ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره مربوط به پروفیل های گرید دوم یعنی بعد ویستابست و سپس بعد وینتک می باشد.مثل پروفیل هایی نظیر واناوین ، فربد، هافمن و بسیاری از پروفیل های دیگر. اکر ابعاد پنجره های شما زیاد بزرگ نیست و به دنبال یک پنجره دوجداره ارزان هستید می توانید پنجره upvc خود را با یکی از پروفیل های ذکر شده خریداری نمایید.

در این حالت فقط قیمت پروفیل مصرفی پنجره دوجداره شما ارزان می شود. ممکن است شما بخواهید با هزینه کم اقدام به تعویض پنجره نمایید، پنجره ای که هم قیمت مناسب داشته باشد و هم حداقل انتظارات شما را برآورده نماید، در این حالت پیشنهاد ما پنجره upvc وینتک و واناوین می باشد.

مراحل تولید پنجره دوجداره

ابعاد پنجره دوجداره در انتخاب نوع پروفیل upvc بسیار مهم می باشد. اگر پنجره شما ابعاد کوچک و استانداردی داشته باشد و نمی خواهید هزینه زیادی هم برای پنجره خود انجام دهید ، استفاده از پروفیل های ارزان قیمتی و اکونومی می باشد که توسط تولید کنندگان خوب به صورت استاندارد تولید می گردد.

استاندارد یعنی اینکه از جنس زده نشود و فقط ارزان سازی در قیمت پروفیل و یراق صورت پذیرد نه اینکه داخل پروفیل گالوانیزه انداخته نشود و از لولای معمولی که تحمل وزن کمی دارد استفاده شود.

حتی در تولید ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره و اکونومی باید از لولای قابل تنظیم و گالوانیزه استاندارد استفاده شود در غیر اینصورت آن پنجره ارزانی که بدین صورت تولید شده باشد نه تنها ارزان نیست بلکه گران هم هست!!!!!

قیمت انواع پنجره دوجداره با پروفیل اکونومی گلد و وینتک

    لیست قیمت پاییز ۱۴۰۲

 

  • مدل پنجره دوجداره ثابت
  • شیشه دوجداره ۶-۱۲-۴
  • قیمت پنجره دوجداره وینتک ۲۷٫۳۵۳٫۵۲۰ ریال
  • قیمت پنجره دوجداره گلد پی وی سی ۲۲٫۷۳۰٫۷۶۰ ریال

  • مدل پنجره دوجداره لولایی دولنگه بازشو
  • شیشه دوجداره ۶-۱۲-۴
  • قیمت پنجره دوجداره وینتک ۹۶٫۸۷۳٫۹۲۰ ریال
  • قیمت پنجره دوجداره گلد پی وی سی ۷۹٫۲۲۶٫۴۴۰ ریال

  • مدل پنجره دوجداره سه قسمتی تک لنگه بازشو
  • شیشه دوجداره ۶-۱۲-۴
  • قیمت پنجره دوجداره وینتک ۷۸٫۵۸۷٫۹۲۰ ریال
  • قیمت پنجره دوجداره گلد پی وی سی ۶۴٫۳۲۱٫۰۰۰ ریال

  • مدل پنجره دوجداره لولایی تک بازشو
  • شیشه دوجداره ۶-۱۲-۴
  • قیمت پنجره دوجداره وینتک ۶۱٫۲۶۲٫۱۶۰ ریال
  • قیمت پنجره دوجداره گلد پی وی سی ۵۰٫۱۶۳٫۴۴۰ ریال

  • مدل پنجره دوجداره لولایی تک لنگه بازشو
  • شیشه دوجداره ۶-۱۲-۴
  • قیمت پنجره دوجداره وینتک ۳۹٫۷۷۰٫۵۲۰ ریال
  • قیمت پنجره دوجداره گلد پی وی سی ۳۲٫۴۱۳٫۸۰۰ ریال

قیمت انواع پنجره دوجداره در ابعاد و مدل های بیشتر

قیمت پنجره آلومینیومی در مدل های مختلف

 

در مجموعه مانا پنجره سعی بر این شده است که از پروفیل های با قیمت مناسب تر و ارزان تر در تولید پنجره upvc استفاده شود. اما ارزان تر به چه معنا؟

ارزان سازی پنجره دوجداره به این معنا است که از پروفیل های upvc ارزان تر و یراق آلات ارزان تر استفاده شود اما سایر الزامات فنی در پنجره دوجداره کاملا باید رعایت شود.

