پارتیشن بندی با شیشه دوجداره به صورت دیواری با شیشه دوجداره ساخته می شود و در واقع وسیله ای برای جداسازی فضاها به شمار می‌رود. همچنین از آن می توان به عنوان عایقی صوتی و مانعی برای جلوگیری از ورود عوامل خارجی محیط مانند گرد و غبار، حشرات و سایر موارد مشابه استفاده کرد. مهمترین مزیت پارتیشن شیشه‌ای این است که مانع محدودیت دید نمی شود.

با استفاده از فریم های پنجره های UPVC و یا پنجره های آلومینیومی به راحتی می توان پارتیشن های دوجداره ای داشت که توسط آن فضای موجود را به یک فضایی با استفاده بهینه و مفید تبدیل کرد.

بکار بردن پارتیشن شیشه ای مدرن سبب زیباتر شدن فضای داخلی ساختمان و تمیز و شفاف به نظر رسیدن آن می‌شود. هنگامی که در حال طراحی دکوراسیون فضای اداری خود هستید، پارتیشن بندی با شیشه دوجداره می تواند یکی از انتخاب‌های اصلی برای زیباسازی محل کار شما باشد.

بیشتر بدانید: شیشه دوجداره مناسب پنجره upvc

پارتیشن بندی با شیشه دو جداره سبب بهره بردن از بیشترین شفافیت و زیبایی در طراحی و بالاترین میزان عایق صدا در مقایسه با سایر مدل ها می شود.

پارتیشن بندی با شیشه دوجداره چیست؟

پارتیشن بندی با شیشه دوجداره چیست؟

در ساختمان وظیفه جداسازی و تفکیک فضاهای مختلف بر عهده دیوار است. این فرآیند جداسازی ممکن است به ظاهر امری ساده به شمار رود، اما نقش بسیار مهمی در دکوراسیون داخلی ایفا می‌کند.

در گذشته‌های دور تمام فضاها در یک چهار دیواری خلاصه می‌شد و افراد مجبور بودند فعالیت‌های خود را در فضاهای محدود انجام دهند. امروزه با گسترش صنعت معماری از فضاهای داخلی ساختمان می توان با ارائه ی ایده‌ های نو در خصوص طراحی داخلی ساختمان به طور بهینه استفاده کرد و هر مکانی را بر اساس سلیقه ساکنین و کاربران آن طراحی نمود.

پارتیشن صفحات بزرگی است که از جنس‌های مختلف و متنوع برای جداسازی و تقسیم‌بندی قسمت‌های مختلف فضای داخلی ساختمان بکار می رود. پارتیشن بندی به معنای تقسیم‌بندی، دسته بندی و جداسازی است.

پارتیشن بندی با شیشه دو جداره سبب بهره بردن از بیشترین شفافیت و زیبایی در طراحی و بالاترین میزان عایق صدا در مقایسه با سایر مدل ها می شود. هنگامی که بیشتر از هر زمان دیگری انعطاف پذیری، عایق صوتی و مدرن بودن در دکوراسیون فضای داخلی برای شما اهمیت دارد، پارتیشن شیشه ای دوجداره راهکار بسیار مناسبی است.

این نوع پارتیشن می‌تواند باعث ایجاد پوشش کاملی برای ارتفاع از کف تا سقف شود و حتی توانایی خلق پیکربندی در دو مدل مسطح یا منحنی را دارد.

همچنین امکان ایجاد طرح و نقش بر روی این پارتیشن‌ها وجود دارد و نصب و راه‌اندازی آن‌ها به صورت کامل خشک (بدون چسب) صورت می گیرد. پارتیشن های شیشه ای دوجداره را می توان کاملا جدا کرد و دوباره مورد استفاده قرار داد.

مزایای پارتیشن بندی با شیشه دوجداره

 

مزایای پارتیشن بندی با شیشه دوجداره

از مزایای بکار بردن پارتیشن شیشه‌ ای در دفاتر و اماکن تجاری می توان به صرفه بودن اقتصادی آن اشاره کرد. برای متراژهای بالا، نصب پارتیشن‌های شیشه‌ ای دوجداره بسیار به مقرون به صرفه است، زیرا هم سرعت نصب آن بالا است و هم باعث ایجاد فضاسازی بهینه‌ در محیط‌ های مختلف می‌شود.

