکیل می دهد، پس باید در انتخاب نوع شیشه دقت فراوانی کنید. قیمت پنجره با توجه به نوع شیشه به کار رفته تغییر می کند. برای مثال شیشه های دوجداره صنعتی هر متر مربع A تومان است و شیشه های دوجداره کارگاهی که فقط ۲ جدار شیشه دارد، هر متر مربع B تومان. 

شیشه های دوجداره باید کلا به صورت صنعتی ساخته شود و عایق بندی آن ها به گونه ای باشد که گاز آرگون تزریق شده به هیچ عنوان از آن خارج نشود. همچنین شیشه نقش بسیار مهمی در کاهش آلودگی صوتی تا میزان  ۸۰% را دارد.

 

بیشتر بدانید: تولید و نصب پنجره دوجداره در اشکال شکسته و هلال

 

بعد از پروفیل، نوع یراق آلات مصرفی بیشترین تأثیر را در قیمت پنجره دوجداره دارد.

 

نتیجه گیری

با توجه به مطالب گفته شده نتیجه گیری می شود که پنجره دوجداره ارزان علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت بالائی برخوردار باشد تا بتواند انتظارات شما از یک پنجره دوجداره را برآورده کند. این کیفیت به لحاظ شاخص هایی چون پروفیل upvc، نوع یراق آلات مصرفی، نحوه ی تولید، نحوه ی نصب و نوع شیشه دوجداره مصرفی سنجیده می شود.

مجموعه مانا پنجره یکی از تولیدکنندگان برتر پنجره دوجداره در ایران است که محصولات خود را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد، اگر قصد خرید پنجره دوجداره ارزان را دارید می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

 

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top