این الزامات فنی در همه پنجره ها مشترک است چه پنجره دوجداره شما ویستابست باشد چه وینتک باشد باید این الزامات رعایت شود. در غیر این صورت اسم این را نمی توان ارزان سازی گذاشت!

 

ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره
پنجره واناوین یا گلد یکی از ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره

ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره:

یک پنجره دوجداره ارزان باید ویژگی های مشخصی داشته باشد که در این قسمت به آن می پردازیم:

۱- پروفیل upvc مصرفی آن نسبت به سایر پروفیل های دیگر ارزان تر باشد، ارزان تر به این معنا نیست که غیر استاندارد و بی کیفیت باشد بلکه مواد اولیه و میزان مصرف آنها در این پروفیل ها متفاوت است.

همانطوز که می دانید بهترین و با کیفیت ترین پروفیل upvc موجود در ایران ، پروفیل ویستابست می باشد. اما شاید همه توان خرید پنجره دوجداره با پروفیل ویستابست را نداشته باشند. از اینرو پرفیل های دیگر نیز با قیمت های پایین تر از ویستابست وارد بازار شدند.

باید دفت کرد که در بین پروفیل های ارزان و با قیمت مناسب ، پروفیل بی کیفیت را انتخاب نکنیم پروفیلی را انتخاب کنیم که حداقل استاندارد های لازم را داشته باشد و جهت ساخت پنجره مورد نظر شما با ابعاد مورد انتظار جواب گو باشد.

پیشنهاد مجموعه مانا پنجره استفاده از پنجره upvc با پروفیل وینتک است و بعد از آن در رتبه دوم استفاده از پنجره upvc با پروفیل واناوین است که نسبت به ویسنا بست از قیمت مناسب تری برخورد دار هستند و جهت ابعاد استاندارد جواب گوی خوبی هستند.

ابعاد پنجره دوجداره در انتخاب نوع پروفیل upvc بسیار مهم می باشد. اگر پنجره شما ابعاد کوچک و استانداردی داشته باشد و نمی خواهید هزینه زیادی هم برای پنجره خود انجام دهید ، استفاده از پروفیل های ارزان قیمتی و اکونومی می باشد که توسط تولید کنندگان خوب به صورت استاندارد تولید می گردد.

استاندارد یعنی اینکه از جنس زده نشود و فقط ارزان سازی در قیمت پروفیل و یراق صورت پذیرد نه اینکه داخل پروفیل گالوانیزه انداخته نشود و از لولای معمولی که تحمل وزن کمی دارد استفاده شود.

حتی در تولید پنجره ارزان قیمت و اکونومی باید از لولای قابل تنظیم و گالوانیزه استاندارد استفاده شود در غیر اینصورت آن پنجره ارزانی که بدین صورت تولید شده باشد نه تنها ارزان نیست بلکه گران هم هست!!!!!

 

ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره در تهران
ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره

 

۲- استفاده از یراق آلات ترک که قیمت مناسب تری نسبت به یراق آلات آلمانی دارند:

شما می توانید جهت ارزان تر کردن پنجره دوجداره خود، از یراق آلات ترک تک حالته و دوحالته استفاده نمایید که در ابعاد استاندارد جوابگوی خوبی برای پنجره دوجداره شما می باشند. از یراق آلات ترک به ترتیب می توان به یراق vorne و Accado اشاره کرد که از کیفیت قابل قبولی برخورداد هستند. می توانید از نوع تک حالته آن استفاده کنید که قیمت شما مناسب تر شود.

 

۳- خرید خود را از مجموعه ای انجام دهید که با توجه به سطح سفارشات زیاد، قیمت تمام شده و هزینه های مربوط به تولید آن تولیدی پایین باشد و از اینرو هزینه تولید پنجره دوجداره نیز متعاقب آن پایین و قابل رقابت باشد.

 

۴- استفاده از شیشه های دوجداره که دارای حداقل استاندارد های لازم باشند و بصورت کارخانه ای تولید شده باشند.

۵- جهت داشتن ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره می توانید از یراق آلات تک حالته استفاده نمایید. البته اگر شدت سر و صدا در منظقه شما کم است. یراق تک حالته یک یراق مناسب با ساختاری ساده و قیمت مناسب می باشد. در واقع شما می توانید با کم کردن آپشن های پنجره خود، آپشن هایی که از استاندارد نکاهد، می توانید به ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره دست یابید.