پارتیشن بندی با شیشه دوجداره برای مکان‌های مختلفی از جمله، ادارات، شرکت‌ های خصوصی، مراکز و سالن‌های زیبایی و بهداشتی و مراکز درمانی امکان‌ پذیر است.
با پارتیشن شیشه‌ای دوجداره می‌توانیم طرح‌های بسیار متنوعی خلق کنیم. همچنین امکان قرار دادن نام تجاری و یا لوگوی شرکت بر روی پارتیشن شیشه‌ای امکان‌پذیر است.

علاوه بر این‌ها با استفاده از پارتیشن شیشه‌ای دوجداره، می‌توانیم فضای محیط کار را تفکیک و حریم خصوصی را افزایش دهیم. همچنین استفاده از شیشه باعث ایجاد جلوه ظاهری بسیار زیبا و مدرنی در محیط کار ما می‌شود.

پارتیشن بندی با شیشه دوجداره سبب ایجاد عایق صوتی می شود و از انتشار سر و صدا در قسمت‌های مختلف محل کار جلوگیری می کند. همچنین تمیز کردن پارتیشن‌ها با یک شیشه پاک کن و دستمال تمیز به راحتی صورت می گیرد.

شیشه‌های دوجداره دارای رنگ‌های مختلفی در حالت‌های مات و شفاف هستند و به همین دلیل استفاده از آن‌ها می‌تواند تنوع جالبی در دکوراسیون داخلی محیط کار ایجاد کند.

از آنجا که شیشه نور را از خود عبور می‌دهد، استفاده از پارتیشن شیشه‌ای دوجداره باعث صرفه‌ جویی در مصرف برق و هزینه ‌های انرژی می ‌شود. در نهایت، استفاده از پارتیشن شیشه‌ای دوجداره هزینه کمتری نسبت به سایر انواع پارتیشن‌ها دارد و سرعت نصب آن نیز بالاتر است.

قیمت

قیمت پارتیشن بندی با شیشه دوجداره

مهمترین عامل موثر در قیمت پارتیشن بندی با شیشه‌ دوجداره متراژ است. نوع شیشه دوجداره ای که در پارتیشن بکار می رود نیز بر قیمت تمام شده آن تاثیر می گذارد.

همچنین از عوامل تأثیرگذار دیگر می توان به نوع یراق و ابزارآلات مورد استفاده در پارتیشن بندی بسته به ایرانی یا خارجی بودن‌شان نام برد. ولی در نهایت، قیمت پارتیشن‌بندی با شیشه دوجداره بستگی به شرایط، انتخاب و سلیقه شما دارد و نمی‌توان قیمت دقیق و یکسانی برای آن در نظر گرفت.

بیشتر بدانید: همه چیز درباره شیشه دوجداره دودی برای پنجره ها

از عوامل موثر بر قیمت پارتیشن بندی با شیشه دوجداره می توان به متراژ، نوع شیشه دوجداره، یراق و ابزارآلات مورد استفاده در پارتیشن بندی اشاره کرد.

بیشتر بدانید: قیمت انواع پنجره دوجداره 

این روزها اغلب فضاهای کاری به صورت یک واحد بدون دیوار ساخته می‌شوند. این مساله بدان دلیل است، که صاحبان کسب و کار بتوانند براساس نیاز و شرایط کاری خود، با کمک پارتیشن فضاها را از هم تفکیک کنند.

البته پارتیشن بندی انواع مختلفی دارد و هر شخص بسته به نوع کار و میزان هزینه‌ای که قرار است برای طراحی داخلی دفتر کار خود داشته باشد، می‌تواند نوعی از آن را انتخاب کند.

اما در حال حاضر، پارتیشن بندی با شیشه دوجداره بهترین و مدرن‌ ترین نوع پارتیشن ها برای محیط‌ های اداری است.

مجموعه مانا پنجره یکی از تولیدکنندگان برتر پنجره دوجداره در ایران است که محصولات خود را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد، اگر قصد خرید این نوع از پنجره ها را دارید می توانید با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top