از پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی توان برای زیبایی بخشیدن به نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده کرد. پنجره رنگی با پروفیل یو پی وی سی ساخته می شود و قاب پنجره های دوجداره طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است که می تواند جایگزین خوبی نسبت به پروفیل آلومینیوم باشد.

پروفیل های یو پی وی سی از خاصیت رنگ پذیری برخوردار هستند شما می توانید با استفاده از رنگ پاش سطح آنها را با طیف های مختلفی از رنگ بپوشانید. در واقع این کار خاصیت ضد خش بودن را در آنها ایجاد می‌کند. امروزه پنجره های رنگی با طرح ها و مدل های متفاوت هستند که می توان از آنها در سبک های مختلف کلاسیک و مدرن استفاده کرد.

 

بیشتر بدانید: انواع پنجره دوجداره به لحاظ جنس پروفیل

 

نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی

پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی
پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی

برای نصب پنجره های دوجداره رنگی باید یه نوع طراحی و مدل آن توجه داشت. برای نصب پنجره های دوجداره از فریم بازسازی استفاده می شود و برای محاسبه قیمت آن ها نیز نرم افزار تخصصی به کار می رود. برای نصب پنجره های دوجداره رنگی پروفیل و شیشه دوجداره مورد نیاز است.

 

مزایای استفاده از پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی

پنجره دو جداره یو پی وی سی
پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی

باید خاطر نشان کرد که از جمله مزایای مهم نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی زیبایی بخشیدن به نمای ساختمان است که انتخاب آن بر اساس سبک معماری و سلیقه افراد و در رنگهای متنوع صورت می گیرد.

از جمله مزایای دیگر نسبت به اینگونه پنجره ها نصب آسان، طرح ها و رنگ های متنوع، طول عمر بالا، عایق بندی مناسب و نظافت و شستشوی سریع و راحت است این پنجره ها همچنین از ورود گرد و خاک، حشرات و اتلاف انرژی جلوگیری می کند و از استحکام و دوام بالا و قیمت مقرون به صرفه برخوردار است.

 

برای تهیه این گونه پنجره ها از مهم ترین نکات توجه به فرم ظاهری، ساختار معماری، رنگ نمای خانه است که باید به هماهنگی بین آنها توجه کنید.

 

قیمت پنجره های دوجداره یو پی وی سی رنگی

پنجره های  دو جداره یو پی وی سی
پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی و تاثیر آن بر روی نمای ساختمان

در رابطه با قیمت پنجره های دوجداره یو پی وی سی باید خاطر نشان کرد که با توجه به نوع پروفیل یو پی وی سی، نوع رنگ و ترکیبات مواد اولیه، قیمت آنها متفاوت است.

سفیدی و شفافیت رنگ در پنجره های دوجداره با توجه به عواملی از قبیل مواد خام به کار رفته در آنها فرمولاسیون، برند شرکت سازنده متفاوت است و همه این عوامل می‌تواند در تعیین قیمت پنجره دوجداره سهیم باشد.

 

البته باید خاطر نشان کرد که تولید کنندگان این گونه پنجره ها برای ایجاد تنوع بیشتر و پاسخگویی به نیاز و سلیقه معماران عمل می کنند که باعث می‌شود که قیمت پنجره ها متفاوت باشد.

از عوامل دیگر در تعیین قیمت پنجره دوجداره رنگ و لمینیت به کار رفته در پنجره است.

 

برای محاسبه کردن قیمت پنجره، پروفیل لمینت در پنجره دوجداره، رنگ به صورتی که در یک طرف یا دو طرف لمینت باشد مورد توجه قرار می گیرد.

از موارد دیگر تاثیر گذار در قیمت این است که انجام رنگ آمیزی برای پروفایل ها با رنگهای خاص انجام می شود که تنوع رنگ برای آن زیاد است و پوشش رنگ مقاوم ایجاد می‌کند.

 

رنگ آمیزی پنجره دوجداره

پنجره دو جداره یو پی وی سی
پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی در انواع رنگ های مختلف

پنجره های دوجداره یو پی وی سی در دو حالت رنگ شده و لمینیت وجود دارند که هرکدام از آن ها دارای مزایای مخصوص به خود است. در رابطه با تفاوت پنجره دوجداره لمینیت و رنگ شده باید گفت که لمینیت دارای بافت و طرح رنگی بوده و از حالت رنگ شده نیز ظریف تر است.

رنگ در پنجره دوجداره به صورت استاتیک سلوکو انجام می شود که از استحکام و مقاومت بالاتری برخوردار است. در ضمن از نکات مهم برای استفاده از پروفیل رنگی پنجره دوجداره یو پی وی سی این است که می توان از هر طرف نمای ساختمان چه در بیرون و چه در داخل خانه از دو رنگ متفاوت استفاده کرد.

بعد از تولید و ساخت پنجره دوجداره رنگ آمیزی برای آنها انجام می‌شود. و شایان ذکر است است که رنگ استفاده برای آن ها با سایر انواع رنگ ها مانند رنگ ساختمانی متفاوت است و فقط مخصوص پنجره دوجداره می باشد.

 

بیشتر بدانید: انواع مختلف توری پنجره یو پی وی سی و روش نصب و تمیز کردن آن‌ها

 

نتیجه گیری

استفاده از پنجره های دوجداره از جمله روش های زیبایی بخشیدن به نمای داخلی و خارجی ساختمان است. پروفیل های پنجره های دوجداره قابلیت رنگ شدن را دارند که می توان سطح آنها را با رنگ های مختلفی پوشاند و حالت ضد خش بودن را برای آن ها ایجاد کرد.

پنجره های رنگی در مدل ها و رنگ های متنوع در بازار موجود هستند که قیمت آنها با توجه به نوع مواد اولیه به کار رفته در آنها، طرح و رنگ و همچنین برند شرکت سازنده آن ها متفاوت است از مزایای استفاده از پنجره های دو جداره جلوگیری از ورود گرد و خاک، حشرات و همچنین اتلاف انرژی است.

رنگ آمیزی برای پنجره های دوجداره به روش های خاصی پس از مونتاژ و تولید آن ها صورت می گیرد که می تواند با توجه به سلیقه افراد و معماران رنگ ‌ها و طرح‌های مختلفی به خود بگیرد.

شرکت مانا پنجره ارائه دهنده بهترین پنجره‌های دوجداره  است. شما می توانید برای تهیه پنجره های دوجداره و گرفتن اطلاعات تخصصی درباره شیوه نصب و کاربرد آنها با شماره های درج شده در وبسایت مانا پنجره تماس حاصل فرمایید.

 

2/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top