 

در مجموعه مانا پنجره سعی بر این شده است که از پروفیل های با قیمت مناسب تر و ارزان تر در تولید پنجره upvc استفاده شود. اما ارزان تر به چه معنا؟

ارزان سازی پنجره دوجداره به این معنا است که از پروفیل های upvc ارزان تر و یراق آلات ارزان تر استفاده شود اما سایر الزامات فنی در پنجره دوجداره کاملا باید رعایت شود. این الزامات فنی در همه پنجره ها مشترک است چه پنجره دوجداره شما ویستابست باشد چه وینتک باشد باید این الزامات رعایت شود. در غیر این صورت اسم این را نمی توان ارزان سازی گذاشت!

 

ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی
در این پروژه از پروفیل ارزان قیمت استفاده شده است اما با رعایت کردن اصول فنی در طراحی پنجره و استفاده از تیرک های افقی و عمودی استاندارد ها رعایت شده است.

بیشتر بدانید: قیمت آنلاین پنجره دوجداره 

در چه مواقعی نباید پنجره دوجداره خود را ارزان سازی کنید و یا از پنجره دوجداره ارزان استفاده کنید:

۱- اگر در کنار خیابان های شلوغ و با آلودگی صوتی بالا هستید مخصوصا کنار اتوبان ها و بزرگ راه ها ، هرگر به دنبال پنجره upvc ارزان نگردید و نباشید فقط به دنبال پنجره دوجداره ای باشید که پاسخگوی نیاز شما باشد و آن عایق صوتی خوب.

بارها و بارها شده که با واحد فروش تماس گرفته اند و گفته اند که خانه ای داریم در کنار اتوبان و با وجود پنجره دوجداره اصلا آسایش نداریم و سر و صدا و دوده و گرد وخاک وارد منزل میشود. در این حالت به دنبال پنجره ارزان نباشید چون چند سال دیگر باید با یک هزینه بیشتر اقدام به تعویض پنجره خود نمایید.

پنجره دوجداره ارزان

 

۲- اگر ابعاد پنجره دوجداره شما بزرگ است هرگز به دنبال پنجره upvc ارزان نباشید.

در ابعاد بزرگ  و غیر استاندارد اگر از پروفیل های upvc سبک تر و با گالوانیزه داخلی ضعیف استفاده کنید پنجره دوجداره شما به شدت دچار لرزش می شود و در طی زمان مخصوصا در پنجره هایی با ارتفاع بالا، دجار دفرمگی و خمیدگی در ارتفاع پروفیل می شود و بازشو های پنجره براحتی باز و بسته نخواهند شد و کل سیستم از عایق بودن خارج می شود.

 

ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره ، به این معنا نیست که باید از کیفیت پنجره دوجداره کاسته شود شما فقط می توانید از نوع پروفیل و یراق ارزان تر اما آنهم استاندارد استفاده نمایید. خط فرمز ارزان سازی استفاده از گالوانیزه های ضعیف و لاستیک های آب بندی بی کیفیت و لولاهای معمولی می باشد.

یک سری اصول فنی است که در تمام پنجره های دوجداره استاندارد باید رعایت شود و فقط در پروسه پنجره ارزان باید نوع پروفیل و نوع یراق عوض شود نه اینکه در سایر بخش ها هم مثل گالوانیزه ، لولا، لاستیک های آب بندی ، شیشه دوجداره و …. ارزان سازی شود . در واقع اسم این را نمی توان ارزان سازی گذاشت ،  این بی کیفیت سازی و تولید پنجره زشت و غیر استاندارد است در واقع یک نوع کلاهبرداری از مشتری!

آیا پنجره ارزان به معنی پنجره بی کیفیت است ؟

ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره ، به این معنا نیست که باید از کیفیت پنجره دوجداره کاسته شود شما فقط می توانید از نوع پروفیل و یراق ارزان تر اما آنهم استاندارد استفاده نمایید.

کدام یراق برای پنجره دوجداره ارزان تر است ؟

شما می توانید جهت ارزان تر کردن پنجره دوجداره خود، از یراق آلات ترک تک حالته و دوحالته استفاده نمایید که در ابعاد استاندارد جوابگوی خوبی برای پنجره دوجداره شما می باشند.

پروفیل ارزان پنجره دوجداره چیست؟

باید دقت کرد که در بین پروفیل های ارزان و با قیمت مناسب ، پروفیل بی کیفیت را انتخاب نکنیم پروفیلی را انتخاب کنیم که حداقل استاندارد های لازم را داشته باشد و جهت ساخت پنجره مورد نظر شما با ابعاد مورد انتظار جواب گو باشد

قیمت های ماناپنجره به چه صورت است ؟

در مجموعه مانا پنجره سعی بر این شده است که از پروفیل های استاندارد با قیمت مناسب تر و ارزان تر در تولید پنجره upvc استفاده شود.

5/5 - (10 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top