حتما شما هم برای استعلام قیمت پنجره دوجداره به چندین شرکت نقشه و ابعاد ارسال کرده اید و با قیمت های متفاوت و مختلف برخورد کرده اید؟! در این نوشته می خواهیم به دلایل این اختلاف ها بپردازیم.

شما می توایند ابعاد خود را به شماره ۰۹۱۹۶۳۵۷۸۲۱ واحد فروش مانا پنجره واتس آپ و یا تلگرام نمایید و استعلام قیمت پنجره دوجداره را به صورت آنلاین دریافت نمایید. در بعضی از سایت ها نرم افزاری گذاشته اند که قیمت پنجره دوجداره را بصورت آنلاین محاسبه می کند اما اغلب این نرم افزار ها قیمت را بصورت درست و دقیق محاسبه نمی کنند.

استعلام قیمت پنجره دوجداره به صورت آنلاین
استعلام قیمت پنجره دوجداره به صورت آنلاین

عوامل تاثیر گذار بر استعلام قیمت پنجره دوجداره به صورت آنلاین:

  • سابقه کاری و رزومه شرکت تولید کننده محصولات پنجره دوجداره
  • نوع ماشین آلات مونتاژ و تولید محصولات درب و پنجره دوجداره
  • نوع پروفیل upvc در قیمت پنجره دوجداره بسیار موثر می باشد. یکی از پروفیل های با کیفیت موجود در بازار پروفیل وینتک می باشد که از نظر قیمت مناسب می باشد، فقط دقت شود که پنجره upvc وینتک شما به صورت استاندارد تولید شده باشد.
پروفیل یو پی وی سی upvc 
استعلام قیمت پنجره دوجداره به صورت آنلاین

 

  • یراق آلات استفاده شده در پنجره دوجداره ، تک حالته از همه ارزان تر است ، دوحالته و کشویی از انواع دیگر می باشد. پنجره دوجداره کشویی قیمتش بیشتر از لولایی می باشد اما عایقی آن کمتر است ، حتی المقدور از پنجره کشویی استفاده نکنید مگر در مواقع ضرور مثل پنجره جلوی سینک آشپزخانه

 

  • شیشه دوجداره اگز صنعتی تولید شود یک قیمتی دارد و اگر کارگاهی و دستی ، یک قیمت دیگر، قیمت شیشه دوجداره بر استعلام قیمت پنجره دوجداره تاثیر گذار است.

 

استعلام قیمت پنجره دوجداره به صورت آنلاین
استعلام قیمت پنجره دوجداره به صورت آنلاین
  • تولید و نصب پنجره upvc هرچقدر استاندارد تر باشد قیمت آن بیشتر است، بهتر است هزینه بیشتری صرف کنید ولی در عوض پنجره upvc شما عایق باشدو از خرید خود رضایت داشته باشید، بارها شده است که بخاطر قیمت پایین تر ، خریدی را انجام داده ایم که از آن پشیمان شده ایم.

 

  • کیفیت ارائه خدمات حین نصب و پس از فروش ، مثل خدمات حمل ، تخلیه و بسته بندی رایگان.

 

  • ضمانت نامه های صادر شده برای پنجره های دوجداره نصب شده

 

با خواندن این نوشته می توان به این سوال پاسخ داد که چرا استعلام  های قیمت پنجره دوجداره متفاوت می باشد؟ پس با بررسی رزومه کاری یک مجموعه و برخورد حرفه ای کارشناسان فروش آن مجموعه در جهت معرفی محصول مناسب و نه گران ، متناسب با خواست و نیاز شما ، می توانید یک مجموعه را انتخاب نمایید و پنجره خود را خرید کنید.

چه مواردی بر قیمت پنجره تاثیر گذار است ؟

نوع پروفیل upvc -یراق آلات استفاده شده در پنجره دوجداره - شیشه دوجداره -تولید و نصب پنجره upvc

تفاوت قیمت شیشه دوجداره در چیست؟

شیشه دوجداره اگز صنعتی تولید شود یک قیمتی دارد و اگر کارگاهی و دستی ، یک قیمت دیگر، قیمت شیشه دوجداره بر استعلام قیمت پنجره دوجداره تاثیر گذار است.

کدام یراق قیمت کمتری دارد ؟

یراق آلات استفاده شده در پنجره دوجداره ، تک حالته از همه ارزان تر است

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top