پنجره دوجداره مشکی یکی از انواع پنجره upvc رنگی است. یکی از روش های مناسب برای زیبایی و جذابیت نمای داخلی و بیرونی ساختمان بکار بردن پنجره دوجداره رنگی است که طرفداران زیادی دارد.

در واقع پروفیل upvc از خاصیت رنگ پذیری برخوردار است و می توان با استفاده از رنگ پاش سطح آن را با طیف های مختلف رنگی پوشاند که این کار ویژگی ضد خش بودن را در پروفیل بوجود می آورد.

پنجره رنگی را می توان با اشکال گوناگون، طرح ها و مدل های متفاوت برای سبک های مختلف کلاسیک و مدرن بکار برد و این تنوع رنگ و فرم می تواند این نوع پنجره را با سایر پنجره ها و نمای قبلی ساختمان هماهنگ کند.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با پنجره دوجداره مشکی، چگونگی نصب، مزایا و قیمت آن آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید:  پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی و مزایای آن

در واقع پروفیل upvc از خاصیت رنگ پذیری برخوردار است و می توان با استفاده از رنگ پاش سطح آن را با طیف های مختلف رنگی پوشاند که این کار ویژگی ضد خش بودن را در پروفیل بوجود می آورد.

پنجره دوجداره مشکی

پنجره دوجداره مشکی
پنجره دوجداره مشکی براساس پروفیل به کار رفته است و پنجره دوجداره upvc به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه بر پایه رنگ سفید تولید می شود که سفیدی و شفافیت آن با توجه به فرمولاسیون و مواد خام مورد استفاده متفاوت است.

رنگ های مورد استفاده در پنجره upvc بر پایه آب بوده و دوستدار محیط زیست هستند، همچنین به لحاظ قیمت پروفیل های لمینت رنگی در مقایسه با سایر پروفیل ها گران تر هستند.

این پروفیل های رنگی در برابر خراشیدگی و سائیدگی، عدم ریزش و ترک خوردگی، مواد شوینده، تابش مستقیم خورشید و باران های اسیدی و گرما از مقاومت بالائی برخوردار هستند.

نصب پنجره‌ دوجداره مشکی

نصب پنجره‌ دوجداره مشکی
نصب پنجره‌ دوجداره مشکی به نوع طراحی و مدل آن بستگی دارد. نصب این نوع پنجره به پروفیل و شیشه دوجداره نیاز دارد و می تواند بدون یراق‌آلات و بازشو انجام شود.

تعویض یا نصب انواع پنجره‌ دوجداره‌ مشکی دو لنگه با یک بازشوی تک حالته مانند پنجره ثابت انجام می شود، با این تفاوت که متراژ پروفیل مصرفی برای لنگه بازشوی پنجره بیشتر بوده و یراق‌ آلات نیز به پنجره اضافه می‌ شود.

انتخاب لنگه‌ های بازشوی پنجره به سلیقه یا نوع معماری ساختمان بستگی دارد و نصب پنجره‌ دوجداره‌ مشکی بر اساس چند لنگه از این پنجره بازشو انجام می گیرد.

مزایای پنجره دوجداره مشکی

مزایای پنجره دوجداره مشکی
۱) یکی از مزایای مهم استفاده از پنجره دوجداره مشکی در ساختمان ها، زیبا سازی و کمک به طراحی نما می باشد.

 

۲) این پنجره دارای نصب آسان، طرح های متنوع، طول عمر بالا، عایق بندی مناسب است و نظافت و شستشوی آن به راحتی و سریع انجام می شود.

 

۳) استفاده از پنجره دوجداره مشکی علاوه بر زیبایی و تمایز در نمای خانه، از ورود گرد و غبار و حشرات و همچنین اتلاف انرژی جلوگیری کرده، دارای استحکام و دوام و مقرون به صرفه است.

قیمت

قیمت پنجره دوجداره مشکی
در رابطه با قیمت پنجره های دوجداره مشکی باید خاطر نشان کرد که با توجه به نوع پروفیل یو پی وی سی، نوع رنگ و ترکیبات مواد اولیه، قیمت آنها متفاوت است.

سفیدی و شفافیت رنگ در پنجره های دوجداره با توجه به عواملی از قبیل مواد خام به کار رفته در آنها فرمولاسیون، برند شرکت سازنده متفاوت است و همه این عوامل می‌تواند در تعیین قیمت پنجره دوجداره سهیم باشد.

البته باید خاطر نشان کرد که تولید کنندگان این گونه پنجره ها برای ایجاد تنوع بیشتر و پاسخگویی به نیاز و سلیقه معماران عمل می کنند که باعث می‌شود که قیمت پنجره ها متفاوت باشد.

از عوامل دیگر در تعیین قیمت پنجره دوجداره رنگ و لمینیت به کار رفته در پنجره است.

 

برای محاسبه کردن قیمت پنجره، پروفیل لمینت در پنجره دوجداره، رنگ به صورتی که در یک طرف یا دو طرف لمینت باشد مورد توجه قرار می گیرد.

از موارد دیگر تاثیر گذار در قیمت این است که انجام رنگ آمیزی برای پروفیل ها با رنگ های خاص انجام می شود که تنوع رنگ برای آن زیاد است و پوشش رنگ مقاوم ایجاد می‌کند.

بیشتر بدانید: انواع پنجره دوجداره به لحاظ جنس پروفیل

پنجره دوجداره مشکی دارای نصب آسان، طرح های متنوع، طول عمر بالا، عایق بندی مناسب است و نظافت و شستشوی آن به راحتی و سریع انجام می شود.

امروزه پنجره دوجداره مشکی در بسیاری از ساختمان ها که دارای نمای زیبا و چشمگیری هستند، دیده می شوند. این نوع پنجره نیز مانند سایر پنجره ها می تواند مدل های متنوعی داشته و در مکان های مختلفی استفاده شوند.

در واقع پنجره دوجداره رنگی همان پنجره پروفیل سفید رنگی می باشد که تنها یک لایه رنگ روی آن قرار گرفته شده است و تمامی خاصیت ها و ویژگی های پنجره upvc ساده و سفید را داراست.

مجموعه مانا پنجره یکی از تولیدکنندگان برتر پنجره دوجداره در ایران است که محصولات خود را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد، اگر قصد خرید این نوع از پنجره ها را دارید و یا جهت آگاهی از قیمت انواع پنجره دوجدار  می توانید با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has One Comment

  1. سلام. جهت ساختمان مسکونی در حال ساخت واقع در استان گیلان شهرستان لشت نشا روستای نوحدان نیاز به پنجره UPVC رنگ مشکی دارم. لیست و نقشه پنجره ها آماده است. لطفا راهنمایی نمایید. با سپاس. قادری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top